Am revenit cu un capitol nou, va multumesc pentru fiecare vot si comentariu, pentru mine înseamnă enorm <3. Am luat în considerare sfatul unei prietene și de acum voi folosii linie de diagol, renunțând la nume și cele două puncte. Va pup pe toți:*:*.
Simțeam buzele sale umede cum le apăsau pe ale mele. Mă săruta, Luck mă săruta și nu pe obraz cum se întâmplase până acum, ci pe buze.
Luck a fost primul băiat pe care l-am sărutat, la cum mă cunosc, poate fi și ultimul...
Nu m-am putut abține și o lacrimă mi s-a scurs pe obraz, în timp ce buzele noastre încă erau 'contopite'.
Luck și-a deschis ochii și cred că m-a observat, pentru că s-a desprins din sărut și cu mâna dreaptă mi-a șters lacrima.
Mă privea zâmbind, cred că e fericit acum, oficial a sărutat fiecare fată din școală, eu am rămas ultima.
L-am privit din nou în ochii lui verzi ca de jad și după spre mulțimea care ne privea ca la spectacol.
Alice și Rebecka îmi făceau cu mâna semn, ca să le observ și zâmbeau cald, m-au făcut și pe mine să zâmbesc.
Jeesye era uimită, dar și mai nervoasă, privindu-mă urât ceea ce m-a făcut să-mi mut privirea spre Myry, care vorbea la telefon.
Directorul și ceilalți prezenți erau nedumeriți și încă ne priveau neînțelegând ce se întâmplase.
- Sarah, vocea lui Justin mă trezește la realitate și mă face să-mi mut privirea pe el.
Zâmbea victorios ceea ce m-a făcut să fug de pe scenă spre baie, fără a mă mai întoarce în ciuda strigătelor lui.
Am ajuns la baie și m-am proptit în fața oglinzii cu mâinile de-o parte și de alta a chiuvetei. Mi-am ridicat privirea spre oglindă și am văzut că lacrimile iar voiau să apară.
Nici nu știu de ce plângeam, poate de frică(,)că acum va uita de mine și nu vom mai fi așa apropiați cum suntem acum, odată ce și-a atins obiectivul și anume, a sărutat toate fetele din școală, iar acum se poate întoarce la Jeesye.
- De ce plângi, ratato? aud o voce subțire și pițigăiată în spatele meu.
Deja știam cine era.
- Jeesye, nu am chef de tine, poți ieșii, te rog ?o întreb și încerc să maschez faptul că plângeam.
- Ba sigur că ai, cel puțin eu vreau să vorbim puțin! strigă ca și cum nu era de ajuns că se apropiase prea mult de mine.
A ajuns lângă mine și nici drept la replică nu am, că mă prinde de o buclă din păr și trage cu putere.
Fata asta e nebună rău...
- Dă-mi drumul! țip la ea și o apuc și eu de extensii pardon de păr.
Trage mai tare, iar eu la rândul meu fac, ca și ea. Doar că la mine se rupe părul ei cu extensii, ceea ce o face să-mi dea drumul.
Am scăpat bine, o merita, ea a început.
- Tu! Jigodie ce ești! Mi-ai rupt părul! îmi țipă în ureche tare, ceea ce mă cam sperie.
- Îmi pare rău, dar tu ai început, îi zic la rândul meu.
- Nu scapi așa ușor, țipă și vine spre mine nervoasă.
Eu fug spre ușă și dau peste ...Luck!? ce naiba caută în baia fetelor?
- L-Luck! Ce fac... Nu-mi termin întrebarea că mă apucă de mâini și mă ia în brațe.