"Ehm.. Noo.. Možno je to blbé.. A nereálne, ale napadlo mi len jedno okrem supermana a tým nemyslím flasha." Zachechtala sa.
"Uhmm.. Si.. Si.. Upír?"Pozeral prázdno pred seba. Pomaly prikývol.
"Tak to si mal na mysli. Myslíš, že si bol odsúdený už pred narodením? Ale to tak nieje. Ty si predsa vyberáš aký budeš. Nikto to nemôže urobiť za teba."
Usmial sa na ňu, tentokrát naozaj. "Kiež by to tak bolo."
"Bráni ti v tom snáď niekto? - uhm.. No a tým nemyslím seba.." Zasmiala sa.
Zasmial sa spolu s ňou.
"Napríklad moja túžba po krvi?" Pozrel sa na ňu.Bianca stuhla.. Až vtedy si uvedomila, čo slovo upír vlastne znamená.
Pretočil očami, všimol si jej reakciu.
"Nemyslíš, že ak by som ti chcel ublížiť, už by som to spravil?" Opýtal sa jej s úsmevom."Uh... Ah.. Jaa.. Ja neviem.. Neviem čo čakať.. Čo sa týka teba." Pozrela dole.
Prikývol.
"Hej.. Čo sa týka teba ani ja nedokážem povedať, čo spravím."Biancaa bola zas ticho..
"Uhm..Ja.." Nevedel čo ďalej.
Zrazu sa z dola ozvalo.
"Bianca! Som doma zlatko!"Bianca sa okamžite vystrela a vydesene pozrela na Trentona.. bála sa, že by mohol ublížiť jej mame.
"Čo.. Čo teraz?" Spýtala sa."Koľko máš rokov?" Rýchlo sa opýtal. Počul kroky smerujúce do jej izby. "A aké je tvoje priezvisko?? Rýchlo!!" Naliehal na ňu.
"Uhmm.. 16?" Odpovedala mu otázkou. "Ty?" Spýtala sa nechápavo.
"To nie je podstatné."
"Uhmm.. Ja.. Ja.... Odpovedz mi aj ty!" Nakoniec povedala.
"Chcem celé tvoje meno a dátum narodenia!" Zavrčal na ňu.
"Vyzerám na 19-21. Stačí?!" Potichu na ňu skríkol.
ESTÁS LEYENDO
Catastrophe[DOKONČENÉ]✔
VampirosUpír a človek. Bezcitný a drzá. Park je ich osudné miesto. Krátky príbeh písaní so @SweetBlueMbj ❤ VAMPIRE ROMANCE FANTASY SHORT STORY TikaTuka ♕