Imi contura usor, cu degetul aratator, oasele pieptului si imi zambea cald, jucandu-se cu parul meu. Eu ii tineam mana pe obraz, mangaindu-l cu degetul mare, zambindu-i inapoi. Atmosfera nu mai era asa de agitata, insa caldura dintre noi doi ma dispera. Geaca mea era pe podea, iar hanoracul deasupra capului meu. El inca era fara tricou, iar eu inca ii admiram perfectiunea din orice unghi. Si-a a plecat din nou capul sarutandu-mi fiecare bucatica de piele de pe gat, lasand cate o urma la fiecare. Saruturile deveneau din ce in ce mai erotice, la fel ca si gandurile noastre. Deja afara se intunecase, iar lumina lunii se reflecta pe pielea lui fina si gingasa, ca a unui bebelusi.
Saruturile lui continuau sa plece din ce in ce mai jos, facandu-l pe Nick dornic sa-mi exploreze teritoriile ascunse sub bucatile de material afurisite. Si pot sa spun ca sentimentul era reciproc.
Niciodata nu am mai fost in starea asta. Dorinta mea penibila de a ma culca cu el era din ce in ce mai mare si trebuia cumva sa il fac sa faca primul pas. Imi era imposibil, pentru ca doar zambetul meu vorbea si ii soptea sa ma faca sa ma simt bine. Doar ca zambetul meu avea si o mica mare tenta de teama, ce ma inspaimanta si pe mine si pe el. Niciunul nu stia ce sa faca sau ce sa zica. Eu, neafland de aceasta situatie si el, fiind speriat de teama mea. Eram ca doi ingeri. Zburam pe propriile aripi si ne simteam dragostea din priviri.
Intr-un final, bluza mea a ajuns si ea pe podea, lasandu-i ochii fixati pe goliciunea ce o purtam. M-am inrosit brusc, iar fata lui a devenit si mai dornica. Ma sorbea din priviri..
Trecusera pe putin zece minute decand noi stam si ne holbam unul la altul. Insa timpul nu mai era important.
Pantalonii lui au zburat si ei brusc pe podea, apoi, m-a tras de incheieturi ajungand peste el. Ochii lui straluceau, ca un safir rar gasit in inima celui mai batran munte. Ne-am sarutat inca odata sub clar de luna, apoi, am inceput cu atingerile. Nick imi atingea bijuteriile ferm, in timp ce eu ii simteam muschii bratului. Sarutul devenea din ce in ce mai salbatic, la fel ca si actiunile noastre. Noaptea aceea a fost magica si magestica.***
M-am trezit cu o durere enorma de cap, in patul imens al cabanei, langa mine fiind Nick, sforaind ca in ultima zi de viata.
Surprinzator, eram goala. Nu imi puteam aminti ce s-a intamplat in acea seara, dar puteam banui. Si nu e bine. Cred ca hormonii au actionat in locul meu si imi e frica. Din fericire, Nick inca dormea dus, asa ca aveam destul timp sa-mi pun niste haine pe mine.
M-am dat jos din pat si mi-am scos niste haine din geanta, acoperindu-mi partile intime, chiar daca nimeni nu ma putea vedea. Mi-am pus lenjeria intima, apoi o pereche de blugi negri, mulati. In timp ce imi cautam un plover, am simtit o mana rece pe spate care m-a facut sa tresar ingandurata.
Cand m-am intors, era Nick. Adormit si obosit si cu o fata confuza cu o tenta de tristete.-O sa se vindece la un moment dat. spune el atingandu-mi rana imensa de pe spate.
-Da, asa e. incuviintez eu grabita sa-mi caut bluza.
Am luat un plover pufos si larg, alb, si mi l-am tras pe cap fara sa mai gandesc odata.
Nick nu parea sa aiba vreo problema. A intrat din nou in patura calduroasa si si-a trantit fata in perna.
-Trezeste-te! Azi vreau sa mergem undeva amuzant si e deja aproape doisprezece. strig eu aruncand cu niste haine in el, motivandu-l sa le imbrace.
-Mai tarziu. Mai stau cinci minute.
Am oftat amuzata si l-am lasat sa-si mai petreaca putin timpul in pat.
