Nyx a Flurry neměly nejmenší ponětí, jak nechávat vycházet slunce a měsíc. Když královnu Lunu unesli, převzala moc nad měsícem Celestie, jako to udělala, když Lunu vtáhl Tartar. Teď tu moc předala další generaci. Princezny, vlastně teď královny věděly stoprocentně, že tu moc převzaly, protože jim stejně, jako Celestii a Luně začala plápolat hříva a byly vyšší.
Nyx
Flurry Heart
Hlavní problém ale byl, že ani jedna neuměla svoji mnohokrát mocnější magii ovládat a už vůbec netušily, jak nechat vyjít slunce, nebo měsíc. Když nadešel čas, aby Nyx stáhla měsíc a Flurry nechala vyjít slunce, obě znervózněly. Pak zakokrhal kohout. To bylo znamení, že má byt ráno. Flurry a Nyx se nervózně postavily na balkón a vzaly slunce a měsíc normálně do magie. Slunce se najednou objevilo za obzorem. Nyx udělala to samé s měsícem a ono to světě div se fungovalo! Nyx nechala měsíc zajít za obzor a slunce spočinulo vysoko na obloze. Flurry a Nyx si vítězně ťukly kopyty.
#MEZITÍM V SÁLE#
,,Neměli bychom jít podpořit Nyx a Flurry?" zeptala se Twilight. ,,Vždyť je podporujeme. Pomáháme s výzdobou sálu na korunovaci." řekla Snowdrop. ,,Holky, tohle bych mohla dělat každej den." řekla Lily. ,,Já taky. Přišla sem na jiný myšlenky." řekla trochu smutně Clarity. ,,Vím, jak se cítíš." řekla soucitně Artex. ,,Nemluvme o tom. Ano?" řekla Twilight. ,,Twi, prej přijde i táta." zkusila zavést nové téma Snowdrop. ,,Jo, už dlouho sem ho neviděla." řekla trochu smutně Twilight. Za dveřmi se najednou ozval zvuk, jako když padají pytle s moukou. Pak se rozletěly dveře a v nich stála Trixie a Nightmare a za nimi spící stráže. ,,Princezno, čekala sem, že tě tu najdu." řekla Trixie mile ,,Minule si mi utekla že spárů jasné smrti, pomocí své matky....
.... Ale ta je teď na mé straně. Zap ji!".
Nightmare se se zářícím rohem rozběhla na Twilight. Kousek před ní se zastavila a na Twilight, které tekly slzy po překvapené tváři, vystřelila kouzlo. ,,Twi, pozor!" zakřičela Snowdrop a skočila před Twilight. Kouzlo ji zasáhlo přímo do srdce. Snowdrop zaúpěla a spadla v bezvědomí na zem. Nightmare se vrátily oči do normálu. ,,Snowdrop!" řekla tiše a smutně. ,,Snow!" zakřičela Nyx, která stála ve dveřích a střelila dobře namířené kouzlo na Nightmare. Luna se otočila, ale to už bylo pozdě. Kouzlo ji smetlo na zem a vyprchal z ní zbytek černé magie. A zbytek života. Nyx se rozběhla ke Snowdrop. Měla na šedomodré srsti černou šmouhu od kouzla. Snowdrop zamžourala očima a zaostřila na Nyx. Nyx si oddychla. Aspoň sestry ji zbyly. ,,Co se to tu děje?" řekl nechápavě Discord, který stál ve dveřích do sálu, kde už Trixie dávno nebyla. Všichni se na něj otočili. ,,Tohle bude na dlouho." řekla Twilight, která taky seděla u Snowdrop a Nyx.
ČTEŠ
Královská rodina 6 (Dokončeno)
FanficTrixie se vrací i se svou pomocníci Nightmare Moon a chce se opět pomstít princezně Twilight. Poslední kniha Královská rodina je konečným rozhodnutím o tom, jestli se Trixie pomstí, či ne........... Vlastě ne. Už sem napsala i SEDMIČKU. xD