Prolog

297 26 0
                                    

Imię Johna Winchestera było znane w całym świecie łowców. Imię człowieka, który był zdolny do pokonania każdego potwora i który oddawał się w pełni swojej pracy i nic nie mogło go powstrzymać od realizacji celów jakie sobie postawił. Miał siłę, która mogła sprawić, że byłby zdolny do wszystkiego. Mimo swego samotniczego trybu życia i zimnego serca nie można było odmówić mu szacunku, niewielu łowców mogło się pochwalić takimi zdolnościami i doświadczeniem, jak on. Wychował dwóch synów, którzy poszli jego śladami i którzy dosłownie zatrzęśli światem w posadach jednego dnia zrzucając go na krawędź upadku by drugiego go ocalić.

Jednak jaka historia kryła się za mężczyzną, który w dniu narodzin Deana i Sama był zwykłym człowiekiem, który nigdy by nawet nie podejrzewał, że opowieści o potworach z szafy mogą być prawdziwe? Jakby się potoczyła historia Johna i jego synów, gdyby na początku jego drogi pojawiła się młoda łowczyni chcąca go odwieźć od pomysłu polowań? Czy John podda się jej urokowi, a Dean i Sam będą mieli szansę na zyskanie nowej matki? Czy John byłby w stanie porzucić myśli o zemście za śmierć jego ukochanej żony i pewnego dnia znów zacząć żyć normalnie? Czy los da im szansę na zmianę? Czy ich przeznaczenie będzie miało się spełnić mimo wszystko?

Winchester's song PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz