"Yoongi-hyung "
"Hmm?"
"Που ηξερες οτι ο Jungkook-hyung μαζι ο taetae-hyung και ο Namjoon-hyung μαζι με τον Jin-hyung τα εχουνε, αφου δεν ειπαν τιποτα?"
"Το ηξερα πρωτου ερθεις minie και δεν ειπανε ή δεν κανανε τιποτα για τον λογο πως δεν ξερανε ποια θα ηταν η αντιδραση σου για τους gay."
" Aaaaaa...ok και φ-φωναζουν οντως τοσο πολυ ο-οσο ειπατε?"
"Οοο minie, το 'φωναζουν' ειναι υποτιμητικο, τσιριζουν τοσο που δεν μπορεις να κοιμηθεις"
"Χαχαχα"
"Αλλα εσυ τους περνας και τους δυο μαζι"
" h-hyung!"
"Τι? Αληθεια ειναι, α και ο jungkook με τον Tae δεν ειναι μονοι τους"
"Τι εννοεις?"
"Εννοω πως στην σχεση του Tae μαζι με τον Kookie, δεν ειναι μονο αυτοι οι δυο "
"Ε? Ακομα δεν καταλαβαινω, σε μια σχεση πρεπει να ειναι δυο ατομα, σωστα?"
"Αχχχ αθωο μου mochi, δεν εχει σημασια αν σε μια σχεση εχει 2-3 ατομα, οταν αγαπας το ατομο που εχεις διπλα σου δεν παιζει ρολο αν ειναι παραπανω απο ενα ατομο, ετσι ειναι η αγαπη μικρο μου mochi"
" Ah.. δλδ ο Hoseok τα εχει μαζι με τον Taetae-hyung και τον kookie-hyung?"
"Ναι, εξυπνο μου mochi, αυτοί οι τρεις τα εχουν μεταξυ τους, ειναι μια χαρα και αγαπιούνται και παρά πολυ, μαλιστα"
"Γιατι δεν μου το είπαν?"
"Γιατι οπως ειπα και πριν, φοβόντουσαν την αντιδραση σου"
"Αν και δεν χρειαζοταν, γιατι ειμαι εντάξει με αυτο και δεν εχω κανένα απολύτως πρόβλημα, αλλα καταλαβαινω πως μειωθούν"
"Αwww το καλο και αθώο μου mochi ... παμε τωρα για υπνο οκ? γιατι ο pd-nim ειπαι πως αυριο έχουμε πολυ δουλειά, οκ?"
"Ναι hyung, καληνύχτα!"
"Καληνύχτα μικρό μου mochi"
Την επομένη μέρα
Οταν ολοι οι BTS ειχαν ετοιμαστεί και ειχαν φαει, μπηκαν στο αμάξι και άρχισαν να κατευθύνονται προς το studio για να τους μιλήσει ο Pd-nim και ο manager τους.
"Για πιο πράγμα πιστευεται πως θα μας μιλήσουν?"
"Δεν ξερω Jiminie, αλλα δεν πιστεύω πως θα ειναι κατι που πρεπει να ανησυχουμε"
"Ναι, όμως δεν πρεπει να βάλουμε στην άκρη πως θέλουν και οι δυο να μας μιλήσουν, Namjoon-hyung"
YOU ARE READING
Love is strange || Yoonmin♡
FanfictionΣκετος μπελας. Πραγματικα ηταν σκετος μπελας, αλλα αν με ρωτησεται τωρα για τον μικρο αν ηταν καλη επιλογη, θα σας απαντουσα πως ηταν η καλυτερη επιλογη που θα μπορουσαμε να ειχαμε κανει. Το ονομα αυτου του μπελλα ειναι: PARK JIMIN ...