Eu m-am dus si m-am spalat pe fata si pe dinti si am coborat la receptie ca sa intreb de micul de jun.-Micul de jun s-a servit la opt si un sfert. Daca doriti sa mancati, mergeti in bucatarie si platiti pentru mancarea in plus. spune receptionistul, cu bale la gura.
Am incuviintat cu scarba si am mers spre bucatarie.
Bucataria era deasupra camerei noastre, asa ca am urcat linistita scarile si intre timp, am vazut cele doua.. simpatice cum imi bateau la usa. Erau imbracate in pantaloni scurti si maieuri si tanjeau sa intre in camera mea. Insa le-am stricat fanteziile cu Nick si am dat peste el nepoliticos injurandu-le putin in gand.
Am mers asadar in bucatarie si am comandat doua omlete si doua cafele. Le-am dus cu grija spre camera si am incercat sa deschid usa.
Am asezat tavile pe masuta de cafea si l-am trezit din nou pe Nick.-Ti-am adus mancare. insist eu obosita.
L-am lasat sa-si intinda pielea de porc pana cand am mers sa imi iau un calmant. Cand m-am intors, Nick era cu gura pe mancare si adulmeca cu satisfactie. M-am asezat pe marginea patului si mi-am luat cafeaua, sorbind sec din ea.
-Ce vrei sa facem azi? ma intreaba el ragusit.
-Nu stiu. raspund ingandurata, stand cu mana la ceafa.
-Esti bine? intreaba el apropiindu-se de mine si pupandu-ma pe obraz.
-Mhm. incuviintez eu, sorbind din cafea sec, uitandu-ma in alta parte.
A oftat ganditor si m-a imbratisat strans si cald, mangaindu-ma ferm pe crestetul capului. Se uita adanc in ochii mei lucitori, iar eu in ai lui pana cand o lacrima mi-a izbucnit din ochi, facandu-ma sa zambesc exagerat de mult.
-Ce ai mai? ma intreaba el ingrijorat.
Am dat din umeri, lasand ca restul lacrimilor sa curga lin pe obrajii mei. Nu stiam de ce plang. Probabil pentru ca m-am culcat cu el fara sa ma gandesc de doua ori la asta.. Sau poate doar pentru ca sentimentele mele erau neclare, in sensul ca.. nu stiam daca e iubire sau altceva. Eram confuza total, insa nu m-am abtinut sa-l sarut.
***
-Of, e super frig ! murmur eu fara sa ma auda restul oamenilor.
-Aici nu e asa frig ! se amuza el, contrazicandu-ma.
-Ba da, hai inapoi la cabana ! continui eu sa ii reprosez in soapta.
-Tu ai vrut sa vizitam un muzeu.
-Am crezut ca e mai cald aici. spun eu deja iritata de frigul din cladirea gigantica.
-Si ce facem daca ne intoarcem? ma interogheaza el cu vocea perversa.
-Dormim. zic eu prefacandu-ma ca nu mi-am dat seama la ce se refera.
Mi-a luat mana si a impleticit-o cu a mea, apoi m-a tras spre iesire vesel.
-Ugh, e si mai frig aici ! urlu eu inflamata de gerul de afara.
-Ajungem imediat la cabana, o sa fie totul ok. ma calmeaza el, tinandu-ma strans in brate si frecandu-si mainile de bratele mele pentru a ma incalzi.
Mergeam ca doi seci, pe strazile pustii acoperite de zapada cu fetele morbide si suparate.
-Nick.. Ce a fost cu noi aseara? intreb rusinata.
S-a uitat ciudat la mine, apoi a zambit in gol.
-Nu-ti mai amintesti? rade el amuzat.
Am dat din cap in semn ca nu, facand ochii mari si tanjind dupa un raspuns concret, sperand sa nu fie asa cum am banuit.
-Te-ai culcat cu mine.
CITEȘTI
Wounded [[IN EDITARE]]
RomanceLizzie şi Nick. Doi oameni complet diferiți se îndrăgostesc brusc.. Povestea lor este una ca în basme, însă încă nu ştiu dacă o să fie o dragoste de o mie de ani. Coperta - CristianaCryss ~~