2.Bölüm

67 5 4
                                    

Yeni bölüm geldiii!Çok bekletmek istemedim.Bölüm günlerini Çarşamba-Pazar yapmayı düşünüyorum ama bazen haftada 1 kerede olabilir.

Medya:Erkekler

Hatırlatma
Tam zamanında oradaydım.Daha kimse gelmemişti.Kafe Pembe-Mavi-Beyaz kombinliydi.Çok şirin gözüküyordu.Hadi ama nerde kaldı bunlar?O sırada kafenin kapısının açılmış olmasına dair kanıt olan zil çaldı.Oraya doğru baktığımda ağzım açık oraya bakıyordum.OHA MERT?!

İnanamıyorum Mert gelmiş.Hemen bizim çarprazımızdaki masaya doğru ilerledi ve o masada oturan 3 erkek ile tokalaştı.Bizden önce başkalarına söylemiş geldiğini Pislik şey!.Bu arada mert bizim ilkokul arkadaşımız.Daha sonra babasının tahini yüzünden Almanya'ya taşındılar.En son 2 sene önce geldi.
Ara sıra araşırdık.Ama geleceğini hiç söylemedi.O sırada kafeyi incelerken gördü
beni.Ona kızgın bakışlar atarken yanıma gelip oturdu.

_Çok mu kızdın prenses?

_Sence?!

Bana hep prenses diye hitap ederdi. Özlemişim prensimi.Ama trip yapmaya devam tabii ki.

M:Üzgünüm haber vermeye vakit olmadı.

_Onlara vermeye vaktin olmuş ama bakıyorum da!.

M:Ya onlar beenim daha önceden arkadaşım.Ne zaman geleceksin diye aradılar bende geldim dedim.Buluşalım dediler.Ee öbürküler nerede?

_Şaka yapıyorum zaten açıklamana gerek yok.Buluşacaktık biz ama geç kaldılar.

M:Her zaman ki gibi sen yine erken geldin değil mi?

_Evet her zaman ki gibi. =)

Mert taşınmadan once biz hep buluşurduk
ve ben hep tam vaktinde orada olurdum.
O sırada zil yine öttü.Çok şükür bu sefer geldiler.Onların da Mert'i görünce ağızları bu karış açık kaldı.Koşarak yanımıza geldiler ve sarıldılar.Nilay bir garip karşıladı
Mert'i.Mert de onu.Hiç gülmediler sadece biz anlamayalim diye yapmacık bir gülümseme takındılar o kadar.Şaşırmıştım.
Miray:

_Ee siz napıyordunuz biz yokken?

_Hiç zaten oda yanıma yeni gelmişti sohbet ediyorduk.

A:Ya çok özlemişim seni benn!!

M:Bizde özledik değil mi Ayça?!

N:Yaa çok çok.

Nilay neden böyle davranıyor anlamadım.Nilay bunu söyledikten sonra
Mert'in de yüzü asıldı.Ne oluyordu böyle?
Konuyu dağıtmak istedim.

_Ee bize bişey getirmedin mi Almanya'dan?
Dedim dudağımı büzerek.

M:Tabii ki getirdim ama yanımda değil.Daha sonra versem olur mu??

Ayça hemen atladı tabii:

_Bana ne aldıııııınn?!

M:Oda bana kalsin değil mi?

O sırada Miray'in telefonu çaldı:

_Alo?

+Ne?!!!Tamam hemen geliyoruz!

_Berke trafik kazası geçirmiş!!

O an bir şok daha geçirdim.

_Tamam hemen gidiyoruz hangi hastane?!

M:Trafik kazası geçirdiğine göre ACİL.

_Neyse ne işte!

ACİL'e geldiğimizde gemen resepsiyona doğru "uçtuk".Ilk ben söze girdim.

_Berke Demir!!

Kız bana garipçe bakarak:

_Şu an ameliyatta sizi içeri alamayız.

"Bende içeri girmeyi düşünüyordum tüh!"
diye mırıldandım.Miray bir ara kıkırdadı.Daha sonra ben ona ölümcül bakışlarımı yollayınca normale döndü.

