Stau in scaunul masinii la fel de muta ca si pana acum..nu pot sa zic nimic..totul este atat de ciudat
"-Yun, draga mea mi-ar placea sa iti aud vocea, chiar nu ai nimic de spus?"
"Oo si cate am sa iti spun"..gandesc dar raman doar cu gandul...nu pot sa ma impac cu ideea ca asta chiar se intampla..As vrea doar sa nu il fi intalnit niciodata..
"-Stiti domnule Park,nu vreau sa va supar dar sunt confuza..Ce este toata chestia asta? "
Se uita fix in ochii mei ..pare surprins de cuvintele mele..
Se apropie din ce in ce mai mult de mine aproape lipindu-si fata de a mea
"-De acum inainte spune-mi Jay si..credeam ca ai inteles toata treaba"..se uita fix in ochii mei.. coboara incet privirea spre decolteul meu destul de generos si iti musca usor buza inferioara dupa care mana sa se plimba usor pe abdomenul meu ceea ce ma face sa ma imping in scaun,se apleaca usor spre mine si urca cu mana pana la umarul meu, se uita iar in ochii mei :
"-Iti pun doar centura nu te speria,nu iti fac nimic..inca" si incepe sa rada in timp ce imi prinde centura..
In sfarsit porneste masina..eu ma uit pe geam..fac asta doar ca sa ii evit privirea ...dar el sparge linistea..
"-Poate nu am fost prea clar,treburile stau in felul urmator: tu ai gresit fata de mine si in plus mai aveai nevoie si de ajutorul meu,eu nu iert asa usor deci tu acum o sa te revansezi ok?...Cum as putea sa las o fata atat de frumoasa sa imi scape mai ales ca imi este si datoare?"
"-Sa stabilim cateva reguli, fii atenta si uita-te la mine "zice cu o voce puternica si imi indrept capul spre el
"-1.O sa imi faci favoruri pana cred eu ca nu mai este nevoie. 2.Nu ai voie sa spui nimanui despre asta. 3. Imi vei face pe plac oricand, la orice ora cand am nevoie..Simplu nu-i asa? "
Tac si il privesc..are un zambet ce iti da fiori..dar nu trebuie sa ii arat ca ma tem de el..
"-Spune-mi despre tine, cum esti tu? vreau sa stiu mai multe"
"-Am 19 ani, sunt la medicina anul I, sunt fata care sta in umbra mereu, nu imi plac oamenii mincinosi, imi place sa calatoresc.."...nu stiu de unde atat curaj..dar am reusit sa ii zic aceste lucruri..curajul nu se opreste aici si continui..
"-Este randul tau, eu chiar nu stiu nimic despre tine.."
Se uita la mine si incepe sa rada..
"-Nu sunt multe de stiu,am aproapre 30 de ani,am multe afaceri de care ma ocup.. si imi place sa imi traiesc fiecare minut din viata ca fiind ultimul.. cred ca asta este de ajuns sa iti dai seama cum sunt nu?"
Dau aprobator din cap si ma intorc iar spre geam.. "30???? Doamne cine ar fi crezut.. Mai mult de 23 nu ii dadeam..sunt aproape 11 ani diferenta intre, noi eu sunt un copil pe langa el.."
"-Yaa nu te mai intoarce lasa-ma sa iti vad ochii aia albastri si sexy ,o sa ma omori babe"
Dupa 5 minute am ajuns la destinatie.."Wow ce casa..de fapt ce palat.."
Jay coboara din masina si imi deschide usa.."ce gentalman.."
"-Hai printesa mea,toti o sa fie asa invidiosi pe mine"...Am ajuns in curtea interioara totul este asa frumos..oamenii prezenti intorc privirile spre noi cand trecem si il saluta pe Jay...eu tinandu-ma de bratul lui ma simt putin ciudat...este un sentiment placut ..."ce dracu este cu minee?"
"-Buna seara domnule Park,ne bucuram ca a-ti reusit sa veniti, mirele o sa fie bucuros " zice o domnisoara si ne indruma spre o incapere..
"-Yoo,in sfarsit ai aparut si tu bro? "
"-Bro,felicitari pentru casatorie..in sfarsit te-ai potolit?" si rade...
"-Era si timpul Jay asa ar trebui sa faci si tu ..dar cine este aceasta domnisoara frumoasa? O noua cucerire? "
Blondul ma priveste si imi zambeste ceea ce ma face sa las capul in jos.."sper din suflet ca Jay sa nu zica vreo prostie.."
-"Dragul meu prieten,ma stii doar nu cred ca trebuie sa iti mai explic"..rad amandoi
"-Aish,hai treci aici si sa bem ceva nebunule"
"-Draga aa?" "Yun..ma numesc".."Asa,Yun du-te tu dupa chelnerita si spune-i sa ne aduca o sticla de sampanie daca esti amabila"..si ies din incapere..Din perspectiva lui Jay
"-Bro de unde ai mai adunat-o si pe asta? si rade "Ce-i drept este al dracului de frumoasa"
..rad si imi dau ochii peste cap
"-Bro,cu fata asta am ganduri mari,o sa imi faca toate poftele,abia astept sa o rezolv, zi tu ca nu este buna.. imi vine sa o futi din orice pozitie.."..ne uitam unul la altul si radem cu pofta..Loco este un prieten vechi care ma cunoaste foarte bine, pot sa ii zic orice,am facut multe impreuna si nu tocmai lucruri legale..
"- Psihopat cum te stiu, daca vrei poti sa urci cu ea acum sus am o camera pregatita" si rade..
"-Neh..nu o sa o fortez ..o sa o fac sa ma vrea ..o sa o fac sa turbeze de dorinta ,o sa o fac sa ma roage sa intru in ea.. abia incepe distractia"
"Yun se intoarce..Este asa frumoasa iar rochia asta ii lasa la vedere formele astea perfecte..ma excit doar cand ma uit la ea..o vreau asa mult..vreau sa ii simt sanii sa ii sarut pielea , sa ii invadez fiecare centimetru din trup..va veni si ziua asta.."~~~~~~~~~~~~~~
Ma intorc in camera .. Jay imi arunca o privire ce ma face sa las capul in jos..
"-Yun,iubire vino langa mine ,vreau sa te simt aproape"..si bate cu palma pe genunchi semn ca vrea sa ma asez in bratele sale...ma asez acolo..
Stau pe genunchiul lui ..simt cum fata mea devine rosie..El si prietenul sau discuta acum si beau sampanie..M-au servit si pe mine insa eu nu beau alcool.. Mana lui Jay ma cuprinde si acum se odihneste pe soldul meu..abia acum observ ca are tatuaje.."Doamne ce om..ascunde atat de multe lucruri..."
"-Bro,cred ca sotia mea ma cauta deja,am lasat-o singura cu toata nebunia"
"-Ok bro,hai sa mergem"
"-Nu te deranja stai si termina-ti de baut paharul aici " si ii arunca un zambet lui Jay..el rade si ridica paharul in semn de cinste..Loco iese din camera si ramanem doar noi doi..dau sa ma ridic dupa genunchiul sau dar acesta ma trage cu forta si cad fix in poala lui
"-Babygirl de ce te grabesti asa sa pleci de langa mine,eu ador sa te simt aproape"..mana lui se plimba usor pe abdomenul meu facand cercuri cu degetele ceea ce ma face sa vibrez..urca usor spre zona decolteului si imi plimba degetele pe conturul sau..deja incep sa ma agit dar nu ii pasa si continua..urca si mai sus si acum imi atinge buzele usor cu degetele si isi trece limba peste buzele sale senzuale:
"-Ah,ce buze carnoase ai,ma scoti din minti babygirl"
"-Jay..te rog.."zic cu respiratia taiata..fata mea i-a foc...se uita la mine zambeste si ma saruta pe frunte:
"-M-am plictisit de atmosfera asta,hai sa plecam din locul asta,ce zici? "Capitolul 3..Sorry, nu prea am avut idei..ce parere aveti?
CITEȘTI
Mr.Park
FanfictionJeong Yun o fata simpla,studenta la medicina..ajunge sa traiasca o poveste de iubire(daca se poate numi asa) cu un barbat care ii poate oferi totul..Mai mare ca ea.. Cu experienta vasta in materie de femei stie sa intre sub pielea lui Yun si ii ofer...