"Τι εννοεις με αυτο? Ο Tae? Πως τα κατάφερε? Για την ακριβεια τι σας ειπε?"
"Δεν ξερω τι εγινε, το πιο πιθανο να βρηκε μια ευκαιρια για να μας μιλησει"
"Τι εγινε ακριβως?"
"Ειναι λιγο περίπλοκο αλλα ακουγοταν πολυ φοβισμένος.. κατι δεν παει καλα. Ακούστε λοιπον τι ειπε"
FLASHBACK
"Ugh.. γιατι ειναι τοσο δύσκολο να τους βρουμε!?"
"Μην τα παρατας Hobi-hyung ειμαι σιγουρος πως κατι θα βρουμε αν προσπαθησουμε κι'αλλο, Fighting!"
"Τι γλυκος που εισαι Kookie, αλλα πιστευω πως για να τους βρουμε θα χρειαστουμε περισσότερα στοιχεία απο αυτα που εχουμε βρει"
Ξαφνικα το κινητο του Hobi αρχισε να χτυπάει
"Α! Ο Namjoon θα ειναι"
Και χωρις να κοιταξει το νούμερο, ο Hobi το σήκωσε
" παρακαλω-"
"Hobi-hyung!"
O Hoseok ένιωσε την καρδιά του να σταματάει για λιγο
"T-Tae?"
O jungkook ηταν στο πλαϊ του Hoseok σε λιγότερο απο ενα δευτερολεπτο
"Tae-hyung!"
"Kookie? συγνωμη οσο και να θελω να σου μιλησω δεν εχω πολυ χρονο, γι'αυτό θα σας πω οσα ξερω"
"ενταξει Tae-tae, ειμαστε ολο αυτια"
"ακουστε, δεν ξερω σε ποιο μερος ειμαι αλλα αυτην την συγκεκριμενη στιγμη εγω βρισκομαι σε ενα κλουβι και με συμπεριφερονται λες και ειμαι ζωο και αν αντιμημιλησω με τιμωρουν, δεν ξερω που ειναι οι αλλοι, δεν με αφηνουν να τους δω και ανισυχω πολυ για αυτους, στο μερος που ειμαι δεν υπαρχουν παραθυρα αλλα μονο αεραγωγούς"
Ενας παραξενος ηχος ακουστηκε απο πισω
"γαμωτο.... δεν μπορω να μιλησω αλλο γιατι ερχεται. Kookie, Hobi-hyung σας αγαπω, σας παρακαλω βρειτε μας και σωστε μας. δεν ξερω ποσο ακομα θα αντεξουμε, αντιο. σας αγαπω!"
"Tae? Tae-tae?! TAE! *klik* το εκλεισε! γαμωτο!"
"hyung! Ηρεμισε και παμε να το πουμε στους αλλους για να δουμε τι θα κανουμε"
"Ναι, συγνωμη εχεις δικιο"
"Μην ζητας συγνωμη hyung, καταλαβαινω. Παμε?"
"Παμε"
Τελος του flashback
" και τρεξαμε απο την εταιρια ως εδω για να σας το πουμε"
YOU ARE READING
Love is strange || Yoonmin♡
FanfictionΣκετος μπελας. Πραγματικα ηταν σκετος μπελας, αλλα αν με ρωτησεται τωρα για τον μικρο αν ηταν καλη επιλογη, θα σας απαντουσα πως ηταν η καλυτερη επιλογη που θα μπορουσαμε να ειχαμε κανει. Το ονομα αυτου του μπελλα ειναι: PARK JIMIN ...