Încerc să îl dau pe Luck la o parte,dar nu vrea,când deodată sună telefonul meu iar ciocănitul în uşă nu se mai auzea,singurii care mă sună pe telefon sunt mama,Alice,Rebecka si tata,doar că mai rar.Telefonul era pe masă iar Luck era deasupra mea,nu ştiam ce să îi mai spun să mă lase.
Eu : Luck,dă-te de pe mine acum!
Luck : *Nu spune nimic,doar zâmbeşte*.
Fiindcă Luck nu spune nimic,doar îmi zâmbeşte mă întorc iar pentru că nu era atent eu ajung deasupra lui şi imediat mă ridic şi fug să iau telefonul care suna întruna de ceva timp.
Eu : Alo,da?
Mama: Draga mea,sunt eu,te-am sunat să-ţi spun ca voi venii în cateva minute,trebuie să vorbim.
Eu : În câteva minute? Spun eu puţin speraită,pentru că în sufrageria mea era un băiat întins pe jos..
Mama : Da,va trebuii să vorbim ceva important,trebuie să plec,ajung în câteva minute,te iubesc dragă.
Eu : Mamă..stai! dar degeaba,închisese deja.
E ok,trebuie doar să îl scot pe Luck din casă până să vină mama.
Luck : Cine era?
Eu : Mama,vine în câteva minute acasă,deci tu ar trebuii să pleci.
Luck : Nu plec..
Eu : Oo ba pleci.
Luck : Ooo ba nu.
Şi în timp ce ne certam noi,se aude cheia în broască şi intră mama..
Eu neştiind ce să fac,încerc să-l ascund pe Luck,pentru a nu-l vedea mama,dar din contră el pleacă spre ea.
Mama : Dragă,am ajuns şi ..ce f..se opreşte mama puţin surprinsă să vadă un băiat în casă.
Eu : Mamă,îmi pare rau,a venit singur,nu eu l-am chemat.
Luck : Bună-ziua doamnă Jones,sunt Luck mă mai ţineţi minte?
Mama : Luck,tu eşti? Luck Stone?
Luck : Da,eu sunt.
Mama: Vaii,dar ce ai crescut,Jenny ce mai face? Nu am mai vorbit de ceva timp..
Eu : Staţi aşa puţin,vreţi să spuneţi că vă cunoaşteţi? Spun eu pe jumătate şocată.
Luck : Nu cred că îţi mai aduci aminte,erai foarte mica pe atunci,cred că aveai 3-4 ani,erai atât de drăguţa,îmi spune Luck..
Eu : În regulă,mamă ce vroiai să îmi spui?
Mama : Păi..defapt draga mea...ăă.
Eu : Mamă spune direct!
Mama : Eu,Taylor şi Lee(tata) vom pleca în România,este ceva important,ne-a anunţat şeful,iar pe tine ne gândeam să te luăm cu noi.
Eu : Mamă,eu nu plec de aici,nu vin.
Mama : Dar singură nu te pot lăsa.
Şi în timp ce ne certam Luck ne întrerupe şi spune ..
Luck: Doamnă Jones,aş putea să stau eu cu ea,oricum părinţii mei nu sunt în ţară,au multă treaba,sunt doar eu şi sora mea mai mică Melissa de 8 ani,o putem aduce pe Sarah la noi şi nu ar trebuii să vă mai faceţi griji pentru ea,desigur dacă vreţi,oricum eu voi venii şi aşa în vizită pe la ea. Spune Luck zâmbindu-mi din nou pervers.
Mama : ....
(îmi pare rău că nu am postat mai devreme,vă mulţumesc că o citiţi,sper să se strânga mai mulţi cititori şi voturi,capitolul viitor va fii mai lung,vă pup şi vă aştept părerile :* )