Anonima_girl : Ce mai faci tigrule mrr...
Boy_Boys : Iar tu... of Doamne lasa-ma în pace sau te dau pe măna poliției.
Anonima_girl : Ai face tu asta pentru mine? Îi spun ironic bunaciuni.
Boy_Boys : Am iubită, deci nu mă mai contacta zăpăcito.
Anonima_girl : Stai sa vezi cine e zăpăcită.Pff copila asta nu are cu cine sa se joace iar pe mine mă ia pe post de cobai.
Nu ai sa vezi așa ceva, îi închid telefonul și deodată lumina din camera mea sau mai bine zis din toată casa se stinge.
Mă trec fiori, fiindcă nu știu cine putea sa facă ăsta însă un lucru e clar.
Nu voi mai scapă întreg ăsta e suta la suta sigur.
Simt în spatele meu o mana micuța și fina, care mă mângâia pe tot corpul eu gemând de plăcere ea chicotind.
-Ti-am promis căci am sa te vizitez însă cum nu ai fost cuminte nu vei primi nimic, decât o tortura dulce.Începe ușor sa mă dezbrace de tricou, scoate îmi ia cureaua și mă leagă de mâini.
Mă trântește în pat și se pune pe mine.
Începe sa mă pipăie iar eu gem întruna, ea făcând mai intens și mult mai senzual.
Cu gura îmi captează tot corpul iar eu simt ca inebuneam mai ales căci sunt legat.
Apoi vazandu-mi neliniștea, începe sa se frece de amicul meu eu țipând în gând din cauza ca nu pot ieși.
-Mmmm... tigrule iti place ...?
-Mmmm... făcuse mai mult sa mă intarate.
-T..Te rog lasa-ma numai pot. Vreau sa te simt adânc în mine spun și aproape simt cu am un orgasm.
În palma sa micuța bărbăția mea pulsează mai repede ca săgeată albastra.
Cu mișcări de du-te vino ea știe cum sa satisfacă un băiat sau barbat.
Numai gândul căci ar fi cineva mă omoară ușor dar sigur.
-Ca sa știi. ... spuse și rasufla ușor după ce a terminat dulcea tortura.
-E..Eu nu am p..Pe nimeni spuse de parcă ar va și ea un orgasm.
-Te implor... dezleaga-ma și vei învața arta dragostei doar lasa-ma sa iti arat cât de bine te vei simți după.-Hmmm... tentant dar nu.
-Ai grija cu ce mă mai provoci căci s-ar putea sa te violez mrr...
-Fute-ma! Și iti voi rămâne recunoscător tot restul vieți.
-Ne ne ne... spuse și se ridica după mine eu rugandu-ma sa mai stea.
Însă înainte de a pleca mă saruta sălbatic și senzual.
Doamne ce îmi face mie anonima asta.-Puiule înainte de a pleca trebuia sa iti simt buzele tale divine care m-au amețit din prima clipa în care te-am intalnit.
-Am sa te caut prin toată școală, lumea , orașul și când te voi găsi fii sigura căci ori te vei afla în mine adânc sau vei sta închisă în casa numai cu mine amore, numai cu mine, spun și cad jos din cauza oboselii.
CITEȘTI
Anonima Mea
Teen FictionAnonima_girl : Bună draguțule ce faci? Boy_boys : Cine ești și ce vrei de la mine? Anonima_girl : Hmmm... încă nu este timpul ca tu sa afli. Boy_Boys : Lasa-ma în pace nebuno!