Seznámení

56 2 0
                                    

Šla jsem domů ze školy a pořád jsem přemýšlela nad Maxem.
Tak jsem se rozhodla že půjdu za Lucy.
Crrrrrrrrrrrrr
Ahoj zlato můžu dál??
Lucy:Jasně můžeš,stalo se něco??
Nene jen si chci pokecat.Dneska přišli l nám do třídy dva noví kluci.
Lucy:No a co??Byli nazí nebo co jsi úplně mimo.Co se stalo?
Nic se nestalo ale ten Max se mi celkem líbí. A já jsem asi nějak mimo půjdu domů a lehnu si tak čau zítra ve škole !!
Lucy:Dobře jak chceš.
Když jsem šla domů začala jsem mít divný pocit že za mnou někdo běží najednou se otočím a za mnou běží Lucy.Uff to jsi ty .
Lucy:Zapomněla jsi u mě tašku s knihami.
Aha děkuji úplně jsem na ni zapomněla.
·································································
Když jsem přišla domů tak jsem si udělala večeři a šla jsem si lehnout.
Ráno když jsem se probudila Těšila jsem se do školy. Strašně jsem přes noc přemýšlela o tom jestli se Maxovi líbím a nebo jsem jenom já tak divná. Když jsem přišla do školy a najednou ke mě přiletěla Suzy.
Suzy:Ahoj jak se máš co jsi dělala o prázdninách se na tebe strašně těšila .
Aha Tak dobře na tebe asi taky.
Pak jsem radši odešla. Sedla jsem si do třídy a najednou ke mě přišel Max.
Max:Mohl bych si k tobě sednout??
Jj klidně stejně sedím sama.
Max:Jak se jmenuješ??
Kate
Max:Hezké jméno.
Děkuji
A pak jsme si povídali celou přestávku.
Pak zazvonilo na hodinu i přesto si se mnou chtěl povídat.
Byla poslední hodina a my si stále povídali spolu.Najednou zazvoní a jdeme na oběd. Tam poznal kluky od nás ze třídy a mě ignoroval.

Láska na pátý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat