Neviem,či to niekto číta,ale aj tak som časť pridala.Príjemné čítanie baby :)
„Alyssa.“ Prečo je ona tu? Justin a ja sme išli ruka v ruke a videli sme ju ako stojí vo dverách autobusu.Alyssa mala naštvaný výraz na tvári. „O čo ide Alyssa?“ spýtal sa Justin. „Vonku som našla,že tvoj koncert bol zrušený a myslela som si,že to bolo kvôli tvojej priateľke.“ Potom mal Justin nahnevanú výraz na tvári. „Sophie z tohto vynechaj.Jediný dôvod,prečo bol koncert zrušený,bol ten že som chorý.Ona sa snažila len pomôcť.“ Alyssa:„Pomôcť komu?Tebe?“ Ja(Sophie):“Uh,Duh!!“ Justin:“Ak by som mal koncert,nebol by som schopný spievať.“ Alyssa:“Oh,dobre.Ale myslím si,že Sophie si potrebuju trochu vychutnať,to ako sa teraz cítia tvoji fanúšikovia.“ Justin:“Sophie je už zranená dosť.Ona nepotrebuje aby si robila veci medzi nami horšími.“ Justin kričal.Trochu ma vydesil.Bola to časť z neho,ktorú som nikdy predtým nevidela. Alyssa:“Oh ja si myslím,že jej môžem ukázať,ako zranenie naozaj bolí.“V tú chvíľu skončila cez Scootera a Ushera a popri Justina.Skočila na mňa ,začala ma ťahať za vlasy a šťuchala do mňa.Justin sa ju snažil odtiahnuť,ale ona dobre zvierala moje vlasy.A tak tam nebolo nič,čo by som mohla urobiť.Mám na mysli,že Usher alebo Scooter mohli pomôcť ,ale oni by len ťahali moje vlasy,tak ako sa snažili dostať Alyssu zo mňa.Takže jediná možnosť,akú som mala,bola ochrániť sama seba.Našla som svoju silua šťuchla som do jej brucha,tak že padla dozadu.Potom jej Usher a Scooter chytili obidve jej ruky a postavili ju hore.Justin bežal na moju stranu. „Sophie,si v poriadku?“ opýtal sa s jednou rukou na mojej paži a druhou na mojom ramene. „Áno,som v poriadku.“ Povedala som a držala som si hlavu.Justin sa pozrel na Alyssu a pokrútil hlavou.Potom ma odviedol do jeho izby.Sadla som si na jeho posteľ držajúc svoju hlavu,zatiaľ čo sa išiel Justin porozprávať s Alyssou.
Z Justinovho pohľadu
Kráčal som od Sophie s ťažkým srdcom.Cítil som,že to bola moja chyba.Ale nemohol som prísť na to,prečo. „Prečo?“ len som sa pozrel na Alyssu. Sadla si na gauč a ja som si sadol vedľa nej. „Justin,nenávidím počúvať o tebe,ako si s inými dievčatami.Keď si mi dal kopačly kvôli Caitlin,nevedela som ako sa mám cítiť.Bola som nahnevná a zranená v rovankom čase.Teraz,keď ťa vidím so Sophie,si tak šťastný.Neviem prečo,ale bolí ma to.“ Nevedel som čo mám povedať.Pôsobila tak upokojene,keď som odišiel. „Netušil som,že sa takto cítiš.“ Pozrela sa na mňa so slzami v očiach a povedala:“Je mi to ľúto.Ty si šťastný a to je všetko na čom záleží.“ Bol som stále naštvaný z toho,že napadla Sophie,tak som prešiel do izby a povedal som:“Hej Soph,myslím si,že Alyssa ti chce niečo povedať.“ Sophie sa postavila a ja som si vzal jej ruku.Spolu smep rešli ku gauču. „Sophie,je mi to tak ľúto.Vidieť Justina s iným dievčaťom ma nehnavalo,pretože ho stále ľúbim.Som rada,že ste vy dvaja šťastní.“ Sophie si povzdychla a povedala:“Je to okej Alyssa.Ja viem ako moc ho ľúbim.“ Pozrela sa na mňa a usmiala sa.“A ja by som sa ho nechcela nikdy vzdať.Tvoje ospravedlnenie sa príjma.“Potom sa Alyssa postavila a objala Sophie.
Z pohľadu Sophie
Alyssa sa postavila a objala ma.Objatie som jej opätovala.Potom mi pošepkala do ucha:“Postaraj sa o neho.“Odtiahla som sa z jej objatia a povedala som:“Postarám sa.Sľubujem.“ S tým sa postavila,objala Justina a odišla.Utekala som ku Justinovi a poriadne som ho objala.Nadvihol ma a točil sa okolo mňa. „Som rád,že je po všetkom.“ Usmieval sa. „Ja tiež.“ Pobozkal ma. „Počkaj,čo tvoja teta?“ pobavene sa na mňa pozrel.“Umm,Justin nenič tento šťastný moment.Prediskutujeme to neskôr.“ „Dobre,fajn.Ale musíme sa o tom neskôr porozprávať.“ „Dobre,ale nie teraz.“ A potom sme išli do jeho izby,pozerali sme telku a maznali sme sa.
Áno táto časť bola jedna z tých kratších ale preda bola :) Dúfam,že sa vám páčila..Bola by som rada keby ste sa vyjadrili v komentáre či mám ešte pokračovať alebo váš to už nebaví.Vopred ďakujem :) tak čo myslíte.čo bude ďalej? Stane sa niečo nečakané? Ináč čakali ste že tá osoba bude Alyssa? Muhaha viac v ďalších častiach :) Vote,komenty potešia :3 Ak by chcel niekto venovane,kludne napíšte.