1.Bölüm

192 10 14
                                    

Arkadaşlar öncelikle bölüm adı vermeyeceğim.Bu şekilde kaçıncı bölüm olduğunu belirteceğim.Ayrıca hikayenin çoğunda da kendi hayatımdan bazı örnekler vereceğim.
Medya:Kızlar

Sınıfın kapısına Cehennem is Welcome yazmayı düşünüyorum.Normalde okuldan nefret eden biri değilim ama sizin sınıfınızda da böyle kişiler olsaydı eminim sizde okuldan soğurdunuz.Onlar kim mi?
Sayıyorum:

_Burak (Hiçbir zaman amacını anlayamadığımız arkadaş)
_Taha (Bazen lanetler yağdırdığım kişi)
_Atakan (Kağıtları buruşturup ağzında tükürüklerini saldiktan sonra bize fırlatan arkadaş )
_Berke (Genellikle bişey yapmaz ama onların çetesinden)
Ve tabiki beni hiç yarıyolda bırakmayan (!)
arkadaşlarım:

_Nilay
_Miray
_Ayça
_Ve bennn

Bu arada ben Rüya AKSU.15 yaşındayım.
Liseye gidiyorum (Doğal olarak).Kitap okumayı,yüzmeyi,tenisi çok severim.
Ve...Başka birşey yok.Benim hayatım bu kadar.
**********
Sabah kalktım Cilt Aydınlatıcı Sabun um ile
yüzümü sabunladım.Dişlerimi fırçaladım ve altıma yanları deri siyah taytımı üstüne ise bej rengi kalın kazağımı giydim.Saçımı da dağınık at kuyruğu yaptım.Ayakkabı olarak ise yine bej rengi çizmelerimi giydim.

15-20 dakika kadar yürüdükten sonra okula vardım.Her zaman ki gibi 2. Kata çıkıp
"9/D"yazan sınıftan içeri girdim.Sınıfta 6-7 kişi ya var ya yoktu.Çantamı en arka cam kenarı olan sıramın üzerine bıraktım ve bizimkileri aramaya bahçeye indim.Önce
merdivenlerin başında durup bütün bahçede gözlerimi gezdirdim.Bizimkileri bulduğumda yavaşça arkalarından yaklaşıp kulak zarları patlayacak şekilde:

"BENNNNNN GELDİİİİİİİİMM!!"Diye bağırdım
Hepsi bana beni öldürecekmiş gibi baktılar.
Korktum denebilir.

_Şimdi anladınız mı benim ne çektiğimi?

N:Ya tamam da bize niye s'pıyosun?!

Güldüm.

_Eeee siz ne yapıyorsunuz??

M:İyi işte ne yapalım.Oturuyoruz öylece.

Miray harika bir güzelliğe sahipti ve bir sürü erkek ona hayranlıkla bakardı.Bende yanlarına oturdum ve telefona bakmaya başladım.İkide bir Miray'ı dürtüp:

_Kanka bakkkk ××× yeni sevgili yapmışş!!

Gibi şeyler söylüyordum.Zil çalana kadar orada oturduk.Zil çalınca ise sınıfa çıktık ve ders kitaplarımızı çıkarıp öğretmeni beklemeye başladık.

Hayır tabi ki inek öğrenci değiliz ama din dersi olduğu için hoca bizi keser.Sınıf ilk defa bu kadar sessizdi.

Çok şükür hoca geldiğinde derse başladık.
Atakan yine derste tükürüklü kağıtlarını bize fırlattı.Işin garibi Burak ile Taha tüm ders boyunca NORMALCE sohbet ettiler.Ve dersi dinlediler.Bunlar bir iş çeviriyor ama hadi hayırlısı.
***********
Okul bittiğinde okuldan çıktık.Eve doğru yürürken Ayça birden çığlık attı.Ayça'nin sırtı sırıl sıklamdı!!Etrafımıza baktık ama kimse yoktu.Yere baktığımızda ise balon
patlakları vardı.Hızlıca yürümeye hatta koşmaya başladık.Aniden sırtımda hissettiğim sızı ile yere düştüm ve sonra her yer karanlık.

************
Gözümü açtığımda ilk gördüğüm şey tavandı.Normal değil mi?Etrafıma bakındığımda hastahanede olduğumu anladım.O sırada annem ve arkadaşlarım içeriye girdi.Annem ilk:

_Kızım iyi misin?Kim yaptı bunu sana?Bana niye haber vermedin?

