⭐5.Bölüm⭐

11 2 3
                                    


Bundan önceki bölüm bir kaç sorun nedeni ile kısa oldu kusura bakmayın.....

Cidden biz onunla ilk kez doğru düzgün konuşmuştuk fakat ben adını dahi sormamıştım...

Yatakta doğrulup bağdaş kurdum ve telefonu elime alıp hızla bir mesaj yadım.

Gönderilen;Eşek Kafalı....

Uyudun mu??

(E.K) Hayır.

(Ben) Adını soracaktım da...

(E.K) Sence nedir?

(Ben) Bilsem sormazdım zaten....

(E.K) Zamanı gelince öğreneceksin zaten..

(Ben) Her neyse...

(E.K) Kızdın mı?

Mesajına cevap vermeyip telefonu kapattım ve yatağa uzanıp kendimi uykuyla baş başa bıraktım.. Ne diye adını öğrenmemi istemiyor ki?
Yastığı alıp kafama bastırdım, fakat yine uyuyamadım. Neden uyuyamıyorsam artık? 'O çocuk yüzden' dedi içimdeki gereksiz Beliz. Ona gözlerimi deviriken bile ciddi anlamda aklımda o vardı. Ona kendimce isimler bulup bir yüz düşünmeye çalışıyordum fakat saçmalayıp vazçiyordum. Sanırım ciddi anlamda onu merak ediyordum...

❄ ❄ ❄

"Günaydın şebek" deyip Alaz'ın kafasına vurarak sandalyeme oturdum. Alaz bana 'Sen hâlâ ölmedin mi?' bakışları atarken bende çatalıma peynir batırıp ağazıma attım. Asel bezmişcesine merdivenlerden inerken ben hâlâ sırıtıyorum, nedenini bilmiyorum fakat bugün çok mutluyum. Ahsen yine duramayıp "Bir şey söyleceğim ama kızarsanız sizi döveceğim" gözlerimi devirip söylemesini bekledim "Hani şu anlaştığımız mimar çocuk var ya???" kaşlarımı kaldırıp "Eeee" dedim ne yumurtlayacağını tahmin ederek. "Hani şu Sarper Seyhan olan.." tek kaşımı kaldırdım bu kez uzatmamasını ister gibi, bunu o da anladı ve devam etti "İşte sanırım benim onunla konuşmam lazım." ben cevap verecekken sandalyesine oturan Buğra cevap verdi "Kim zorluyor?" ben direkt Ahsen'e bakarken o sıkıntıyla cevap verdi "Sanırım azıcık beğenmiş olabilirim" Buğra elindeki ekmeğe sürmek için reçele uzanacakken durdu ve yavaşça sandalyeye yaslanıp Ahsen'e baktı "İlk görüşte" Ahsen cevap verecekken bu kez de Alaz konuştu "Hemde çocuğu sadece bir kaç saniye gördü çünkü toplantının sıkıcı geçeceğini düşündü ve son anda geldi" benim dudakalarım yana kıvrılırken Ahsen hızla ayağa kalkıp "Aman be siz ilk görüşte aşktan ne anlarsınız?" dedi ve mutfağa doğru ilerledi Asel arkasından bakıp o donuk ifadesi ile -cidden bir insan hem bu kadar tatlı hemde bu kadar donuk nasıl olabilir?- sadece şunları söyledi "Yine mi ilk görüşte aşk?" ve biz işte o an koptuk Buğra ağazındaki meyve suyunu püskürtü, Alaz ilk iki saniye dondu ve sonra koca bir kahka attı ben ise gülmekten az kalsın yere düşüyordum ve biz bunları yaparken Asel bize 'Sizi yanlışlıkla mı yaptılar?' bakışlarını atıyordu.....

*******

Buğra ve ben renk seçmek için katolog incelerken, Buğra en uçuk renkleri seçip beni deli ediyordu sonunda dayanamayıp "Çocuk git şu köşeye işim bitene kadar da kalkma" dedim ve onu başımdan def ettim....

Fuşya ve siyah renkleni seçip not alırken bir yandan da yeni şirket için iç cephe mimarı arıyordum. Özel oda sahipleri kendi odalarının mimarlarını kendileri seçecekti fakat diğer bölümler için farklı bir mimar arıyorduk.... Malesfki önceki mimarımıla çalışanımız iş birliği yapıp bizi dolandırmışlardı. Bizde bu kez kimseye güvenmeyip işi kendimiz araştırmaya karar verdik. "Bulduummm" diye bağırarak odaya giren Alaz'a baktım, elindeki tableti sallayarak yanıma geldi ve tabletin ekranını bana çevirip "Arya Perez, biraz tuhaf biri gibi durabilir fakat dekorasyonları süper" diyip bir kaç ofis gösterdi ama bu ofisler normal ofisler gibi sıkıcı değil aksine ilgi çekiciydi. Şaşkınca Alaz'a döndüm ve "Hemen Asel'e söyle kızı arasın ve bir toplantı ayarlasın" dedim "En erken ne zaman olursa" diye devam ettirdi cünlemi Alaz onu onaylayıp ajandamı çıkardım ve Buğra'ya verip hal ettiğimiz şeylerin yanına tik koymasını istedim. Buğra kırmızı bir kalem alıp söylediklerimi işaretlemeye başladı.

BAĞLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin