A najednou se začal nějak nebezpečně přibližovat...
Cítila jsem své srdce, které bušilo jako zběsilé. Mé zorničky se rozšířily, má hruď se hýbala jen v jednom a tom samém rytmu. V břiše mi létalo hejno otakárků a měla jsem husí kůži. Byl tak strašně blízko! Mezi námi byla malá mezera... V rádiu hrálo Boyfriend a já vážně myslela, že mé srdce vyskočí. Ještě jsem na chvilku slyšela kousek té úžasné písně, ale pak už přerušil i tu malou mezeru, co byla mezi námi.. Propojil své rty s mými. Líbal tak jemně a hladce, ale zároveň nespoutaně a oddaně. Každý jeho impuls jsem vnímala. Nesmírně jsem si užívala dotek jeho rtů a také dotek druhé ruky, kterou mě hladil po stehně. Když po nekonečně dlouhé době přestal, neměla jsem dost. Vzala jsem ho za košili a začala ho silně, ale zároveň mírně líbat. Myslím, že tak vroucný polibek, už jsem dlouho nikomu nedala. Když jsem se od něj konečně dokázala odpoutat, začali jsme na sebe zvláštně koukat. Nebylo to snad moc brzo?
,, Strašně se mi líbíš.."vydechl rozchraptěle Jus.
Vlastně jsem vůbec nechápala co tady dělám? Co to bylo sakra za úlet? Jsem nějaká pomatená.
,, No, jakto, že jsi vlastně vybral mě?"
,, Vybírám to podle holek, který jsou podle mě výjimečný. A když jsem tě viděl, bylo mi to hned jasný..."
Jen co to dořekl, opravdu jsem si připadala výjimečná. Před chvílí jsem prožila něco, co se jen tak nikomu nestává.... Po chvíli společné řeči, jsme se domluvili, že se sejdeme v pondělí u Jacka (nejlepší restaurace v okolí) a pak už jsem pádila domů.,, Bian! Neuvěříš, co se stalo!" zaječela jsem do sluchátka...
Tak tyhle kapitoly mi vážně vůbec nejdou... Proto je tak krátká... :/
ČTEŠ
Justin, my darling
Fanfiction"Stála jsem za rohem, když v tom se to stalo..." Smělá Anabella se poprvé setkává se svým idolem. Všechno začíná pohodově, oba dva se do sebe zakoukají a vznikne z toho vztah, jenže záhy se vše zvrtne a Anabella zjišťuje věci, o kterých neměla ani p...