*************
3!!.Tam 3 saattir buradaydık.Berke ameliyattan az önce çıkmıştı.Şu an yoğun bakımda.Ama maalesef bizi içeri almıyorlar.
Annesi ile babası yoktu.Ya da herhangi bir akrabası.Kimse gelmemişti.Belkide haber vermeyi unuttular diye ben aradım telefona bir kadın çıktı.

K:Alo?

_Alo merhaba.Ben Berke'nin arkadaşıyım.
Oğlunuz bir trafik kazası geçirmiş.Kimsenin aramadığını düşünerek ben aradım.Lütfen sakin olun.

K:Benim Berke diye bir oğlum yok.Benim çocuğum da yok maalesef.

_Ama Berke annemin numarası diye bana bunu vermişti.Bir yakınınız olmadığına emin misiniz??Berke DEMİR.

K:Hayır evladım eminim.Yok öyle bir tanıdığım.Tek başına yaşıyorum ben.

_Peki yanlış verdi o zaman iyi günler.Teşekkür ederim.

K:Iyi günler bişey değil evladım.

Bu kadın onun bir tanıdığı değilse neden Berke bana bu numarayı verdi ki??
O sırada doktor içeriden çıktı.

Sözümü keserek:

D:Durumu gayet iyi,merak edilecek birşey yok.

Rahatlamıştım.Daha doğrusu herkes rahatlamıştı.Ben hemen atladım:

_Içeri girebilirmiyiz?

D:Evet ama sadece bir kişi girebilir ve sadece 10 dakika.

Berke'nin sevgilisi buradaydı.O yüzden onun girmesini rica ettim.

_Öyle yapıcam zaten!.

Deyip içeri girdi.Kafasız giysilerini gitmeyi unuttu.Sonra geri çıktı ve giyip geri girdi.
20 dk sonra hemşireler zorla çıkardı.
Bidaha göremicek sanki sevgilisini.O sirada hemşire "Bir kisi daha 10 dk koşuluyla girebilir."Deyip gitti.Herkes benim girmemde ısrar ediyordu.Bende en sonunda giysilerimi giyip girdim.Berke ben girince gülümsedi.

Yanındaki koltuğa oturdum.Bir süre konuşmadık.Daha sonra ben:

_Daha iyi misin diye sordum.

B:Evet teşekkür ederim.

_Nasıl oldu olay?

B:Canım sıkkındı.Arabayı biraz hızlı kullanıyordum.O sırada köşeden bir kamyon gelip direksyondan taraftaki cama çarptı ve bende bu hale geldim ışte.Koluma bir kaç parça cam girmiş onları çıkardılar sanırım.

_Peki.Geçmiş olsun.

B:Düşmanlık bir yana böyle günlerde de birbirimize yardımcı olmalıyız.Yani sana teşekkür ederim düşündüğün için.

_Önemli değil ama tek düşünen ben değilim dışarda bir sürü bekleyen insan var.

Gülümsedi.O sırada hemşire geldi ve süre doldu dediler.Ben çıktım ve Nilay'in yanına gittim.Dur bidakika!!Mert?!Biz Mert'i unuttuk LANET OLSUN.Hemen Nilay'in yanına gidip "Mert nerede?"diye sordum.

_Ne bileyim ben!!dedi ve atarlı bir şekilde kantine indi.

Zaten bugün bir garip.

Gidip Miray'a sordum ve oda benim gibi aynı tepkiyi verdi.LANET OLSUN!!

***********

1 saat oldu eve geleli.2 saat daha durdum hastanede.Çok yorucu geçti bugün.O yüzden biraz telefon ile ilgilenip kafamı kuş tüyü yastığıma koydum ve ponçik bir uykuya daldım...

Eveeet yeni bölüm biraz geciksede geldi.
Kızmayın bana.Yeni bölüm Cumartesi veya pazar gelir.

Öpüldünüzzz.

Benim Harika (!) KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin