"Unde dracu vrea sa mergem?? "
Se apropie de urechea mea soptindu-mi:
"- Ti-a mai spus cineva ca esti superba?.. Nu mai fi asa rusinoasa stiu ca ma vrei la fel de mult cum te vreau si eu pe tine."
Aceste fraze scurte pe care mi le arunca ma fac sa tremur de fiecare data ...Se ridica purtandu-ma in brate pana la capatul holului,acolo ma lasa jos si imi prinde mana in a lui .. acum mergem tinandu-ne de mana prin marea aceea de persoane.. Diferite fete se uitam cam ciudat la noi "probabil foste tinte de ale lui" gandesc...Suntem din nou in masina lui.. el isi verifica telefonul..
"-Unde ai de gand sa ma duci?" zic cu o voce stinsa si tremuranda..
Isi ridica privirea din telefon si zambeste, se apropie de mine si imi mangaie usor fata:
"-Babygirl nu isi face griji, totul o sa fie perfect, stii cu greu ma abtin sa nu ti-o trag aici si acum, insa asta nu se va intampla daca tu nu vrei, nu sunt un violator." ...si imi face cu ochiul
"Cum poate spune aceste cuvinte atat de relaxat si fara nicio jena.. Sa ma linistesc??cum??.. cand el imi spune ca nu poate sa se abtina din a mi-o trage.. Pana aici mi-a fost... "
Porneste masina si demareaza cu mare viteza.. Tot timpul drumului nici unul dintre noi nu a spus nimic..Am ajuns la destinatie..Am iesit din masina si ne sprijinim de capota ...De aici se vede tot orasul.. Este un peisaj minunat.
"-Aici este locul in care imi place sa vin mai mereu, sunt deasupra tuturor ceea ce ma face sa ma simt foarte puternic."
"-Da, chiar este un loc superb"..zic si admir privelistea...privirile noastre se intalnesc, el ma priveste cu un zambet imens pe fata.. pentru prima data il privesc in ochi.. simt ceva ce pana acum nu am mai simtit..
"-Doamne, babe cum poti fi asa perfecta?.. frumoasa esti, cuminte esti, desteapta nu mai zic.. eu am avut parte numai de tarfe.."..o zice la fel de relaxat ca de fiecare data.. las capul in jos rusinata pana peste cap de acest compliment..
"-Nu, nu, nu.. ridica-ti capul babe, da-mi voie sa te privesc, sa iti vad chipul"..si la fel ca mai devreme cu acelasi zambet ma soarbe din priviri.. "Pana acum nu l-am privit asa.. lasand toate la o parte.. este un barbat al dracului de frumos si pana acum nu imi placea baietii tatuati.. dar pe el arata destul de bine acele tatuaje.. "
Ii zambesc si eu..
"-In sfarsit te vad zambind, inseamna ca suntem pe drumul cel bun" zice si se lipeste de mine..
Stam umar in umar si privim peisajul.. intre timp el ma prinde in bratele sale si ma strange, de data asta nu protestez pentru ca imi era frig..Incepe incet sa se joace cu breteaua rochiei mele apoi isi plimba usor degetele pe gatul meu.. ma face sa tresar.. ajunge cu mana pe spatele meu care era total dezgolit din cauza rochiei.. ma trec toti fiorii la acele atingeri.. usor coboara si imi prinde una dintre fese in palma sa strangand-o apoi mangaind-o lent..
"-Mm.. ce corp frumos ai, am observat asta din prima zi cand te-am vazut si mi-am dorit sa te ating asa mult"
..Respiratia mea incepe sa devina mai alerta decat de obicei..
"-Hmm.. Jay.. eu..nu..adica.."
"-Stai calma babygirl, daddy nu o sa iti faca nimic, nu asa ti-am promis?.. acum doar ne jucam si noi "...
Se apropie de gatul meu si incepe sa il sarute usor..simt cu limba lui imi atinge pielea ..linge zona si apoi o musca usor cat sa ma faca sa scot un sunet pe care nu aveam intentia sa-l fac .Imi da drumul din bratele sale.. ma pune pe capota si se pozitioneaza in fata mea..
"- Ce pacat ca rochia asta nenorocita nu imi permite sa iti desfac picioarele, m-as fi asezat direct intre ele "...
..insa lucrul asta nu il impiedica si ma trage mult mai aproape de el pana ma lovesc de pieptul lui.. imi prinde fata in mainele sale
"-Mm.. ce buze frumoase ai, abia astept sa le simt gustul, pun pariu ca sunt al naibii de dulci"... si isi trece limba peste buzele sale.. acestea lucindu-i de la saliva.Se apropie usor si le lipeste de ale mele.. In acel moment m-am priedut de tot.. Tot ce uram la el parca a fost sters.. Tot ce voiam erau buzele lui carnoase .
Isi striveste buzele din ce in ce mai tare de ale mele pana am cedat si am deschis gura..acum limbile noastre au luat contact si se impleticeau intr-un sarut parca fara sfarsit.. mainile sale se plimbau pe spatele meu pana ajung in fata in dreputl decolteului...imi prinde unul din sani si il maseaza.. fara sa imi dau seama mainile mele ajung in jurul gatului sau ..Scap un mic sunet cand si cealalta mana a sa imi prinde cel de-al doilea san si il strange cu putere.. imi musca usor buza si se desprinde pentru un moment din sarut ..pozitiile noastre fiind tot aceleasi, mainele lui pe sanii mei si eu tinandu-l de gat..
"-Deci babe cum ti-a placut asta? Pot sa iti ofer de 20 de ori mai mult placere.. tu doar sa imi zici".. si isi etaleaza iar dintii perfecti print-un zambet..
"-Acum hai sa te duc acasa, saau... poate vrei sa mergi la mine pentru mai multa place..."
"-NU, vreau sa ma duci acasa" zic panicata..
"-Ok ok printeso, acasa ,am inteles " zice amuzat..
Am ajuns in fata case mele..
"-Multumesc ca ai facut asta pentru mine, imi place ca esti o fata ascultatoare asa iti va fi mult mai usor, atat timp cat imi face pe plac totul va fi bine "
Se apropie de mine si ma saruta de data asta bruc fara sa ma astept.. buzele noastre se contopeau intr-un sarut lung parca fara sfarsit cand telefonul sau a inceput sa sune
"-Alo? Da, eu sunt ...Ce?? Nu pot sa cred... Ajung imediat acolo.. Stai unde esti nu te misca de acolo"...vad cum privirea i se intuneca ..arunca telefonul pe bord si se incrunta.. ma sperie fata asta..
"-Baby am ceva urgent de rezolvat, fugi in casa si asteapta sa te caut eu.. pana atunci fii cuminte si nu uita nu poti spune nimanui despre asta.. "
Cobor din masina si privesc cum pleaca in mare viteza ...
CITEȘTI
Mr.Park
FanfictionJeong Yun o fata simpla,studenta la medicina..ajunge sa traiasca o poveste de iubire(daca se poate numi asa) cu un barbat care ii poate oferi totul..Mai mare ca ea.. Cu experienta vasta in materie de femei stie sa intre sub pielea lui Yun si ii ofer...