Intalnirea

154 28 7
                                    

Am auzit ca prostul de Taylor face pe șeful cu cel pe care îl iubesc și asta nu îmi convine.
Însă el, se pune cu dracul și nu își da seama ce face,  am eu grija de el.
Când ajung la școală îmi văd protejatul batandu-se cu curva masculina Taylor, mă apropii de ei pentru a le auzi conversația :

-Da-mi telefonul înapoi tâmpitule, îi vorbi puiul meu.
-S-o crezi tu nemernicule, deci asta făceai tu cu anonima mea nu? Vrei sa i-o tragi va sa zică, spuse cretinul și începu sa rada.
-Țăranule ai grija cum vorbești și despre cine, spuse iubi și îi mai dădu un pumn prostului.
Și atunci când toți nervi sau conectat  si am țipat la cele doua maimuțe fără creier și le-am zis :
-Gata! Am inteles căci va bateți pentru o fata însă serios acum, sunteți mari și bătaia nu rezolva nimic și acum va sfătuiesc sa va duceți la dreaqu amândoi și sa încetați sau muriți castrați de mine.

-Bianca, my life ce sa întâmplat de ești atât de rea?
-Replica asta de post gust îi spui lui Madam mă'ta ai înțeles Truescord?
-Heiii. .. încerca să zică ceva însă Cristian al meu îi mai dădu una în comoara lui și pleca nervos.
"Va sa zica tot el el nervos nu? Eu nu pot fi fiindcă el îmi ia atribuțiile acestea Doamneee ai mila te rog."
Plec de acolo însă un braț mă prinde iar eu pic la pieptul sau mare și tare ca piatra.

-Bianca? Mă întreba Cristian, ce faci aici?
-Eram întrecere, spun și îi zâmbesc inocent și dulce.
-Am vrut sa iti spun demult ceva însă nu am apucat.
Și brusc inima mea o ia la galop, răsuflare sunt mai rapide decât bătăile inimii dar gura parcă ar vrea sa îi sărute buzele dulci pline de ciocolată.

Și în acel moment Cristian al meu, a facut-o, mă sărutat a la carte și deodată parcă simt căci Raiul a venit pe pământ.
După 20 de minute pline de pasiune și multa dorința el îmi spune :
-Ingerasule, te iubesc! Și atunci lacrimile curg fără drept însă curg de fericire.

-Și eu te iubesc, Cristian al meu.
-Sunt doar al tău,  iar tu ești numai a mea, spuse și mă învârti eu țipând de bucurie.
După ce m-a lăsat jos, a început sa mă sărute lung și plin de dorință.
În drum spre casa am mers împreună însă mi-am amintit căci trebuia sa mă duc pe la sediu și așa l-am rugat sa nu se supere fiindcă nu vor merge împreună.
Îl văd trist și îmi dau seama de greseala pe care am spus-o, insa îl văd departandu-se de mine și eu fug după el, și când îl aduc în fata mea îl sărut nebunește și înflăcărat și îi promit ca
ne vom revedea în curând.

Anonima MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum