ခ်စ္ဦးပံုျပင္
Episode 4'ဘယ္လိုလဲ လွရဲ႕လား Oppa တို႔ '
'အင္း လွတာေပါ့ '
ဒီေန႔ေတာ့ သူမ ဒီမွာ အလုပ္လုပ္ရင္ လာေနဖို႔ အိမ္ေလးကို လာၾကည့္ၾကတာေလ .Xing ရယ္ Oppa ရယ္ Su ရယ္ေပါ့ ..
အိမ္ေလးက တငယ့္ေနခ်င္စဖြယ္ေလးပါ ..တစ္ထပ္အိမ္ေလးကို အိမ္ေရွ႕မွာ ေပၚတီကို ပါၿပီး အိမ္ေဘးမွာ ဝရန္တာ ထုတ္ထားေသးသည္ေလ ..ဝရန္တာက အေရွ႕ဘက္ကို ထုတ္ထားတာဆိုေတာ့ မနက္ ေနလာတာနဲ႔ အေတာ္ပဲေလ ..ဝရန္တာေလးကို သစ္သားေတြနဲ႔ ေဆာက္ထားတာဆိုေတာ့ တကယ့္ကို ေနခ်င္စရာပါ ..
'Su က ဒီမွာ တစ္ေယာက္ထဲေပါ့ ':)
'အင္းေပါ့ Wae '
'ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ဒီအတိုင္း ေမးၾကည့္တာပါ '
သူတို႔ အိမ္ကို လွည့္ပတ္ၾကည့္ၿပီး Hotel ျပန္ခဲ့ၾကသည္ ..
မေန႔ကလဲ သူမ လုပ္လိုက္လု႔ိ Xing တို႔ အတြဲ ရန္ျဖစ္ၾကတယ္ ထင္တယိ ..စားေသာက္ေနတုန္း Xing ဖုန္းလာေတာ့ ပထမေတာ့ Xing က သူမတို႔ေရွ႕မွာပဲ ေျပာေနေသးသည္.ေနာက္ေတာ့မွ ေျပာလိ့ုမရမွန္းသိေတာ့ သူမတို႔ကို အားနာၿပီး စားေနရာကေန ထထြက္သြားသည္ .ျပန္လာေတာ့လဲ မ်က္နွာက မေကာင္း ...
ဒီေန႔ေတာ့ သူမတို႔လဲ ျပန္ေတာ့မယ္ Xing လဲ ျပန္ေတာ့မယ္ေလ .ဒါေၾကာင့္ သူမေနမယ့္အိမ္ေလးကို ခဏလိုက္ၾကည့္ၿပီး ျပန္ဖို႔ ျပင္ဆင္ေနၾကပီေလ ..
Hotel ကေန Check Out လုပ္ခဲ့ၿပီး Taxi နဲ႔ သူမနဲ႔ Oppa Airport ဆင္းခဲ့သည္ .Xing ကေတာ့ သူတို႔အဖြဲ႕နဲ႔ပဲ ျပန္မွာေလ .
ေလယာဥိေပၚေရာက္ေတာ့ ပင္ပန္းတာနဲ႔ သူမလဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္ေလ ...
~~~~~~~~
'Oppa ဘယ္သြားမလို႔လဲ '
'ငါ့သယ္ရင္းေတြနဲ႔ ခရီးသြားမလို႔ '
'Xing ေရာလား '
'မပါဘူး သူက wedding ကိစၥ စီစဥ္ေနၿပီေလ '
'ဘယ္ေတာ့တဲ့လဲ '
'ေနာက္တစ္ပတ္ လို႔ ေျပာတာပဲ မနက္ျဖန္ ဖိတ္စာ လာပို႔မယ္တဲ့ '
'အငိး '
သူမလဲ စိတ္မပါစြာ Oppa အခန္းထဲက ထြက္ခဲ့ၿပီး အခန္းထဲ ဝင္ခဲ့သည္ ..အိပ္ရာေပၚ လွဲခ်လိုက္ၿပီး နံရံေပၚက Xing ပံုကို ၾကည့္ကာ