4. Bölüm

128 12 8
                                    

Not : "Kardeşiz Ulan !", adlı kitabıma bakarsanız çok sevinirim ;)

Hazar'dan : 
Bugünkü planımız son yerleri gezmekti. Daha sonrasında da, film çekimlerine başlayacaktık. Bu sefer yola 2 araba çıkmıştık çünkü, oyuncularımızın eşleri de bizlerle birlikteydi. Bu sayede de, tanışmış oluyorduk.

Aslı "Hazır mısın Hazar ?", dedi parfümünü sıkarken.

"Sayılır, az kaldı."

Aslı "Hadi çabuk ol, gelecekler şimdi.", diyerek çantasına hep tuttuğu dijital günlüğünü -kamerasını- koydu.

******
Aamir ve eşi Kiran kendi arabalarındaydılar. Yanlarına da Shahrukh ve eşi Gauri vardı.
Biz ise Shahid ve Mira'nın yanında oturmayı tercih ederek, Shahid'in arabasına binmiştik.

Shahid "How are you ?" (Nasılsınız ?)

"Fine, thanks." (İyiyiz, teşekkürler.), diyerek cevap verdim.

Mira "I was very curious about you." (Sizi çok merak ediyordum.), diyerek gülümsedi bize.

Aslı "We eventually met." (Tanıştık sonunda.) , demişti göz kırparken.

Shahid "We went to the Amber Palace in Jaipur." (Jaipur'daki Amber Sarayı'na gideceğiz.) diyerek haber verdi Aamir'e. Arabalar yan yana olduğu için, camdan konuşmak daha kolaydı. Aamir de göz kırparak onayladı.

"Aslı ya bu adam bana neden gıcık oldu ?"

Aslı "Hangi adam ?"

"Aamir."

Aslı "Bence fazla takılma, espri yapıyor. Sende şakadan anla biraz ya.", diyerek güldü pis arkadaşım benim.

Aamir'ler bizi geçerken, Aslı hiç beklemediğim bir hareket yaptı. Kiran'a el salladı. Tabi ki normal bir şey ama, daha hiç konuşmadıkları için değişik geldi bana. Kiran da el sallayarak gülümsedi Aslı'ya.

Aslı "Eeee başka ?"

"Aynı.."

Shahid "We went to eat dinner Peshawari in Mumbai." (Yemek için de Mumbai'daki Peshawari restaurantına gideceğiz.) , demişti Mira'ya bakarak.
Tabi biz olaya Fransız...

Mira "The first Place We met." (İlk tanıştığımız yer.) , diyerek açıkladı bize gülümseyerek.

"Kanka hazırlan, mekanı yakıyoruz !"

Aslı "What dedin gülüm ?!"

"Yakalım diyorum mekanı."

Aslı "Kusura bakma sistasım ama yanımda yakıcı bir şey yok. Bir dahaki sefere artık."

"Şaka yaptım zaten.", diyerek kahkaha atmaya başladı.

Aslı "Yaaa bak sen, görüşürüz Sonra !", demişti pis pis bakarak.

"Kötü bir planın var gibi ?! Tırstım.."

Aslı "Evet, var.", diyerek sırıttı şeytan misali.

"Ne lan o ?"

Aslı "Seni GANJ Nehrine atacağım !"

"Ciddisin mi ?!"

Aslı "Hemde, hiç olmadığım kadar !"

"Offf ama ya ! Lütfen yapma öyle bir şey Aslı !"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bekle Bizi HİNDİSTAN... /AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin