Имах чувството, че времето лети, а таксито, в което бях, стои на едно място и не се движи. Постоянно виках на човека, който ме караше, да кара по бързо ... Охх майко вече беше станало и 11:50. Слава на бога вече бях пристигнала на летището. Тръгнах да бягам със всички сили, които имах ... Видях как Hyungwon беше останал последен да ме чака ... о нее, той се запъти към летището. Тогава почнах да бягам още по бързо от преди ...
- Чакай Hyungwoniii !!!!!
Бях го настигнала, но бягах толкова бързо, че не можах да спра. В същия момент той се обърна и стана БУУМ!!!
Всички ни зяпаха... феновете веднага го забелязаха. Той ми хвана ръката и тръгнахме да бягаме, за да не изтървем самолета, който беше частен, но феновете веднага ни подгониха. Успяхме да им избягаме. Качихме се на самолета и тръгнахме, беше точно в 12:00. За първи път бях в частен самолет
- Не трябваше да привличате толкова много внимание - засмяно каза Jooheon
- Много се извинявам... аз съм виновна
- Няма нищо... Внимавай следващия път - Kihyun
Настъпи тишина. Всички се занимаваха с нещо. По едно време Hyungwon седна до мен и ми прошепна ...
- Помислих си, че няма да дойдеш...
- Така ли... извинявай, че се забавих...
Двамата се зачервихме като домати. Той остана седнал до мен. По едно време той заспа на рамото ми... спеше така сладко, за това го оставих
Минаха няколко часа и пристигнахме в Даегу. Бях много развълнувана за кастинга. Настанихме се в един и същ хотел. Разтоварих си багажа и отидох на прослушването. Зад кулисите, където всички момчета се приготвяха за да покажат таланта си пред Monsta X, само аз бях момиче, но за да успея да стана една от тях трябва да се маскирам като момче. Отидох в една от съблекалните и почнах да се приготвям. Гримирах се сложих една перука, облякох се с мъжки дрехи,сложих специален корсет на гърдите за да ги притисне, и като се погледнах в огледалото не можах да се позная. Викаха един по един на сцената. Най накрая ми извикаха и моето име...
- Ханеъл!
Излязох на сцената. Нямаше никой друг освен Monsta X. Те очакваха да видят момиче но видяха красиво момче... Гледаха ме объркано и изненадано, колко много приличам на момче
Реших да пея SG Wannabe - Saldaga една хубава и трудна песен. Почнах да пея и всички почнаха да се разчустват. Някои пък се усмихваха от сърце... Когато спрях да пея всички почнаха да пляскат с ръце, дори кандидатите бяха възхитени... Разплаках се от щастие, че всички бяха оценили моя талант. Monsta X дойдоха при мен и ме прегърнаха. Беше най хубавия момент през живота ми...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Звезден шанс в любовта
RomantizmИсторията се разказва за две момичета които са най добри приятелки на имена Джи-йонг и Ханеъл, които са осиновени и отраснали в България. Те много искат да се върнат в родния си град Сеул и да сбъднат мечтите си, но съдбата ще ги изненада...какво ще...