22.

3.4K 207 2
                                    

Zamrzol v pohybe.
"Ty nevieš, kde býva?". Opýal sa s miernou panikou v hlase.

"Milujem.." Stále zasnívaný pohľad pred seba.

Nad tým sa zasmial. No po chcvíli bol znova vážny. Chytil jej tvár do dlaní a otočil si ju k sebe.

"Bi.."

"Uh.. Čo?" Pozerala naňho.

"Vráť sa na zem." Usmial sa a palcom jej prešiel po spodnej pere.

"Oh preboha.. Prepáč.. Prosím.. Prosím povedz, že som práve nepovedala to čo si myslím, že som povedala." Pozrela naňho zdesene.

Zasmial sa.
"Bolo to náhodou roztomilé."

Bianca sa začervenala.

"Takto si ešte krajšia." Usmial sa na ňu.

"Dosť.. Prosím.. Nechcem Aby si ma takuto videl!" Zasmiala sa.

"Zvykaj si...Hm.. Nie že by sa mi to nepáčilo, ale tá adresa by sa hodila.." Povedal po chvíli pozorovania jej pier.

"Uhmm.. Jasné.. Býva na láskovej 13." Usmiala sa - zas bola mimo.

Pokrútil nad ňou hlavou, venoval jej rýchly bozk na pery a vrátil sa k volantu.

"Tedaaa...na začiatku pešej zóny.. Prepáč.. 13 je moje obľúbené číslo.. Prosím zabudni na to."

Mrkol na ňu a vyštartoval.

Po nejakom čase došli na miesto určenia.

Vystúpili z auta..Trenton chytil Biancu za ruku a pobozkal ju na čelo.
"To zvládneme."

Bianca zazvonila Mii.. mali šťastie, že bola doma.. Mia vyšla a zdesene pozrela na Trentona.

"On je mnou posadnutý.. Len ma stalkoval lebo ma miloval.. ja som sa tomu bránila ale zistila som, že sa to neoplatí a teraz ho milujem tiež.. Toď vše.. Rada som ťa videla.. Na všetko zabudni.. Čus!". Povedala narýchlo a zabuchla dvere. "Zmizneme?" Obrátila sa na Trentona, ale dvere sa otvorili a v tom aj Miin prekvapený výraz.

Mia sa spýtala
"Čo?"

"Uh.. Prepáč. Ja ti všetko vysvetlím neskôr.. Teraz sa ponáhľame do kina." Povedala a Mia prikývla.. objali sa a rozlúčili sa.
"Vidíš.. Išlo mi to skvele" Pozrela na Trentona.

"Nooo...Keby si to takto rýchlo vychrlila na mňa, tiež by som ostal nemo stáť." Zasmial sa.
"Takže ideme do kina?" Opýtal sa a pritiahol si ju k sebe bližšie.

"Uh.. Uhmm.. Skôr mi napadlo, že by sme mohli ísť trebárs.. Do... Parku?" Nad tým sa doširoka usmiala.
"A vezmeme aj Lakyho."

"Do parku.." Pomaly prikývol.
"Tam sme sa prvýkrát stretli.." Žiarivo sa na ňu usmial.

"Ja viem.. Práve preto." Usmiala sa.

"Milujem ťa." Povedal a dal jej ten najkrajší bozk.

Catastrophe[DOKONČENÉ]✔ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang