1

883 86 45
                                    

Şarkı: Shawn Mendes- Kid In Love

  Balkona çıkıp beklemeye başladı. Bu gün geleceğini umuyordu. Yayınlayıp yayınlamamakta kararsız kaldığı Kid In Love şarkısını dün YouTube'da yayınlamıştı. Meleğine aşıktı. Ses tonunu, kokusunu, bile bilmiyordu ama ona, bakışlarına aşıktı. Şu sıralar, henüz sözlerini yeni kağıda geçirmiş olduğu Imagination şarkısının bestesiyle uğraşıyordu. Bu gün ise elinde defteri yoktu, sadece onu görmek istiyordu.

  Evine yaklaşan kıvırcık saçları görünce onu hemen tanıdı. Saçlarını koklamayı o kadar çok istiyordu ki... Heyecan dalgası etrafını sardı. Biraz sonra göz göze geleceklerdi. Yüzüne şimdiden en samimi gülümsemesini yerleştirdi. Belki de bu sefer meleğine el sallardı. O yine, ifadesiz bakacaktı. Kendisine hiç gülümsememişti fakat Shawn bunu sorun etmiyordu. 'Bir gün o da bana en sıcak gülüşünü yollayacak...' diye düşünüyordu.

  Meleğinin ne yapacağını biliyordu. Sadece ona bakacaktı. Shawn gülümserken, o gülmeyecek, el sallamayacak, konuşmayacak, sadece bakacaktı.

  Bakmadı.

  Hiç duraksamadan evin önünden geçip gitti ve bakmadı. Küsmüş müydü? Bu imkansızdı, her gün birbirlerine bakmak dışında bir şey yapmıyorlardı ve küsmüş olması imkansızdı. Hem, neye küsecekti ki? Burada birinin küsmesi gerekiyorsa eğer, o kişi Shawn'dı. Fakat Shawn ona küsemezdi, kıyamazdı.

###

  Ashley, evin önünde duraksamamış, ona bakmadan yoluna devam etmişti. Dün balkonda olmadığı için ona biraz dargındı. Onsuzluğa dayanamazdı. Odasındaki duvarların ve giysopi dolabının her yerinde onun poster ve resimleri vardı. Üzerinde Shawn'ın resimlerinin bulunduğu tişörtleri, duvarda bulunan çivilere askıyla asılmıştı. Odasının kapısına, boyayla onun resmi çizilmişti. Boy aynasında rujla şarkılarının isimleri yazılıydı. Üzerlerinde Shawn'ın baskılı resmi bulunan yastıkları yatağının üzerindeydi. Kısacası her yeri, her şeyi O'ydu. Onu bu kadar çok severken ona kızması imkansız gibiydi fakat kızmış rolü yapabilirdi. Muhtemelen, hayranı olduğunu dahi bilmiyordu.

  Yatağına uzanmış telefonuyla uğraşırken Shawn'ın YouTube'a yeni şarkı koymuş olduğunu fark etti. Heyecanlandı, elleri titriyor ve gülümsüyordu. Sevinçten ismine bile bakmadan şarkıyı açtı. Mutluluğu üzüntüye dönüşürken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

  Shawn artık "âşık çocuk"tu. Kid In Love şarkısını kendisine yazdığından habersizdi. "Shawn, başka birine âşık..." diye düşündü. "Ben ona delirecek kadar âşıkken, o, bir başkasını seviyor. Peki neden bana bunu yaptı? Neden her gün beni balkonunda bekledi? Balkona çıkmadığın gün bu şarkıyı mı yazıyordu? Ah, kime bu şarkı!"

  Shawn Peter Raul Mendes, artık âşık bir çocuktu.
  Ashley Cassandra Miller ise artık üzgün ve kırık bir kızdı.

 
Merhaba! Umarım bölümü beğenmişsinizdir. İlk bölümden kısa olması da ayrı bir ironi ya, neyse...
Oy vermeyi ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın!

IMAGINATION | Mendes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin