⭐2. Bölüm⭐

17 2 1
                                    

""Hikâyenin ismi değiştirilmiştir""

Multi Beliz'in odası... (Yatğın üç tane olma sebebi kızların genlede onlarda kalması)

Şakşkınlığım yerini heyecana bırakırken, kapının önünde duran bordo rengindeki kutuyu alıp eve girdim.

Salona girdiğimde Ahsen ve Asel şaşırarak elimdeki kutuya bakıyorlardı. Çünkü ne Benim ne de onların birbirimizden gizlediğimiz arkadaşlarımız yoktu..

Sakince köşedeki berjere oturdum ve elimdeki süslü paketi masanın üzerine bırktım. Ahsen dayanamadı ve konuştu "Sizce içinde ne var?" Asel gözlerini devirip "Bok var" dedi yine sinirlenmişti gerçi Asel her zaman çabuk sinirlenir. "Aman be ne varsa var ben açıyorum" diyerek paketin büyük siyah kurdalesini çözdüm, kurdaleyi yana bırakıp kutunun kapağını açtım. Kızlar ayağa kalkıp kutuya biraz daha yaklaştılar ve üçümüzde gördüğümüz gri şeye tuhaf tuhaf baktık. Ahsen "Sakın bunu senin çapkın Romeo göndermiş olmasın" dedi, söyledikleri mantıklı geliyordu. Asel lafa karışıp "Biz ona bay SAPIK diyoruz" diyerek sapığın üzerine vurgu yaptı.

 Asel lafa karışıp "Biz ona bay SAPIK diyoruz" diyerek sapığın üzerine vurgu yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben hızla ayağa kalkıp kutuyu elime aldım "Neyse ne. Ben bunu odaya bırakıyorum. Sizde Alaz'a yardım edip ortam hazırlıyorsunuz ve biz bu gece eğleniyoruz" deyip onların cevabını beklemeden odama çıktım.

Kutuyu alttaki yatağıma bırakıp içindeki elbiseyi çıkardım. Elbiseyi inceleyecekken kutunun içindeki kağıdı fark ettim.
Eskitilmiş bir kağıttı, kağıdı elime alıp merakla okudum;

Sana her zaman yaptığım o bayıltma işlemi için özür dilerim......
Ve bunuda bir özür hediyesi olarak düşünmeni istiyorum...
-E.K-

"Nee?" diye bir nida yükseldi dudaklarından. Neredeyse 1 yıldır bunu yapan ve artık benim onu psikopat olarak düşünmeme neden olan bu adam, şimdi yapdıkları için özür mü diliyordu?
Sesli bir şekilde "İşte buna çok şaşırdım" deyip kocaman omuş gözlerle kağıda bakmaya devam ettim.

*****

Salonu kızlarla hazırlayıp, gelecekleri beklemeye başlamadık. Çünkü biz beklemeyiz yada geleceklermi? gelmeyecaklerimi? kaygısına düşmeyiz.
Eğer biz çağırdıysak onlar gelir. Biz hiç bir zaman dışarıya neşemizi yansıtan insanlar olmadık Ahsen dahi diğer insanlara karşı hep kendisini kapatır. Çünkü insanların güçsüz gördüklerinde ezdiğini biliyoruz ve ezilmeyi beklemek yerine direkt eziyoruz. Güçsüz insan yoktur aslında. Kendine güvenemeyen insanlar vardır. Ve eğer siz kendinize güvenip diğer insanları umursamazsanız, bu kez onlar sizi umursar ve kendi güvenlerini kaybederler. Bizim tek yaptığımız kendimize güvenmek, onlar zaten bizim emrimizde olmaya hazırlar.

Ahsen yayıldığı koltuktan "Şu cipsi uzatsana" dedi Asel ona tek kaşını kaldırıp baktı ve cips paketini alıp fırlattı. Ahsen paketi tutarken Asel'e dil çıkardı Asel "O dilini koparacağım göreceksin"derken
"Selam millet" dedi arkamızdan gelen bir ses. Üçümüzde o tarafa dönünce misafirlerin yavaş yavaş geldiğini anladık. "Hoş gelmişsiniz" dedim normal bir sesle. Bir kaç kişi aynı anda "Hoş buldum" deyip koltuklara geçmeye başladılar.

BAĞLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin