Baby v prvom rade by som sa vám chcela veľmi pekne poďakovať za tých vašich 15 komentárov v tom predošlom ozname :O Nečakala som že budete mať taký zaujem o to aby som pokračovala a napíšete mi toľko komentárov.Ani neviete ako moc ste ma potešili.Naozaj si to vážim.Takže som vám preložila časť.Áno je trošku kratšia ale aspoň je:) Dúfam že sa vám bude páčiť.Venujem ju vám všetkým,ktoré toto čítate:) Príjemné čítanie..
Na ďalší deň..6 hodín večer
Videla som Scootera ako zastavil pred hotelom.Tak som sa poponáhľala ku výťahu.Čierna sukňa,ktorú som mala oblečenú,bola trošku úzka,čo spôsobovalo že som nemohla poriadne chodiť,to nie ešte bežať.Nasadla som do jeho auta práve vtedy,keď vystupoval a chystal sa ma ísť vyzdvihnúť. „Meškáš.“ Pozrela som sa dole na hodinky. 18:07 „Nemeškám.“ Pozrel sa na mňa cez vrch jeho okuliarov a nasadol do auta.Konečne si dal okuliare naspäť na nos a začal šoférovať.Zapol rádio a obidvaja sme si spievali pesničky,ktoré hrali. „Máš tiene,ktoré zakrývajú tvoju tvár a si oblečená ako ´ľudia v okolí sú chladnejší než ja´.“ Keď sme dorazili na koncert,obidvaja sme sa smiali. „Nájdi si svoje miesto a ja pôjdem do zákulisia.“ Sledovala som Scootera ako vchádza do zadnej časti budovy a ja som vošla do dverí a išla som si potvrdiť môj lístok.Našla som si svoje miesto v rade dosť vpredu.Vedla mňa sedeli osoby.Jedna bola mladá žena,ktorá vyzerala na dvadsať rokov a tá druhá vyzerala ako dvanásť ročné dieťa.Sedela som tam,hrala som sa s telefónom,pokým som začula hlasné povzbudzovanie.Videla som Ushera ako prichádza na pódium. „Čo všetci dnes večer robíte?“ Ďalšia časť davu začala fandiť. „Dobre,viem,že dnes ste tu všetci pre mňa,ale mám kamaráta,ktorý tu bude vystupovať. Potlesk pre Juusssssttttiiinnnnaaaa Biiieeeebbeeeerrraaaaaaa!!!“ Ešte ďalšie hlasné jasanie davu a pár pištiacich ľudí keď Justin vychádzal na javisko oblečený vo fialovom tope,sivých úzkych ďžínsoch a fialových suprách. „Okej,okej. Predtým ako začnem dnes večer spievať,musím niečo povedať.“ V miestnosti bolo ticho. „Sophie? Sophie Harlander? Viem,že si tu. Prišla by si prosím sem na pódium?“ Stále som sedela a nechcela som sa pohnúť. Ale potom celý štadión skandoval moje meno:“Sophie!!Sophie!!“ Postavila som sa a začala som kráčať na pódium. Dav začal opäť skandovať. „Okej,ľudia.Toto *bola* moja priateľka,ale urobil som hroznú chybu.“ Kráčala som bližšie k Justinovi a on si položil ruku na môj pás. „Sophie,naozaj sa ti ospravedlňujem.“ Pozrela som na neho. Jeho oči boli plné nádeje,ale jeho hlas bol roztrasený. Usmiala som sa a povedala som: „Dokáž to.“ Začal niečo rozprávať,ale potom sa na sekundu zastavil a premýšľal.On sa potom zasmial sám na sebe,preplietol si svoje prsty s mojimi a povedal: „Sophie Ann Harlander, Ja...“ Sklonil sa a rýchlo ma pobozkal. „ťa“ Ďalší bozk. „milujem.“ A ešte jeden bozk.Chcela som to zahrať v pohode,aj keď moje srdce búšilo. „Prestaň.“ Justin sa na mňa šokovane pozrel. „S čím mám prestať?“ Pretočila som očami. „Prestaň ma bozkávať.“ Skoro som počula ako mu jeho srdce vynechalo úder,keď sa spýtal: „Prečo?“ Usmiala som sa a povedala som: „Pretože ma bozkávaš ako slaboch.“ Zamračene sa na mňa pozrel: „Oh,ja ti ukážem slabocha.“ Pozerala som sa mu do očí a on sa pozeral do tých mojích. „Poď sem.“ Potom pritisol jeho pery na tie moje. Ten bozk sa mi zdal ako večný.(že sa už dlho bozkávali). „Awwwhhhh.“ Dav by ohkal(ohh) a awkal(aww) každú chvíľu.Bolo to ako film.Justin sa potom odtiahol.Obidvaja sme museli načerpať vzduch.Potom išiel niekde do zákulisia a vrátil sa späť so stoličkou.Poklepkal po stoličke,ja som prišla pri ňu a sadla som si.Hudba začala hrať a Justin začal spievať One Less Lonely Girl.Po celú dobu som si hrýzla spodnú peru.Cítila som,že moje srdce vybuchne od toľkého búšenia. „Only you shawty.“ Pieseň bola na konci a Justin mi pomohol sa postaviť zo stoličky.Chytil moju ruku a obaja sme sa poklonili.Potom mi dal ľahký bozk a kráčali sme do zákulisia. Uvideli sme Scootera ako sedí na gauči a hrá xbox.Keď uvidel Justina,zatieskal a ja som vošla dovnútra.Zasmiala som sa a zvalili sme sa spolu na gauč.Scooter podal Justinovi do rúk joystick.Scooter počas hry kričal.Justin hral,ale vyzeral,že sa stratil v jeho myšlienkach.Neobťažovala som ho s otázkami.Len som tam sedela,držala som jeho ruku a sledovala som ich ako hrajú Call of Duty.
Z pohľadu Justina
Mám Sophie späť a chcem aby to takto aj zostalo.Chcel som povedať,že Tiffany bola tá,ktorá ma pobozkala.Ale ona je príliš dobrá kamarátka,nato aby som ju prezradil. Ja Sophie skutočne milujem.Viem že,to čo som urobil dnes večer sa zdalo byť otrepané,ale vyzerala,že sa jej to ľúbi. A teraz je späť v mojich rukách J
Z pohľadu Sophie
Počas celého koncertu sme s Justinom len sedeli na gauči.Neskor povedal Scooterovi aby nás zaviezol do Burger King.Tentoraz sme si Justin a ja objednali whoppers(druh hamburgeru). „Hladná?“ pozrel sa na mňa s pobaveným výrazom. „No,Duh.Ty by si bol tiež hladný,keby všetko čosi mal boli iba tyčinky twix a redbully.“ Pozrel sa,odhryzol si veľký kus z hamburgera a povedal: „Neskôr pôjdeme nakupovať.“ Pokrútila som hlavou. „Zabudni na to.Môžem ostať s tebou?“ Automaticky súhlasil.Akonáhle sme dojedli,Scooter nás vzial do môjho hotela.Justin mi pomohol pobaliť moje veci a išli sme do Justinovho tour busu.Keď sme dorazili pri autobus,vošli sme dovnútra, Justin a ja sme išli do jeho izby a sadli sme si na posteľ. „Slúbila si,že mi vysvetlíš čo sa stalo s tvojou tetou.“ Povzdychla som si. Nechcela som o tom diskutovať,ale už som mu to slúbila. „Takže,moja mama ma poslala to tetinho domu.Myslela som si,že mi to pomôže na teba zabudnúť,ale Kathy proste urobila všetko tažším.Stále mi ťa pripomínala a pýtala sa rôzne otázky.“ Pozrel sa na mňa s nechápavým výrazom na tvári. „Sophie keby nebolo mňa,nič z toho by sa nestalo.“ Potriasla som s hlavou. „Nehovor to.Keby to nebolo zlomené srdce,neboli by sme tak blízko.“ Usmial sa a potom ma jemne pobozkal. „Ty si taký slaboch.“ Pobozkal ma znova.Tentokrát dlhšie a vášnivejšie,než inokedy. „Milujem ťa.“ Stále som bola zadýchaná z tej jeho pusy,tak mi to zabralo chvíľu,pokým som odpovedala. Konečne som bola schopná povedať: „Aj ja ťa milujem.“
Autorkina poznámka: Trinásta časť bude stanovená v súčasnosti .Sophie a Justin budú mať 16 rokov. A veci budú trochu vážnejšie.
Takže dúfam že sa vám časť po dlhej dobe ľúbila. Ja si osobne myslím že táto časť bola strašne zlatá awww:) Ako som písala v ozname na každej časti budú podmienky,proste si potrebujem overiť,že to niekto číta,že to neprekladám sama pre seba.Vote a vaše krásne komentáre ma moc potešia.Čo myslíťe čo sa bude diať ďalej?
Takže tu sú podmienky: 100 prečítaní
19 votes a 10 komentárovAk by chcel niekto venovanie,tak nech napíše do komentáru :)