Η ωρα ειχε παει 2 τα ξυμερωματα, σε ενα στουντιο της seoul τα φωτα ηταν ακομα ανοιχτα, εκεινη την στιγμη η μουσικη παιζοταν χαμηλα για να μην ξυπνισει τους υπολοιπους που κοιμοντουσαν στα δωματια τους.
Ενα αγορι καθοταν στην καρεκλα του στουντιου για ωρες, προσπαθοντας να βρει την σωστη μελοδια για το καινουριο τους τραγουδι, χαρτια σκορπισμενα πισω του, ηταν μελωδιες που δεν του αρεσαν ή δεν τεροιαζαν με το τραγουδι τους.
"Ακομα ξυπνιος εισαι?"
ειπαι μια ξαφιασμενη φωνη πισω του, σαν να μην περιμενε να δει το αγορι τετοια ωρα τα ξυμερωματα ξύπνιο, το αγορι δεν χρειαστικε να γυρισει, για να δει ποιος ειναι, εφοσον μπορει να αναγνωρισει αυτην την φωνη ακομα και σε μερος γεματο κοσμο.
"Namjoon? τι κανεις ακομα ξυπνιος?" ρωτησε το αγορι.
"κατεβηκα να πιω λιγο νερο και ακουσα μουσικη, γι'αυτο ειρθα να δω τι γινεται. Εσυ γιατι εισαι ακομα ξυπνιος? εχει παει 2 τα ξυμερωματα Yoongi"
ειπαι ο Namjoon καθως προχωρησε, για να καθησει διπλα στον Yoongi.
" πρωσπαθω να βρω την τελεια μελωδια για το τραγουδι που θα ανεβασουμε, αλλα ωσες μελωδιες και αν εγραψα δεν τεριαζαν με το τραγουδι και με ξερεις Namjoon αν δεν βρω την τελοια μελωδια δεν καταλαβαινω πως περναει η ωρα και μενω μεχρι αργα το βραδυ ξυπνιος"
ειπαι ο Yoongi καθως σταματησε την μουσικη, αφου αποφασισε πως ηταν ματαιο αυτην την στιγμη να βρει την τελεια μελωδεια, καθως ενοιωσε την κουραση και την ελειψη υπνου να τον κυριευει.
" οτι πεις hyung, παμε ομως τωρα για υπνο, γιατι αυριο μας περιμενουν πολλες δουλειες"
Ο Yoongi δεν απαντησε απλα κουνισε καταφατηκα το κεφαλι του, σηκωθικε απο την καρεκλα και ακολουθισε τον Namjoon εξω απο το στουντιο και ανεβηκαν πανω στα δωματια τους.
Μωλης ξαπλωσε ο Yoongi στο κρεβατι του, αναστεναξε απο κουραση, εκλεισε τα ματια του και κοιμηθηκε, θελοντας η αυριανη μερα να μην ειναι τοσο κουραστικη οσο ακουγοταν οταν τους μηλουσε ο manager τους.
Τελικα η ευχη που εκανε ο yoongi δεν πραγματοποιηθικε, εφοσον ολη την μερα πηγαιναν απο το ενα μερος στο αλλο, απο φωτογραφιες σε ηχογραφησεις και τηλεοπτηκα προγραματα και στο τελος της ημερας, πηγανε εξω να φανε, αλλα μαθαινουν πως την επομενη μερα ο Namjoon, εφοσον ειναι ο leader τους , θα παρει μερος στην επιλογη του καινουριου μελους του group, αφου οταν δημιουργιθηκε το group, BTS, ηταν να ειναι 7 ατομα αντι για 6, απλα το εβδομο ατομο δεν ειχε βρεθει εκεινη την περιοδο, και απ'οτι φεναιτε θα κανουν μια τελευταια προσπαθεια γιαν να βρουν το τελευταιο μελος για το group.
YOU ARE READING
Love is strange || Yoonmin♡
FanfictionΣκετος μπελας. Πραγματικα ηταν σκετος μπελας, αλλα αν με ρωτησεται τωρα για τον μικρο αν ηταν καλη επιλογη, θα σας απαντουσα πως ηταν η καλυτερη επιλογη που θα μπορουσαμε να ειχαμε κανει. Το ονομα αυτου του μπελλα ειναι: PARK JIMIN ...