_Anne iyiyim.Ne olduğunu bende bilmiyorum.Aniden oldu haber veremedim.

Annem biraz daha sakinleşmişti.O sırada Ayça söze girdi:

_Sanırım sırtına taş geldi.Ben sırtıma su balonu atan Taha ile Burak imiş.Ağacın tepesine çıkıp atmışlar balonu.Berke de onları uzaktan görmüş.Onlara taş atmış ama taş ağaçtan sekip senin sırtına gelmiş.

Annem olanları ağzı açık bir şekilde dinliyordu.Bende çok şaşırmıştım.Sırrının durumu ise hala biraz sızlıyordu.Bu acıyı anlatamam.
***********
2-3 saat hastanede kaldıktan sonra eve geldik.Sırtım artık geçmişti.Yarın okula gitmeyecektim maalesef.Evet üzülüyorum çünkü Taha ile Burak'ı eşek sudan gelene kadar dövemeyecektim.Berke'nin suçu yok bence.Iyi bile yapmış bizi koruyarak.Ama neyse ki Kankilerim benim yerine de döveceklerdi.

Evde sıkıntıdan patlıyordum.Yarında böyle olursa asarım kendimi.Dışarı çıkıp hava alsam annem izin vermiyor.Bakkala bile göndermiyor.Gerisini siz düşünün.En sonunda kitap okumaya başladım.1 saat de kitap okuduktan sonra annemden tekrar izin istedim dışarı çıkabilmek için.OMG!!
izin verdi.Hemen üstümü giyinip dışarı attim kendimi.Ohh be!Dünya varmış vallahi.Boğuluyordum evde.
*************
Ertesi gün uyandığımda yarım saat boyunca daha yatakta durdum.En sonunda açlıktan midem bulanmaya başlayınca kalktım.Rutin işleri yaptıktan sonra ise anneme yardım etmeye gittim.Nihayet yarım saat daha geçtikten sonra kahvaltıya başladık.

_Buğlem bir susss!!!

Sinirlenmiştim.En sonunda Buğlem'e patladım.10 dakikadir kulağımın dibinde cırlıyordu.Doğru düzgün kahvaltı da yaptırmamıştı.Bu yüzden odama gidip kulaklığımı taktım ve Maroon 5 'in Maps şarkısını dinlemeye başladım.Zaten birazdan gelirdi kuduruk.Hayatımda gördüğüm ve tanıdığım en yaramaz çocuktu Buğlem.

Ahh geliyor işte.Kapıdan içeri girdi,geliyor
ve GOLLLL!!Kulağımın zarı patladı resmen.
Azcık insaf!

_Yaaaaaa veeeeğğğğğ!Abaaaaağğğğğ!

_Ya tamammmm!!Al be al.Ufffff!

Buğlem oradan çıktıktan sonra kitap okumaya başladım.Tam ilk cümleyi bitirdiğim anda Miray aradı:

_Kanka naber?Özledik seni.Yarın geleceksin değil mi?

_Heralde gelcem 1 gün daha duraman bu evde.

_Iyi o zaman.Ben şey dicektim bizim her zaman ki kafede buluşalım mı?

_Çok iyi olur kanka.

M:O zaman 1 saat sonra oradayız.

_Tamam kanka görüşürüz.

Diyip kapattım.Hemen hazırlanmaya başladım.Altıma "Siyah Jean"kotumu,
üstüne ise siyah beyaz zebra desenli t-shirtumu giydim.Üstüne de siyah bir ceket geçirince olmuştu.Son 15 dk kalmıştı.Kara burdan 10 dk uzakta olduğuna göreee..Tamam yetişirim.Sırtımada avucum kadar olan sırt çantamı da alıp çıktım.

Sırtımada avucum kadar olan sırt çantamı da alıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam zamanında oradaydım.Daha kimse gelmemişti.Kafe Mavi-Pembe-Beyaz kombinliydi.Çok şirin gözüküyordu.Hadi
ama nerde kaldı bunlar?!O sırada kafenin
kapı açıldığına dair kanıt olan zil çaldı.Kapıya doğru baktığımda ağzım açık oraya bakıyordum.OHA MERT?!!

Vote ve yorum yaparsanız cook mutlu olurum.
Yeni bölüm ne zman gelecek bilmiyorum.

Benim Harika (!) KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin