Episode 3

463 76 10
                                    

ခ်စ္ဦးပံုျပင္
Episode 3

သူမ ထလိုက္ၿပီး ေရတစ္ခြက္ေသာက္ကာ
ဝရန္တာမွာ ထြက္ရပ္လိုက္သည္ ..ေအာက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ စိမ္းစိုလွတဲ့ ျမက္ခင္းျပင္နဲ႔ ေရတံခြန္ ႀကီးတစ္ခုက မ်က္စိပေဒသာ ျဖစ္ေစသည္ ..သူမ ထိုျမင္ကြင္းကို ခံစားေနတုန္း မ်က္စိထဲ တိုးဝင္လာတဲ့ အရိပ္ေလး တစ္ရိပ္ေၾကာင့္ သူမ နႈတ္ခမ္းေထာင့္ေလးေတြ ေကြးသြားရေလသည္ ..

အဲ့တာ ဘယ္သူလဲ ဆိုေတာ့ ..

သူမ ခ်က္ခ်င္း အခန္းထဲ ေျပးဝင္ကာ အိပ္ရာေဘးက ဖုန္းကို ယူလိုက္ၿပီး နံပါတ္တစ္ခုကို နွိပ္လိုက္သည္ ..ဖုန္းက ၃ခါေလာက္ ျမည္ၿပီးမွ ကိုင္သည္ ..

'ဟဲလို '

'Oppa ဝရန္တာ ျမန္ျမန္ထြက္ၾကည့္ ျမန္ျမန္ေနာ္ '

သူမ Siwon oppa ဆီ ဖုန္းဆက္လိုက္တာ ..ဝရန္တာ ထြက္ၾကည့္ဖို႔ ..သူမလဲ ဖုန္းေျပာေနရင္း မခ်ေသးပဲ ဝရန္တာကို ျပန္ထြက္ခဲ့သည္ ..ဟိုဘက္ခန္းကိုု ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Oppa လဲ အိက္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ဖုန္းႀကီးကိုင္ထားကာ ေလ်ာက္ၾကည့္ေနသည္ ..

'ေလ်ာက္ၾကည့္မေနနဲ႔ ေအာက္ တည့္တည့္ကို ၾကည့္ '

သူမ ဖုန္းထဲကေန ေျပာလိုက္သည္ .အဲ့ေတာ့မွ Oppa က မ်က္လံုးကို ပြတ္ကာ ေအာက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ..

'Xing '

'ဟုတ္တယ္ ခု ဖုန္းဆက္ၿပီး ေခၚလုိက္ပါ Oppa '

သူမ ေျပာၿပီး ဖုန္းခ်လိုက္သည္ ..Oppa က ခ်က္ခ်ငိးပဲ Xing ဆီ ဖုန္းေခၚလိုက္သည္ ..သူ မနက္ခင္း ေလညႇင္းခံေနရာမွ ဖုန္း ထုတ္လိုက္တာ ေတြ႕သည္ ..

'Xing '

'Siwon ေျပာ '

'မင္း ခု ရပ္ေနတဲ့ မ်က္နွာခ်င္းဆုိင္ကို ၾကည့္လုိက္'

Xing က သူေျပာတဲ့အတိုင္း ၾကည့္လိုက္သည္ ..

'မင္း ဒီေရာက္ေနတာလား '

'ေအး '

'တစ္ေယာက္ထဲလား '

'Nope '

သူ ေျပာၿပီး ေဘးခန္းကို လက္ညိဳးထိုးျပလိုက္သည္ ..သူမလဲ လက္ျပလုိက္သည္ ...

'ဒါဆို Breakfast စားရင္ ေတြ႕ၾကရေအာင္ '

'Ok '

~~~~~~~~~~

ခ်စ္ဦးပံုျပင္Where stories live. Discover now