2.

181 6 3
                                    

"-Eu..doar..imi pare atat de rau" Nu mai pot scoate nicio vorba..simteam cu fata mea imi i-a foc
-" Nu te mai scuza atat incepi sa ma enervezi..plus ca nu e mare lucru e doar un sutien"
Eu nu stiu cum sa ma acoper mai bine insa el imi i-a mana si imi zice :
"Ya gata cu asta..acum fa-mi alta cafea si spune-mi despre acest proiect.."
Incerc sa ma calmez si ma indrept spre masuta de cafea..Intr-un final reusesc sa ii fac cafeaua aia nenorocita si i-o asez in fata..Stau in picioare incercand sa ma acoper cat mai mult posibil
"Aseaza-te si inceteaza.. Nu e ca si cum te voi dezbraca acum si voi profita de tine " se uita la mine si incepe sa rada..Eu devin din ce in ce mai rosie ...Ma asez pe scaun... Stam fata in fata ..Ma uit la el si il vad cu soarbe din ceasca de cafea..Am un sentiment ciudat fata de el..
Incerc sa ii spun despre planurile noastre si despre cat de bucurosi am fi de aceasta colaborare..in tot acest timp el nu spune nimic doar ma priveste si bea cafea..
Dupa ce termin cu ce aveam de spus el se ridica si se apropie de mine ma ridic si eu insa el ma tranteste inapoi pe scaun...
"Tu chiar nu ma recunosti nu? Este atat de amuzant..acum vorbesti atat de politicos cu mine..iar aseara m-ai fi sfasiat.."
Oh nu...el..nesufetitul de aseara....mi-am dat seama imediat..tot ce imi trecea prin minte era sa il pocnesc si sa ii zic ca ar trebui sa ii fie rusine..insa imi dau seama ca nu pot face asta...imi calc orgoliul si zic:
"-Oh..stiti eram obosita si era si tarziu..imi pare foarte rau.."
-Asa si trebuie,doar ti-am zis ca o sa iti para.. Nu mai asculta"
Se uita la mine.. Ma i-a de talie si ma pune pe masa se pozitioneaza in fata mea fiind din ce in ce mai aproape de mine ..distanta dintre noi fiind inexistenta
"-Prostuto..acum ce este de facut? Am destule motive sa plec fara sa semnam nimic.."
Am respiratia taiata..Nu pot sa mai schitez niciun fel de miscare..sunt paralizata de ceea ce se intampla..
"E doar vina mea..de ce tocmai mie?..de ce?..acum s-a dus totul pe apa sambetei'..
"Domnule va rog.."..si se retrage de langa mine si da sa plece
"Va rog sa nu faceti asta..sunt un dezastru stiu..dar facultatea nu are nicio vina "
incepe sa rada si se uita la mine plimbandu-si privirea pe corpul meu
"-Uite cum facem..ma prefac ca nimic din toate astea nu s-au intamplat ..in schimb mmm.. tu imi vei face cateva favoruri..Ce zici?"
"Ce nesuferittt..cum poate cere asa ceva?Ce pot eu sa fac pentru el?..Sa accept? Sa refuz?..daca nu o fac o sa am mari probleme..e singura noastra speranta.."
"-Tic tac ..tic tac.. Nu am mult timp la dispozitie."
..dupa cateva secunde de tacere in care numai eu stiu ce a fost in sufletul meu ii raspunde:
"-Uite domnule Park chair vreau sa ajut aceasta facultate, chiar merita tot ce este mai bun.Accept propunerea dumneavoastra dar depinde despre ce favoruri vorbiti.."
Ma uit la el..are un zambet larg pe fata vine la mine si ma saruta pe frunte.. Se uita in ochii mei:
" -Buna alegere scumpo..nu imi face tu griji o sa primesti detalii in scurt timp..totul o sa fie perfect o sa vezi..acum e timpul sa plec hai sa semnam odata hartiile alea.."
In sfarsit totul s-a terminat ,el a plecat fara sa mai spuna nimic..
Apare si directoarea " Bravo Jeong Yun,ai facut o treaba minunata,sunt recunoscatoare pentru asta,daca ai nevoie de ceva poti apela la mine ..Te felicit draga mea" ii zambesc si dau aprobator din cap insa gandul meu nu era deloc acolo .."In ce dracu am intrat? Cine este omul asta?..de ce am acceptat sa fac asta? Ce se va intampla acum? Bravo Yun iar ai facuto"...
Ora 21:00 ajung acasa...
A fost o zi atat de obositoare...abia astept sa fac un dus si sa ma pun in pat..imi verific telefonul
"Bravo girl stiam eu ca o sa poti..e din cauza camasii tale ti-am zis eu ca o sa il dai gata" Tipic Solar..am ras si i-am multumit..daca ar sti ea adevarul.....las telefonul pe pat ..ma dezbrac si intru in baie...
Dupa ca termin de facut dus intru in camera si ma schimb in pijamale..telefonul ma anunta ca am primit un mesaj:
"Buna printeso ti-am fost dor de mine?..Stiu ca da ;)..Fii atenta maine vei putea sa iti indeplinesti unul din favoruri.. Mai multe detalii vei primi maine..Noapte buna ..Sa ma vizezi..Jay"
Raman cu telefonul in mana cateva secunde
" Jay?...De unde are numarul meu?...Te urasc nesuferitule.."
Ma pun in pat..in mine se da o lupta groaznica..nu stiu unde mi-a fost capul cand am acceptat,habar nu am cine este..reusesc sa adorm intr-un final..

