4.

135 29 0
                                    

Școala ăsta mă plictisește atât de tare încât pff... îmi vine cheful de o chiulangeală.
-Domnișoara Kristal unde sunteți?
-Din păcate,  la instituția de terorizat studenții harnici ca noi numita parnaie, pardon şcoală? Nu? Am zis bine? Spun și dau din umeri ceilalți râzând cu lacrimi.
-În acest moment va poftesc la doamna director.
-Hai sictir. Ups. Spun și plec înainte te ca ea sa mai îmi spună ceva.
În loc sa mă duc la ea adică Madam baba cu meserie mare, m-am gândit sa îi dau pisoiasului meu un mesaj.
Anonima_girl : Bună.
Boy_Boys : Lasa-mi iubitul în pace cateao!
Anonima_girl : Alta tarfa! Eram sigura ca nu puteai sa lipsești din meniul lui.
Boy_Boys : Spune-i peștelui tău căci dacă mai vrea vreodată sa vorbească cu mine atunci sa se roage la Bunul Dumnezeu sa nu îi fac atât lui cât și ție viața un Hell retardo ai auzit?
Boy_boys : Mai vedem asta destrebalato.

Închid nervoasa telefonul și îl sun pe fratele meu Ian.
-Salut, prajiturica ce mai faci?
-Nu iar... Mă plâng eu. Știi bine căci nu suport sa îmi spui așa Ian (Ianuarie).
-Promit numai dacă promiți și tu ca num îmi mai spui ianuarie ok?
-Bine. Promit. As avea o rugăminte la tine.
-Sigur. Te ascult.
-Vreau sa mă mut la o școală de dans, și vreau sa afli numele petardei care a avut tupeul jegos sa se pună cu un Kristal.
-Bine Bianca, altceva?
Nimic și te pwwp dulce, și ai grija sa nu dai în diabet spun și începem sa radem împreună.
Fiind copii ai marelui mafiot internațional cunoscut în toată lumea avem relații de ne spălăm pe cam cu ele.

Fii atent tigrule săptămână viitoare Îți voi bate curva la spectacolul de dans deci pregateste-te.
Ajung acasă mă bag la teme sau nu și încep sa mă joc pe telefon și apoi mă pun la nani mâine este o zi măreață pentru mine.

Anonima MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum