Prolog.

48 4 4
                                    

Probudila jsem se hned brzy ráno. Budík zvonil a tak nezbývalo nic jiného než vstát. Ještě s noční košilí jsem se vydala dolů do kuchyně. Na stole jsem měla připravenou snídani od mamky, která už šla do práce. Hodila jsem ji do sebe jakoby nic a šla se převléknout, jsem sice doma, ale nemusím být přece celý den v pyžamu.

Jmenuju se Anabella Cocobell, dělám Cherleaders, zpívám rock a závodně hraji tenis. Je mi 17 a bydlím doma s rodiči, bráchou Silvestrem a ségrou Fredou. Bráchovi je 19 a Edě je 15. Jo, jsem prostřední, ale jsem za to strašně ráda. Nejsem ani nejstarší, ale ani nejmladší. Celkem mi vadí, že brácha má svůj vlastní pokoj. Se ségrou je to fakt děsný, myslím, že i se Silvem by to bylo lepší. Musíme se dělit o jeden comp a Freduna se na něj furt cpe. Navíc si půjčuje věci z mý skříně. Minule jsem dokonce ani nenašla své oblíbené šaty! A s bráchou? Je to úplně super! Trávíme spolu hodně času. Každý by si řekl, že holky si rozumí s holkama, ale u nás to tak rozhodně není. Silv mě bere každou neděli do Starbucks a vzal mě dokonce na tour po Indii. Je úžasný. Těším se až si najde přítelkyni, myslím, že každá jiná holka by měla závidět. Také hodně času trávím s mamčou, jmenuje se Belinda, chodíme do kina a tak. S tátou (William) mám hodně společného. Jsem mu totiž strašně moc podobná. Vozí mě do školy autem a vždycky mi všechno dovolí. O babičce Manuele ani nemluvím...

Ale teď to hlavní. Bydlím ve Stratfordu a nedaleko nás má vilu Justin. Jo, je to on. Justin s nádhernými blonďatými vlasy, krásnými rysy a nabouchanou postavou. Párkrát už jsem ho viděla v obchoďáku, ale to štěstí potkat ho osobně mě bohužel ještě nepotkalo. Jo, je to můj sen vidět ho zblízka, podívat se do jeho oříškových očí. Zjistit jaký je a jaký význam mají jeho krásná tetování. Zjistit jak vypadá jeho smích když ho opravdu věnuje jenom vám. Jaké to musí být, když s nim strávíte den. Jaké to asi je, když vám zpívá do ucha nějakou ze svých úžasných písniček. Celý můj/náš pokoj je oblepen plakáty od něj. Když je v nějakém časopise jeho plakát, kupuji ho jen díky tomu. Sleduji ho na YouTube, instagramu, Twitteru, no prostě všude kde to jde. Jo, tohle všechno já dělám. Ale teprv příští týden možná přijde ta pravá chvíle.. Jdu na jeho KONCERT! Budu v první řadě, a to je velká šance, že si mě pozve na pódium, abych s ním zpívala!...

Tak a je to tady! Co říkáte? Vím, že je to krátké, ale je to tak pro začátek.. :)

Justin, my darlingKde žijí příběhy. Začni objevovat