21.

3.3K 216 0
                                    

"Ako jej to vysvetlíme?"

"Uhm.. Na to som nemyslel."

"Nechaj to na mňa. Ty sa drž hlavne vzadu." Usmiala sa naňho.

"Čo keď jej povieš, že som len obyčajný zamilovaný pako?" Usmial sa.
"Fajn, ako chceš.." Povedal pri pohľade na ňu.

"Budeš môj stalker.. To bude jednoduché, pochopí to... V škole má takích samích."

"Ale zase odtiaľ potiaľ." Zamračil sa na ňu.

Usmiala sa naňho.
"Aj ja ťa milujem.". Povedala a až potom si uvedomila, že to skutočne povedala..zarazila sa a pozrela naňho s otvorenými ústami..neverila tomu, čo povedala, len tak jej to uniklo.
Mala vyvalené oči a čakala na to, čo povie.. najradšej by sa prepadla pod zem.

Zarazene na ňu pozeral. To bolo prvýkrát čo mu niekto povedal, že ho má rád.

"Ou.. Ja... Jaaaa.." Nevedela ako ďalej.

V tvári mal nečitateľny výraz.

Bolo to prvý krát čo to niekomu povedala, strašne sa hanbila.. najmä keď videla, že je bez reakcie.

"Miluješ ma?" Opýtal sa potichu.

"Uhmm... Ja aaaah......... Noooo ooo........ Asi.. Asi áno.. Teda.. Uhmm. Myslím... Ak chceš... A ak.. Trebárs.. Uhmm. Ja neviem.... Cítiš to isté..?" Zasmiala sa a ruku si dala za krk kde sa hrala s vlasmi.. cítila sa hrozne trápne.

Jeho pery vytvorili dokonalý úsmev a jeho srdce mu išlo vyskočiť z hrude, aj keď nebilo.
"Milujem ťa." Zasmial sa a bleskovo sa prilepil na jej pery.

"Ach.. Super.. To mi odľahlo" Bianca sa chytila za srdce.

"No poď.. Nech nám to nikto nezničí.." Tešil sa ako malé dieťa.

Bianca sa usmiala a nasledovala ho.. bola fakt šťastná.

"Dovidenia pani Mordrediová!" Zakričal Trenton ťahajúc Biancu do auta.
"Tak.. Kde byva??" Opýtal sa s úsmevom na tvári. Naozaj sa tešil ako malé dieťa na Vianoce.

"Uhmm.. Ja.... Ja neviem.." Pozerala Bianca zasnívane pred seba.. skoro ho nevnímala.

Catastrophe[DOKONČENÉ]✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora