3.Bölüm

58 3 5
                                    

Sabah uyandığımda saat 8'di.Hemen hazırlanıp üstüme elime geçeni giydim.
(Medyada).Her zamanki gibi Cilt Aydınlatıcı
Sabunum ile yüzümü sabunladım.Biraz kapatıcı,rimel ve parlatıcı ile işim bitmişti.
Saçımı olduğu gibi doğal bıraktım ve çantamı alıp evden çıktım.

Okula vardığımda hemen merdivenlere yöneldim.Ve tabiki sakatlık olmadan olmadığı için takılıp merdivenlere yapıştım.
Arkadan gülen iki kıza dönüp birinin suratına tokadı yapıştırdım ve yoluma devam ettim.

Sınıfa geldiğimde her zaman ki gibi 5-6 kişi vardı.Çantamı sıraya koydum ve telefonumu açıp bakmaya başladım.O sırada Ayşe geldi ve:

_Rüya Miraylar dışarıda voleybol oyn-

Kızın lafını kestim ve koşarak sınıftan çıktım.Tam merdivenlerden inecektim ki
aklıma sıranın üstünde bıraktığım telefonum geldi.Hemen koşarak sınıfa çıktım ve sıranın üstüne baktım.Telefonum yoktu!!Sınıfta gözlerimi gezdirdim.Ve camın önünde durmuş dışarıya doğru bakan Taha ile Burak'ı gördüm.Bu işte bir gariplik vardı çünkü onlar hiç camdan bakmazlardı.
Sinsice arkalarından yaklaştım ve yavaşça aralarından neye bakıyorlar diye baktım.
Birde ne göreyim?!Telefonumu almış resimlerime bakıyorlar!!!Hemen arkadan
Taha'nın sırtına birtane geçirdim ve o acıyla inlerken telefonumu elinden alıp dışarı çıktım.

Taha ve Burak arkamdan geliyormu diye bakamıyorum çünkü korkuyorum.Bahçeye indim ve hemen bizim bölgemiz olan sağ tarafa yöneldim.Kızlar burada voleybol oynuyordu.Beni görmemişlerdi.Bunu fırsat bilerek bana doğru hızla gelen topa smaç
çaktım ve önceden oluşturulmuş olan dairenin içine girdim.

A:"Rüya nasıl çaktın öyle top uçtu resmen."

_"Meslek sırrı." dedim ve göz kırptım.

  ***********

2. Derste olan matematik dersine girdiğimizde yine sıkıntıdan patlıyordum.
Dersi dinlemedim ve en arka sırada oturmanın cesaretiyle telefonumu çıkardım,hırkamı etrafına sardım ve kollarımı sıraya dayayarak telefona bakmaya başladım.

Yanımda oturan Miray beni dürttüğünde teneffüs olduğunu anladım ve voleybol topunu alıp dışarı çıktık.

Bizim özel köşemize geldik.Nilay parmak pas ile topu bana gönderdi.Ben tam manşet vuracakken Burak topu havada kaptı ve kaçmaya başladı.Biz de onu kovalamaya.

N:Burak verir misin şu topuuu?!!

Ben ve Miray ise yakalamaya çalışıyorduk.
Burak tam karşısında olan Atakan'a topu attı.Atakan'ı yakalamak çokda zor değildi.
Ama maalesef ki Atakan topu Taha'ya atınca işler zorlaştı.

Daha sonra Taha topu alt bahçeye attı ve alt bahçedeki başka bir çocuk topu dikerek buraya geri attı.Topu görmeye çalışıyordum ama güneş buna izin vermiyordu.

Berke okula gelmemişti.Acaba nasıl?
Bunu düşünürken kafama top yedim ve en arkadaki dişimle taa dilimin en arkalarını
ısırdım.Canım acımıştı.Allahtan bizim toptu da yakalayabilmiştim.Tam topu elime aldım zil çaldı.Her gün böyle oluyor zaten.

Sınıfa geldik ve ben yine telefona bakmaya
başladım.Telefona daldığım için hocanın geldiğini fark etmemiştim.Geldiğini:

_"Rüya çabuk o telefonu kapatıp çantana koy!!.Hiç de saygınız kalmadı yeter artık ama canım!!" dediğiinde anladım.

_"Evet çocuklar 27. Sayfayı açıyoruz."

************

Okul çıkışında eve doğru ilerliyordum.Daha sonra  aldığım ani bir kararla sağa dönmem gerekirken sola döndüm.Berke'yi ziyaret edecektim.

Biraz yürüdükten sonra evine varmıştım.
Cesaretle kapıyı tıklattım ve kapıyı kız arkadaşı açtı.

_"Ben Berke'nin arkadaşıyım da ziyaret etm-"

+"Üzgünüm Berke evde yok" diyerek kapıyı yüzüme kapattı.

Bende Berke'yi aramaya karar verdim.
Telefon dıııtlarken içeriden Berke'nin telefon sesi geldi.Bende o an Berke'nin evde olduğunu anladım ve kapıyı tekrar tıklattım.Bu sefer kızın o cırtlak sesiyle Berke'ye kızdığını duydum.

_"Ya Berkeee!!"

O sırada kapı açıldı.

B:"Merhaba hoşgeldin Rüya."

_"Hoşbulduk nasılsın?"

B:"Teşekkür ederim.İçeri gelsene."

Kabul ettim ve içeri girdim.3-5 adım yürüdükten sonra sağa döndüm ve bir koltuğa oturdum.Evi çok güzeldi.

10 dk sonra kızlar da geldi ve beni görünce şaşırdılar.Miray ve Nilay benim yanıma,
Berke tam karşımdaki tekli koltuğa ve sevgilisi ile Ayça,yanımdaki koltuğa oturdular.

Bir 15-20 dk kadar sohbet ettikten sonra ben:

_"Hasta ziyareti kısa olurmuş.Biz kalkalım artık." diyince hepimiz ayaklandık.

B:"Peki madem bu seferlik öyle olsun."
diyerek gülümsedi.Kız arkadaşı ise göz devirmekle yetindi.

***********
Eve vardığımda hemen duşa girdim.
Duştan çıktığımda ise yemek hazırlamak için anneme yardım etmeye mutfağa gittim.Buğlem uyumuştu.Annem:

_"Geldin mi kızım?"

_"Sence anne?"

_"Bırak konuşmayıda şu salatayıda sofraya götür baban birazdan gelir."

Salatayı masaya koydum ve tekrar mutfağa gittim.O sırada kapı çaldı ve açmaya gittim.
Babam gelmişti.

_"Hoşgeldin baba."

_"Hoşbulduk kızım."

Annem ile hemen sofrayı hazırladık.
Masada 5 tabak vardı.Anneme sordum:

_"Anne misafir mi gelecek?"

_"Yoo neden sordun?"

_"Masada fazla tabak varda."

_"Öylesine." dedi ve sustu.

Bunlarda bir iş var ama ortaya çıkacak..
=============

Yeni bölüm geciktiği için üzgünüm.
Ayrıca vote ve yorum sayımız çok az.Lütfen
bazı arkadaşlarınızada söyleyin.

Yeni bölüm haftay gelir.İyi okumalar   =)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Harika (!) KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin