Capitolul 1- Inceputul

3.6K 245 31
                                    

 - Sarah,trezeşte-te! o aud pe mama strigându-mă din sufragerie.

Sarah,ţi-am spus să te trezeşti,e deja târziu ! Îmi spune mama a doua oară,intrând în camera mea şi dând la o parte păturile în care eram învelită si trăgând jaluzelele.

- Mai lasă-mă 5 minute,te rog. Spun eu vrând să mai dorm puţin.

- Nici 5 minute,Sarah,e deja 8 05,la 8 30 trebuie să pleci la şcoala,e luni sper ca nu ai uitat!

- Bine,vin imediat, spun eu ca să o fac pe mama să plece din camera mea.

Mă ridic din pat,puţin adormită şi urmează rutina zilnică. Un duş rece pentru a mă trezii,micul dejun si plecatul la şcoală. Dar mai întai să mă prezint.

~ Bună, eu sunt Sarah, am 16 ani,păr blond deschis,ochii verzii, locuiesc in America de 8 ani ,alături de mama,tata şi fratele meu mai mic,Taylor. Altceva, ce să vă mai spun ! ? Merg la liceul Sava din New York, sunt o fire mai timidă,nu prea am prieteni doar 2 fete, care îmi sunt si cele mai bune prietene, Rebecka si Alice, nu ştiu ce m-aş face fără ele. Rebecka este destul de cunoscută prin liceul Sava,fiind foarte frumoasă cu un păr şaten strălucitor şi ochii căprui iar Alice este Preşedinta Consiliului Elevilor,fiind astfel şi ea cunoscută cu părul negru şi lung,iar ochii negrii. Eu sunt cunoscută ca cea mai nepopulară fată din liceu si pe lângă asta sunt şi tocilara şcolii..Cam atât despre mine. ~

Era ora 8 şi 23 de minute când am ajuns în curtea şcolii, lângă poarta de la intrare le-am văzut pe Rebecka si Alice, acestea văzandu-mă mi-au făcut cu mâna imediat, să vin spre ele.

R( Rebecka ) : Sarah,credeam că nu vei venii astăzi, dacă ai fii întârziat încă puţin poarta s-ar fii închis.

A ( Alice ) : Rebecka are dreptate, ai putea încerca să ajungi mai devreme de acum încolo.

Eu : Ştiu,îmi pare rău că v-am făcut să mă aşteptati.

R & A (in cor) : E în regulă.

Imediat ce am intrat în şcoala, l-am văzut pe Prinţ, mergând pe coridor la braţ cu cine altcineva decât Jeesye,cea mai populară şi frumoasă fată din şcoală, în dreapta stătea Mark,cel mai bun prieten al prinţului iar in spatele lor vreo 6 majorete,nebune dupa prinţ.

~ ''Prinţul'',îl cheamă Luck, are 18 ani ,păr şaten şi ochii de un verde deschis şi frumos, umblă prin şcoală o veste cum că ar fii fost cu toate fetele din şcoală, sărutându-le pe fiecare în parte iar după desparţindu-se de ele şi făcându-le să sufere, exceptând o fată, după cum cred că v-aţi dat seama,aceea sunt eu.. ~

Nu ştiu ce văd toate fetele la el,da e frumos şi da e şi foarte deştept,amuzant, cel mai popular,drăguţ..Ce tot spun ! ? E un insensibil căruia îi place să rănească fetele. Tot gândindu-mă la asta îl văd pe prinţ cum se uită la mine..Nu se poate,cred că îmi imaginez,da asta e,dar atunci de ce vine spre mine ?

Toate fetele se uitau la el în timp ce se îndreptă spre mine şi cu un zâmbet, mă lipeşte de perete şi mă sărută pe obraz,în timp ce Rebecka si Alice se uitau la el nedumerite la fel ca şi ceilalti.

Se apropie şi mai mult de mine şi îmi şopteşte ceva la ureche..

L ( Luck-Prinţul ) : ....

( Heii, acesta este primul capitol , pentru cei care vor sa citească această carte sau dacă va fii citita va rog pareri şi sper să vă placă scuzaţi greşelile de scriere , pupici :* )

Printul scolii s-a indragostit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum