Част 2-- Самолетните билети

56 1 1
                                    

      Минаха няколко месеца...времето за заплатата също дойде.Събрахме парите за самолетните билети, само оставаше да отидем до летището и да си купим билети.

-Оле много се радвам че събрахме парите, сега ще можем да отидем в Сеул и да сбъднем мечтите си...

-Също така ще мога да видя моята любима леля Хе Су .

    Много се радвах, че не можах да спя. Когато пристигнахме до летището да си купим билети видяхме,че няма полети за Сеул. Тогава отидохме да питаме на касата

-Извинете имате ли полети от тук за Сеул...

-Ами съжалявам нямаме...но има в София, от там можете да заминете за Сеул.

-Благодаря ви много.

    Прибрахме се вкъщи и веднага почнахме да събираме багажа. Всичко беше с надолу главата. Най накрая бяхме готови. Взехме автобус до София и тръгнахме.

-Ханеъл колко е часа...

-17:34 часа е...защо питаш?

-В момента ще пътуваме около три часа, значи ще бъдем там 20:34ч., дано все още да има полети...

-Споко ще има, не се тревожи

     Докато пътувахме с автобуса наблюдавах как залязва слънцето и замислих за първата си среща с леля Хе Су , чудех се дали ще се зарадва като ме види, .... как ли изглежда?

    След време съобщиха че скоро ще пристигнем в София. Тогава с Джи-йонг си взехме багажа и вече бяхме готови да слизаме. Тръгнахме към летището, малко бяхме неориентирани, защото все пак бяхме в град , в който не сме били до сега. Градът беше толкова голям. Красивите светещи прозорци на блоковете  украсяваха града. Бих останала да живея тук но по важно за мен и Джи-йонг беше да заминем за Сеул. 

   Намерихме най сетне летището, сега остава само да си купим билетите. Джи-йонг отиде да на касата...

-Извинете ще може ли два билета за Сеул, и да е по скоро полета

-Ами добре, ето ви билетите.Самолета тръгва чак от 22:00, а сега е 21:30

-Благодаря ви!

     С Джи-йонг много се радвахме и подскачахме от радост, че най сетне ще заминем в мечтания от нас град. Заедно отидохме до нощния хранителен магазин, защото не бяхме яли нищо. После се разходихме из големия град, беше невероятно...

-Джи-йонг вече е 21:50, трябва да побързаме за да не закъснеем!!

-Моля!! ами хайде тогава, бързо!

    Тръгнахме да бягаме с всички сили. За наше щастие стигнахме на време. Качихме се бързо и самолета тръгна, малко се уплаших когато тръгна самолета, защото никога до сега не съм се качвала. Гледката беше изумителна, имаше толкова много звезди...искаше ми се да можех и аз да си имам една звезда, моя собствена.....

искаше ми се да можех и аз да си имам една звезда, моя собствена

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Звезден шанс в любовтаWo Geschichten leben. Entdecke jetzt