oznam č.2

163 13 16
                                    

Baby? niečo ma napadlo..keď som minule pridala oznam,viaceré ste mi to okomentovali a zdalo sa mi že ste boli trošku sklesnuté z toho že chcem ukončiť preklad tejto story..popravde moc ma to nebavilo keď to skoro nik nečítal,samozrejme našli sa tu baby ktoré to čítali pravidelne(Nicole,Katty,Kikuš,Nataly,Allie..myslím že vy ste boli tie najviac aktívne ktorémi komentovali skoro každú časť)..tie komenty ma odkaždej jednej moc tešili..len ma troška zamrzela ta čitanosť,na votes mi ani tak nezáležalo..viete dala som si s tým prácu aby som vás potešila,aby ste tomu prekladu porozumeli..vážim si že ste ma za to prekladanie chvalil..hnali ste ma vpred:) myslím že ste si tuto story oblubili možno aj preto že väčšila story je o sexe a podobne a tátoo bola výnimka..justin tam mal 14 rokov a bol tak krásne zamilovaný do sophie..mne osoobne tá story padla do oka,pripomenuli mi to časi toho 16 ročného justina s hairflipom..preto som sa rozhodla asi takto:Ak máte ešte stále zaujem o tom aby som nadalej pokračovala v prekladaní tejto story prosím každá z vás ktorá ma zaujim mi napíšte komentár..stačí uplne kratučký proste aby som pochopila že mám pokračovať.Na časti by som si dávala podmienky,ja by som získala čas na prekladanie a vy ste mali potom čas.Fakt vás prosím ak máte ešte stále záujem tak mi napíšte koment.ďakujem vám veľlmi pekne ..och a ešte niečo.Zistila som že sa bude asi za nejakých 10 častí konať svadba..Justin bude oslavovať spolu so sophie 16 narodeniny takže sa to časovo nejak posunie,možno by vás to potom bavilo viaclen či by ste boli ochotné počkať.Tak prosím je to teraz na vás,mna osobne prekladanie tejto story moc baví,robím to pre vás,takže ako sa rozhodnete teraz vy..ďakujem :)

Somebody to love ( a justin bieber love story) -prekladWhere stories live. Discover now