po dlhom čase časť.... Dúfam že sa bude páčiť. Na konci časti je DÔLEŽITÝ OZNAM, tak si ho prosím prečítajte.
Keď zistila,že som to ja tak si oddýchla.Pozrela som na ňu a spustila...
,,Včera , keď ste tu ehm,ehm tak prišiel môj frajer a počul vás.Takže on si myslí že to ja som tu ehm,ehm"
Ona sa začervenala a kývla hlavou ku dverám, asi že JJ spí. Prikívla som a odišla som do obýbačky. O chvílu prišla oblečená.Rozprávali sme sa o všetkom možnom. Po celom dome sa rozoznel zvonček.
Postavila som sa a išla som ku dverám. Bol to Justin.
Chcel niečo povedať,no predbehla som ho.
,,Poď do obývačky" otvorila som viav dvere a on vstúpil dnu. Vyzul si topánky a bez slova išiel do obývačky. Išla som za ním .
,,Takže Justin" s povzdychom som spadla na gauč.
,,Toto je Nicolle a hore spí jej frajer" povedala som. Nicolle sa začervenala a usmiala sa.
,,Túto tému uzavrieme" dodala som. Nemám na to náladu.
Rozprávali sme sa, keď dolu po schodoch išiel JJ. S Nicolle sa privítali bozkom.
Chvílu sme sa rozprávali aj s JJ-om ale potom už odišli. Zostala som s Justinom sama.
,,čo budeme robiť?" spýtala som sa
,,O nečom by som vedel" žmurkol na mňa Jusso.
Nič som nepovedala, iba som išla hore do izby. Vošla som do kupelne a dala som napustiť vaňu. Keď bola napustená, išla som po Justina.Sedel na mojej posteli a hral sa na mobile.
Podišla som ku nemu a mobil som mu zobrala. Usmiala som sa.Za ruku som ho doviehla do kúpelne.Začala som ho vyzliekať. Keď bol nahý,vyzliekol on mňa. Posadili sme sa do vane a relaxovali.Cítila som ako JERRY pláva(musela som :DDDD) uchechtla som sa nad tym.(Sedela som chrbtom k Justinovi.Viete akpo myslim nie?)
Po kúpeli sme išli do izby. Pomaly ma položil na postel. Lahol si nado mňa a začal ma bozkávať.Najprv pomaly a nežne no neskôr dravo a nenásitne. Boli sme zabalený iba v uterákoch,takze žiadny problém. Strhla som z neho uterák a on spravil to isté so mnou. Prstom mi prešiel po vchode a ja som zavzdychala. Pousmial sa nad tým a strčil ho do mňa. Pridal 2 a nakoniec 3. Blížila som sa k vrcholu no on ich vytiahol. Nesúhlasne som zavrčala.
Posunul sa nižšie a vrazil do mna svoj jazyk.
Prehla som sa v križoch.To je neskutočné. Konečne som dosiahla orgazmus. Pretočila som nás,takže Justin ležal. Chytila som jeho pýchu a prešla som po jeho celej dlžke. Justin zavzdychal. Oblízla som mu žaluď, na čo Justin vykríkol moje meno.
Celého som si strčiila do úst. Justin ma chytil za vlasy a určoval si svoje tempo.
Párkrát som po ňom prešla a spravil sa mi do úst. Poslušne som to prehltla.
Justin nás pretočil a vsunul ho do mna. Zo začiatku to bolelo, no neskôr to vystriedala rozkoš. Po dosiahnuti niekolkých orgazmov sa Justin zvalil vedla mňa a pobozkal ma.
,,bola si úžasná" povedal a usmial sa.
,,To nie ja, to ty" odpovedala som mu.
,,Dobrú noc, milujem ťa" ,, Aj tebe, ja ťa milujem viac" Takto sme zaspali v náručí.
Tak toto máte odo mňa k Mikulášovi. Dúfam že sa páčila no a ten oznam, vlastne sú dva.
1. S touto story končím. Neviem asi sa væm nepáči. Ďakujem za každého jedného čitatela a za každý VOTE a KOMENT.
2.Chcem začať písať novú story. Premiéra bude na VIANOCE. Názov má ''DANCE'' je o dievčati,ktoré letelo v lietadle s JUSTINOM. No niekto dal do lietadla bombu a lietadlo vybuchlo. Čo sa stane ak sa zobudí. Bude si to pamätať? Čo Justin?
To sa dozviete v novom príbehu. K tejto story sa asi nevrátim. Iba ak by mal niekto záujem,v čo pochybujem.
Love you all.
-KARIN