Šla jsem smutná domů.Mrzelo mě jak se zachoval,ale co znala jsem ho pár dní co jsem čekala. Asi jsem byla naivní.Když jsem přišla domů nikdo nebyl doma,ale na stole byl dopis VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM!! :-) :-)
Vlastně jsem úplně zapomněla na své narozeniny Nevím jestli to bylo že zrovna byl začátek školy nebo že jsem potkala Maxe ale prostě jsem zapomněla.
Ale bylo mi divné že nikdo nebyl doma vždycky máma moje narozky řešila.
Ale co i když je mi to trochu líto tak s tím nic neudělám.Na druhé straně bylo něco napsané ale já si nevšimla.Když máma přijela domů tak byla překvapená že nejsem připravená že musíme jet.Já jsem se divila kam ale máma mi nic nechtěla říct,prostě ať se obleču jako na něco speciálního tak jsem si vzala svoje legìny a svoje nové tričko plus koženou bundu a šla jsem . Sedli jsme do auta a jely jsme byla jsem napjatá co se bude dít ale máma mi pořád nechtěla nic říct.Pak jsme přijely před stadion a já byla strašně šťastná. Protože to velké překvapení byl koncert CHAINSMOKERS .Ten večer byl nejlepší strašně jsem si to užila.Máma mi řekla že už jsem velká že tady se mnou nebude a počká v autě že můžu i něco vypít.Jenomže já to trochu přehnala přišla jsem do auta úplně na šrot.Máma na mě byla strašně naštvaná a já se jí vůbec nedivím já na sebe byla strašně naštvaná.Poslala mě do školy i s kocovinou že prý si musím následky nést sama.
Max za mnou o přestávce přišel jestli nechci jit odpoledne ven tak že půjdu ráda tak jsem se celý den těšila jak půjdeme s Maxem sami ven.
ČTEŠ
Láska na pátý pohled
RomanceJsem Kate je mi 16 Luss je moje nejlepší kamarádka Zamilovala jsem se do úžasného kluka jménem Max ale vše se brzo změní.Když se dozvím bolestnou pravdu. A poznám člověka kterého nechci nikdy ztratit.