Razele soarelui patrund in camera mea si ma trezesc insa observ ca Jay nu este langa mine .
Ma ridic confuza si ma uit prin camera inca adormita..
"Normal ca a plecat ,ce credea-i ca o sa ramana aici? esti doar sclava lui a avut nevoie de tine sa il ajuti atata tot" constiinta mea imi urla de zor..
Ma dau jos din pat si dau sa intru in baie insa ma lovesc de el..
Era la bustul gol doar cu un prosop in jurul sau..Imi las capul in jos rusinata..
"-Oh,te-ai trezit draga mea?"Aveam nevoie de un dus sper ca este in regula"
"-Oh da sigur,nu este nimic" zic si intru in baie ..
"Nu a plecat ..nu a facut asta..sunt fericita..ce este cum mine? nu ar trebui sa ma implic in asta..eu il urasc.. asta este gresit.."
Intr-un sfarsit ies din baie ..Jay era pregatit sa plece..
"-Yun vino langa mine sa vorbim "
Ma asez pe pat langa el..
"-Uite eu trebuie sa plec ,iti multumesc ca m-ai ajutat aseara ,ai fost o fata ascultatoare ,incepe sa imi placa de tine din ce in ce mai tare"...si ma priveste zambind
"-O sa te rasplatesc pentru asta ,tu doar asteapta-ma,o sa te caut in curand ok baby?"
Se apropie de mine si isi lipeste buzele de ale mele..inchid ochii si ma las prada acelui sarut pe care il doream atat de mult..
"- Mmmm ce dulce esti ,pacat ca trebuie sa plec"..
Il conduc pana la usa.Parca eram hipnotizata totul era asa perfect..
"-Ok babe acum plec si tine minte nu poti spune nimanui despre asta stii deja "
"-Stiu Jay nu o sa spun.. cand o sa ma cauti?
Imi ies aceste cuvinte din gura fara sa vrea..
"-Haa nici nu am plecat si deja vrei sa ma vezi iar? Ai facut o obsesie sau ceva ? si rade..
"-Nu nici gand ,uita ce am zis ..Pa "..si inchid usa
Il privesc pe geam cum urca in masina si pleaca.Nu stiu ce este cu mine si de ce simt aceste lucruri dar sunt fericita asa.Pana acum a avut o viata plictisitoare de cand a aparut el tot este mai interesant..Poate am nevoie de putina adrenalina si el poate sa imi ofere asta din plin.Poate toate astea o sa se transforme in ceva frumos ..Oh nu cred ca incep sa ma indragostesc de acest barbat...
Plec de la geam si imi petrec toata ziua in casa incercand sa nu ma mai gandesc la el dar fara rezultat
Sorry guys ca am lipsit atat.Insa sunt aici si gata sa termin aceasta carte.Cred ca o sa mai urmeze in 5 capitole ..Incerca sa le fac mai scurte si cu mai multa actiune
Astept pareri ^^
CITEȘTI
Mr.Park
FanfictionJeong Yun o fata simpla,studenta la medicina..ajunge sa traiasca o poveste de iubire(daca se poate numi asa) cu un barbat care ii poate oferi totul..Mai mare ca ea.. Cu experienta vasta in materie de femei stie sa intre sub pielea lui Yun si ii ofer...