1.časť

613 30 13
                                    

Tak baby konečne sa mi podarilo časť preložiť a môžem ju pridať.Prepáčte že mi to trvalo tak dlho,ale jednak som nemala moc času a predsa som v prekladaní nováčik.Ale dúfam že časom mi to pôjde už rýchlejšie.Snáď to je dobre preložené a pochopíte o čom to je.Dúfam že sa vám bude časť lúbiť.Ak máte nejaké pripomienky alebo tak,tak mi to napíšte do komentára.Moc ma poteší vote alebo aj koment :) ďakujem za každú jednu z vás ktorá to číta.

Ja,Sophie Harlander žijem so svojou 4 členou rodinou vo velkom dome v Atlante,Georgia. Ja a moja staršia sestra Melonie sme úplne odlišné. 

Ja mám rada fialovú,Melonie má rada červenú . Ja lúbim špagety,Melonie pizzu. Ja milujem Justina Biebera ,Melonie Tyalora Lautnera. Melonie sa mi často posmieva pre moju „Bieberovú“ posadnutosť. Nestáram sa.

 Ja viem že pravdepodobne Justina nikdy nestretnem ale môžem snívať. Správne?  Všetky moje zošity a zakladače pokrývajú čarbanice „I love J.D.B“.

Justin nebol  akurát doslova populárny, ale na Youtube bol celebrita. Ja som vedela že on by bol našiel cestičku ku sláve, ale nevedel kedy. Sedela som na našom gauči a pozerala som E! (správy) keď som zrazu začala kričať od radosti. Titulok v správach bol: Bola objavená nová celebrita. Pozdravte všetci Justina Biebera. Aáááááááááááááá! Moje prianie sa konečne splnilo.Zrejme ,môj krik prekvapil mojich rodičov,pretože pribehli dole so šialenými výrazmi na ich tvárach.. „Sophie,čo sa deje?“ spýtal sa ma otec. „Nič sa nedeje. Vlastne môj život teraz aj niečo znamená.“ Povedala som s mojím trepotaním srdca. 

„Oh,Sophie nerob nám to znova,zlatko.“ Moja mama znela trocha pomätene ale potom odišla. Teraz som zamerala svoju pozornosť opäť na telku. Usher videl Justinove videá na youtube a chcel ho sponzorovať. Po stretnutí  s niekoľkými sponzormi a manažérmi  sa Scott „Scooter“ Braun rozhodol, odletieť s Justinom mimo do štátov a podpísať s ním nahrávaciu zmluvu.

Oh,blbé reklamy...Teraz zychytilo moju pozornosť niečo vonku. Zjavne,sme mali mať dvoch nových susedov. Bola to žena s červeno-hnedými vlasmi,nesúca pár vánkúšov z gauča do domu a niekto kto sa zdá byť jej synom,oblečený vo fialovej mikine,s kapucňou na hlave,sivými úzkymi riflami,zelenými suprami,nesúci box s nápisom-krehké.Ten chlapce vyzeral na 14,tak ako ja.Nemohla som o ňom nič viac povedať,nakolko s ana obrazovku vrátili správy.Boo.Príbeh o Justinovi zmizol a na obrazovke sa objavil príbeh o Britney Spears. Tak som išla hore do mojej izby,zapla som môj mac a ako zvyčajne,som išla na youtube.com.

Sedela som,chvílu som pozerala  Justinove videá a zrazu ma vyrušil zvonček na dverách.  Ja som obvykle tá ktorá musí otvárať dvere. Tak som bežala dole po schodoch a otvorila som dvere. Stála tam tá istá žena s vedľajších dverí s obrovským úsmevom na jej tvári.

„Ahoj.“ Slušne som sa pozdravila.

„Ahoj ja som Pattie.Pattie Mallette. Rada ťa spoznávam.“

„Tiež ťa rada spoznávam.Ja som Sophie Harlander.Chceš ísť dovnútra?

„Oh nie ďakujem. Bola by som rada keby ste ty a tvoja rodina dnes chceli prísť na večeru so mnou a mojím synom .

„Ano jasné.Znie to dobre. Len to poviem rodičom,budeme tam.Kedy presne?

„o 6:30.“

„Dobre Pattie.Čoskoro sa vidíme.

„Ahoj Sophie.Tak neskôr.“

Pozorovala som ju ako prešla cez cestu a potichu som zavrela dvere.Išla som hore a povedala som mame o večerných plánoch,ktoré som pre nás vybavila.Na prekvapenie súhlasila.  Už boli 4 hodiny ,tak som sa musela ísť chystať. Vybehla som do svojej izby,vybrala som si cacki nohavice a červený véčkový top.

Potom som si dala moje svetlé blonďavé vlasy do copu a urobila som si make-up. Ostávalo nám ešte 20 minút tak som si sadla na posteľ a premýšľala som o tom ako to dnes večer pôjde. Bola som vzrušená pretože by som chcela vidieť ako vyzerá vedľajší dom zvnútra a chcem sa ísť pozrieť ako vyzerá syn Pattie.

Ale potom niečo narušilo moje premýšľanie. Bol to zvuk gitary a známy spievajúci hlas. Nahla som sa ponad moje otvorené okno aby som viac počula. Načúvala som dosť blízko:

„When I met you girl my heart went knock knock .Now them butterflies in my stomach won't stop stop. And even though it's a struggle love is all we got .So we gon' keep keep climbin' to the mountain top“ Znelo to ako niečo iné,čo som predtým nikdy nepočula,čoho by som rada počula viac. A vtedy mama zakričala: „Sophie,je čas ísť.“ Tak som schmatla svoju kabelku ,utekala som dole schodmi a vyšla som von z dverí.

S radosťou som podišla k predným dverám u Pattie a zazvonila som na zvonček. O zlomok sekund neskôr sa Patiie objavila v otvorených dverách a kývla rukou na náznak že nás všetkých pozýva dovnútra.  „Rada ťa znova vidím Sophie,“ povedala keď som kráčala za ňou. „Ja tiež“  povedala som so žiarivým úsmevom na tvári. Nikto z nás nevedel, kam ísť, takže sme čakali v prednej chodbe na Pattie, aby nám ukázala kadiaľ máme ísť. „Tadiaľto“ povedala aby sme ju nasledovali.

Išli sme cez dlhú halu do veľkej jedálne. Stôl bol pokrytý bielym obrusom, bolo tam prestrených šesť  miest a stál na ňom veľmi pekný porcelán. „Choďte napred a sadnite si kam chcete,“ povedala Pattie „hneď som späť aj s jedlom.“

Keď zmizla niekde v ich veľkom dome,ja som si sadla hned vedľa hlavného miesta pri stole,zastavila som sa a premýšľala som ako to všetko stihli vybaliť a prestrieť za pár hodín. O dobre..Akurát vtedy vošla Pattie do miestnosti s veľkom misou špagiet a zakričala: „Justin..večera!“  Potom položila na stôl jedlo.

Zrazu som uvidela že po schodoch ide dole ten istý chlapec ktorého som predtým videla a ktorého som počula cez moje okno spievať.Na sebe mal oblečený bielo-sivý pásikavý sveter,zelenú bundu a fialové Vans.Stále mal na sebe kapucňu tak som mu nevidela do tváre. Posadil sa na hlavné miesto za stolom ,vedľa mňa.

„Justin daj si dole tú kapucňu,keď sedíš pri stole,“ varovala ho Pattie. Počula som jej pokyn a on jej odpovedal „Dobre.Fajn mami.“  Potom som sa pozerala ako si pomaly dáva dole kapucňu,odhalil tie nádherné tmavo blonďavé vlasy,a potom som ho videla ako gúla s jeho hnedými očami. Potom ako kapucňa spadla na jeho ramená,urobil rokošný hairflip,pozrel sa na nás všetkých a povedal: „Poďme jesť!“

O môj bože. Mohol by to byť on?  Ja snívam? Nie ,nemôže to byť on. Či môže?

Ako myslíte že to bude všetko prebiehať? Bude to naozaj ten chalan na ktorého Sophie myslí? Dozviete sa v ďalších častiach :)

Somebody to love ( a justin bieber love story) -prekladWhere stories live. Discover now