Din perspectiva lui Jay

"-Crede-ma nu ai mai vazut asa ceva,este atat de buna,abia astept sa ma joc cu ea, a dat norocul peste mine" si incepe sa rada uitandu-se si ridicand paharul in semn de cinste catre prietenul sau Simon
"-Esti un obsedat Jay,nici nu vreau sa imi imaginez ce o sa pateasca saraca fata, te stiu eu pe tine esti un psihopat cand vine vorba de femei" si rad amandoi cu pofta
"-Maine imi va indeplini prima dorinta.. Il mai stii pe Loco nu? Maine se casatoreste nebunul si fiindca tot am fost invitat o sa imi etalez noua achizitie acolo"

ora 10:00..sambata dimineata..
Soarele patrunde pe fereastra camerei si ma face sa ma trezesc..ma dau jos din pat dupa cateva minute si intru in baie sa imi fac rutina..dupa ce ies vad pe pat o cutie rosie..
"Cum a ajuns asta aici? Cine a intrat in casa?Cum?...teama ma cuprins groaznica..cobor scarile si verific bucataria,sufrageria si celelalte camere nu era nimeni... Totul era la locul lui..
Urc inapoi in camera ma plimb dintr-o parte in alta pe langa pat dupa ma uit la cutie si ma apropii de ea.. Avea si un bilet..il deschid:
"-Buna dimineata printeso,dupa cum ti-am zis azi imi vei face primul favor..Tu vei fi azi partenera mea la o nunta..Vezi e un favor simplu..te-ai speriat degeaba..La ora 20:00 sa fii in fata casei imbracata in rochia asta.. Nu intarzia nu imi place sa astept..Am incredere in tine ca nu o sa ma dezamagesti...Jay"
"Ce? Stai..de unde stie adresa mea?..Cum a putut sa intre asa in casa?Omul asta are probleme..ma sperie din ce in ce mai tare..dar nu o sa ma las in fata lui..nu vreau sa stie ca imi este teama de el.."
Deschid cutia si i-au rochia o asez pe pat si pot sa zic ca este superba..este lunga de culoare neagra ce se muleaza pe corp..destul de decoltata si cu spatele dezgolit pana aproapre de fund prinsa dintr-o parte in alta cu cateva lantisoare argintii...este asa frumoasa dar eu nu sunt genul de fata care se imbraca asa sexy...in niciun caz..chiar daca am destule forme pentru a purta asa ceva..
Toata dupa amiaza am stat in casa gandindu-ma la ce se va intampla in seara asta.."daca nu ma va duce la o nunta si are de gand altceva?..Cum sa ma duc cu un stain intr-un loc necunoscut?"...deja regret asta rau de tot...
Este ora 17 si vreau sa intru in baie sa fac dus..telefonul suna:
"-Hei girl,ce faci?"
Pff super Solar sigur vrea sa iesim...
"-Mm bine,prin casa. Tu?"
"-Bine,ce zici iesim diseara la cafea,si asa poti sa iti povestesti si despre reusita ta, ce zici?"
Ce sa ii zic acum..trebuie sa gasesc ceva bun sa nu se prinda ca o mint.."-Da Solar legat de asta,hai sa o lasam pe alta data, azi trebuie sa am grija de nepotelul meu Aron, chiar nu am cum sa o las balta pe sora mea.."
"-Off bine bine,asta este..dar sa stii ca nu o sa scapi de mine pana nu imi zici ce ai facut cu domnul ala,hai vorbim mai tarziu, spor cu Aron .Te iub pa"
"-Off doamne ce fata..Hai pa si eu te iub"
Inchid telefonul si imi pare asa rau ca a trebuit sa o mint insa nu ii pot spune.. M-ar omor daca afla ce am acceptat sa fac..
Intru in sfarsit in baie..termin de facut dusul si pe la 18:30 incep sa ma pregatesc..
Nu vreau sa ma aranjez prea tare, in timp ce sunt in fata oglinzii nu realizez si asa am ajuns sa stau o ora in fata oglinzii...mi-am ondulat parul..aveam niste bucle lenjere ..
7:30..ies din baie doar cu un prosop in jurul meu si ma uit la rochia dupa pat..ma simt ciudat..
Imi pun o pereche de bikini negri din dantela si imbrac si rochia..imi vine perfect,parca imi stia marimea..imi i-au si tocurile care erau destul de inalte si ma uit in oglinda..am ramas uimita..nu am mai fost atat de aranjata niciodata..rochia se mula perfect pe corpul meu..decolteul imi lasa la vedere sanii iar fundul meu iese in relief..Buclele mele blonde completeaza perfect tot peisajul..
Ma uit la ceas 19:45 ..mai am un sfert de ora.."am stat atat si m-am admirat in oglinda doamne ce e cu mine?"
M-am mai aranjat putin si am iesit din casa..nici bine nu ies ca o masina rosie sport parcheaza in fata..Il vad cum coboara si se indreapta spre mine,pentru prima oara il admir si eu,era imbracat intr-un costum negru si avea o camasa alba ce i se mula perfect pe corpul sau bine lucrat,nu am observat ca arata asa bine..este in fata mea, ii simt parfumul atat de puternic
"Vai...tu esti Yun?" rade si ma privestr de sus pana jos imi i-a mana si ma intoarece intr-o piruieta uitandu-se la mine.
"-Printeso,stiam ca nu ma vei dezamagi, te-ai aranjat asa pentru daddy?..Deja ma innebunesti stii asta? " si isi trece limba usor peste buze..
"-Hai sa mergem pana nu sar pe tine" si rade..ma i-a de mana si intram in masina

Asta este capitolul 2..Este un capitol mai lung dar am vrut sa termin odata cu inceputul si sa trec direct la "fapte" :))
Urmatorul va fi mai scurt si cu mai multa "actiune",tipica lui Jay:)) .Bye^^

Mr.ParkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum