-Dle Lopez mai sunteți prezent?
-Absent spun cu o voce indiferenta.
-Așa mă gândeam și eu spuse profu.
Când vreau sa îmi iau telefonul o văd pe Ana cum butoneaza ceva.
Sper sa nu fie ceea ce cred eu ca e.
Fiindcă altfel am pus-o. Mă ridic din banca o dau pe tarfa cu capul de banca rău de tot în timp ce profu scrie la tabla nepăsător iar colonii mei fac alte treburi mai importante.
Una îi sugerează pula lui Cole, care ei sunt în spate, altul o masturbează pe una.Și ultimul cuplu si-o trag în grup. Mă întreb cu o fi sa ai doua pula fițe în tine în cele doua găuri. Interesant dar nu... tot eu sunt nr 1 în love, sau așa credeam.
După ce am citit mesajele pe care le primeam de la iubita mea admiratoare, mi-am propus sa îi scriu .
Boy_Boys : Ce mai faci dulceață?
Boy_boys : Ti-a fost dor de mine?
Boy_boys : Ei haide măcar un cuvânt plzz. Ești măcar online?
Și nervos fiindcă nu primesc niciun mesaj de la zâna mea îl închid și îmi pun căștile în urechi.După o ora prefer sa ajung acasă mai devreme așa ca fac temele și mă pun pe jucat jocuri video.
Însă dorul de bombonica mea mă face sa pierd repede interesul de a juca și aștept ca ea sa îmi dea un semn nu contează cât de mic este.Și aștept și iar aștept însă degeaba.
Mă simt rău fiindcă nu am știut ce face proasta aia cu telefonul meu.
După ce îmi pierd speranța care se spune căci moare ultima primesc un mesaj de la cineva :Necunoscut : Stai departe de anonima ta și nu va păți nimic nici tu nici semenii tai.
Însă nu l-am luat în seama și m-am pus la nani .
CITEȘTI
Anonima Mea
Teen FictionAnonima_girl : Bună draguțule ce faci? Boy_boys : Cine ești și ce vrei de la mine? Anonima_girl : Hmmm... încă nu este timpul ca tu sa afli. Boy_Boys : Lasa-ma în pace nebuno!