През 1996 година когато бях на 3 годинки заедно с родителите ми заминах за България, но по пътя катастрофирахме и само аз оцелях. Занесоха ме в сиропиталище, където срещнах Джи-йонг и с нея станахме като семейство.
Времето минаваше, вече беше 2016 ние вече сме на 23 години и сега живеем заедно в една квартира.Един ден Джи-йонг се ровеше из мрежата и видяла че има кастинг за модел, и решила да се пробва. Когато се върнах от работа видях, че нещо е много нервна и я попитах:
-Какво има?-Нещо притеснява ли те?
-Очаквам едно обаждане, но още никой не се е обадил
-Какво обаждане?
Тогава Джи-йонг ми обясни за какво става въпрос и тогава аз също много поисках да участвам.На следващия ден се чу телефона да звъни веднага изтичах да го вдигна...и тогава разбрах че съм спечелила интервю в Сеул (родния ми град).Отидох веднага да кажа на Джи-йонг, но когато и казах тя не се зарадва, малко се ядосах.
-Защо не се радваш?Имам възможността да стана модел, пък и ще отидем в родния си град. Можем да отидем при леля Хе Су... само си говорим по телефона бих искала да я видя на живо...
-От къде си мислиш че ще вземем пари за тия самолетни билети! Трябва много да работим за да изкараме пари за да си купим билети.
-Извинявай, не бях помислила за това...Ами за парите, ще отида на интервю за втора работа така ще печеля повече пари.
-О! Добра идея...аз също ще почна втора работа.
Така и двете се разбрахме.Сега остава да съберем парите офф ... Колко работа ни чака.На следващия ден станах рано и отидох на работа ... трудих се цял ден. Най сетне работното време свърши и си отдъхнах. Изчаках както винаги Джи-йонг да свърши и тя за да се прибираме заедно.Тя дойде и се прибрахме у дома. Ух колко изморена бях...извиках Джи-йонг за да гледаме заедно клипчета от YouTube. Докато гледахме видях една интересна група на име Monsta X. Почнахме да гледаме техни видеа и техни песни, и ужасно много ни хареса тази група, а на всичкото отгоре те са корейци, и живеят в Сеул :D
-Ханеъл, виж ей тоя как му беше името...А! да Wonho, не е ли сладък...да знаеш, че той е моя любимец от групата, да не си и помисляш да ми го вземаш ясноо!!!!
-Спокойно, аз си имам друг любимец ония Hyungwon...виж не е ли просто невероятен.
Вече стана време за сън, а аз не спрях да мисля за него.Така като гледам Джи-йонг също не може да спре да мисли за Wonho. Тя най накрая заспа, късметлийка. Рекох малко да изляза на чист въздух. Небето беше ясно. Реших да спа на терасата, под звездите....А! падаща звезда хмм... какво ли да си пожелая, а сетих се, искам всичките ни мечти да сбъдват...
ESTÁS LEYENDO
Звезден шанс в любовта
RomanceИсторията се разказва за две момичета които са най добри приятелки на имена Джи-йонг и Ханеъл, които са осиновени и отраснали в България. Те много искат да се върнат в родния си град Сеул и да сбъднат мечтите си, но съдбата ще ги изненада...какво ще...