Heii , Imi pare foarte rau ca nu am mai postat, nu am avut timp,dar astazi v-am promis ca voi scrie si asta s-a intamplat, vreau sa va multumesc pentru pareri si ca cititi ceea ce scriu,pentru voi scriu,va iubesc dragii mei,pe toti.
Mama : Luck, nu știu ce să zic..Ești sigur de asta? Pot ruga pe altcineva să stea cu Sarah,dacă vrei.
Luck : Doamnă Jones, vă asigur că nu va fi nici un deranj, mie chiar mi-ar face plăcere să stau cu ea, spune Luck și îmi aruncă o privire, specifică lui.
Iar Melissa va fi foarte încântată, deci o puteți lăsa pe Sarah,în grija mea,îi zice el mamei și zâmbește.
Mama : Bine atunci,Sarah, du-te și fă-ți bagajul, te muți la familia Stone, îmi spune mama, arătându-mi spre camera mea.
Eu : Dar, mamă..nu se poa..nu apuc să îmi spun părerea ca Luck vine lângă mine și ma sărută apăsat pe obraz.
Mama : Ce s-a întâmplat, scumpo? mă întreabă mama, din bucătărie.
Luck : E încântată de mutarea cu mine, spune și îmi zâmbește pervers, ca de obicei.
Mama râde, iar eu plec în camera mea să îmi fac bagajul.
După câteva minute de împachetat, am coborât mulți,ea de scări și l-am văzut pe Justin, rezemat de zid, cu părul ciufulit, mă uit la el incontinuu, e atât de frumos, dar tot insensibil rămâne.
În timp ce îl priveam, acesta a ridicat privirea și a îndreptat-o spre mine, când am văzut m-am ascuns repede după birou..
Cred că m-a văzut că mă ascunsesem după biroul acela, pentru că a venit lângă mine, m-a luat în brațe și m-a sărutat, din nou pe obraz..
Credeam că de data asta, mă va săruta pe buze, până acum nu m-a sărutat niciodată,probabil sunt ultima și singura din școală care nu l-a sărutat pe Prinț..Nici Rebecka sau Alice, lor nu le plac astfel de băieți,eu le iubesc oricum..
Și că tot e vorba de ele, nu le-am sunat, să le spun că mă voi muta la Luck, oare cum vor reacționa?
Vor fi fericite, supărate, vor țipa?
Mă decid să o sun pe Alice, fiindcă știu că și Rebecka e cu ea, m-au invitat și pe mine astăzi la o petrecere cu parteneri, ele și-au găsit,numai eu nu, deci nu am mai mers..
Cred că acum își aleg rochiile, am auzit că vor fi aleși și " Regele și Regina" petrecerii sau balului.
Oare Luck se duce? Am înțeles că va merge cu Jeesye..mereu Jeesye, nu că aș fi geloasă sau ceva..
Rebecka : Alo,da?
Eu : Rebecka sunt Sarah, auzi,pe telefonul Alicei, nu ar trebui ea să răspundă? o întreb eu și râd.
Rebecka : Așa ar fi cel mai logic,nu? spune și mi se alătură.
Râdem amandouă,până când îi spun :
Eu : Rebecka, ascultă, trebuie să-ți spun ceva, eu..eu m-am mut..nu apuc să termin că Rebecka, mi-o ia înainte.
Rebecka : Te-ai mutat la Luck,așa-i? chicotește și aud cum cântă prin cameră o melodie o celor de la One Direction, cred că am uitat să vă spun, e directionera.
Eu : C-Cum de știi? o întreb uimită.
Rebecka : Ăăă..instinctul directioner, spune și râde.
Ok, asta chiar a fost ciudat, dar nu stau să mă gândesc prea mult la cum una din cele mai bune prietene, știe ceva ce a fost stabilit cu câteva minute înainte..