7

358 44 7
                                    

Şarkı: There's Nothing Holdin' Me Back- Shawn Mendes
Ashley yatağına oturdu ve derin bir nefes aldı. Kesik iç çekişleri odada yankılanan bir ses gibi büyük bir gürültüyle kulağına geri geliyordu. NEDEN herkes ondan nefret ediyordu ki? Bunu yapmak zorunda mıydılar? Neden hiçkimse onun da duyguları olduğunu düşünmüyordu?

Sürtük.

Bahse girerim iki güne gider!

Ah, güzel bile değil!

İsminin kısaltması bile erkek gibi hahaha, selam Ash!

Fakat Ashley onlardan nefret etmedi. Bir yolunu bulup kendisini onlara sevdirmeliydi. O, tüm söylenen küfür ve hakaretlerin hiçbirini hak etmiyordu. Derin bir nefes aldı ve internete girdi. İlk önce tereddüt etti çünkü ne olacağını biliyordu ve insanların önünde ağlamak zoruna gidiyordu fakat sonra derin bir nefes aldı ve canlı yayın tuşuna bastı.

Bir sürü insan gelmişti yayına. Aralarında gerçekten Ashley'yi destekleyen var mıydı ki? Gelen yorumlar arasında hakaretler görüyordu. Derin bir nefes aldı ve gülümsemeye çalıştı.

"Merhaba. "

Neden hala onu seviyormuşuz gibi davranıyor ki?
Ah kızım, tüm bu insanlar senden nefret ediyor, boşuna uğraşma.

"Size ne yaptım? Yani, ciddiyim, tüm bu küfürleri hak ediyor muyum?"

Hah! Soruyor musun? Sence? KIZIM, ŞUNU KAFANA SOK, SEN SHAWN'I HAK ETMİYORSUN.

Ashley gözünden düşen yaşın yanağına doğru süzüldüğünü hissetti. Su damlası, yanağında sıcak bir iz bırakıyordu. Ashley sinirle güldü.

"Hak etmiyor muyum? Peki kim hakediyor? Herkes kendince haklı, herkes kendince iyi fakat kimse karşıdakini düşünmüyor. Beni ne kadar tanıyarak hak etmediğimi söyleyebilirsiniz ki?"

Merdivenlerden yukarı hıçkırarak çıkarken yorumları görmezden gelmeye çalışıyordu.

Şuna bak, bir de hava yapıyor!

Asıl sen kimsin be, ben hak etmeyeceğim de sen mi hak edeceksin onu, salak.

Büyük bir gürültüyle odasının kapısını açtı. Telefonu hızla odada gezdirdi.

"Benim Shawn'ı henüz yeni tanıdığımı falan mı düşünüyorsunuz? Sizce tüm bu poster ve yapışkanları yeni mi yapıştırdım? Şu tişört oradan bakınca yeni gibi mi duruyor? Ben bu tişörtü yıkamadan bile, ilk konsere bununla gitmiştim çünkü! Kapıya bakın, bu resmi iki günde çizmiş gibi mi duruyorum? Bu aynadaki ruj lekesi neden çıkmıyor sizce? ÇÜNKÜ ÜÇ YILDIR ORADA DURUYOR. Ve evet, yanlış görmedin shawnmendesfampage orada Shawn yazıyor."

Durdu ve soluklandı, çok hızlı konuşmuştu. Bir yandan da yorumları okuyordu.

Ne yani, üç yıldır Shawn'ı tanıyor muydun?

Hadi be! Ben bile bir senedir tanıyorum.

Belki de haklıdır kızlar, biz Shawn'ı ne kadar hak ediyorsak o da en az o kadar hak ediyor.

Ayrıca lütfen, çirkin olduğu falan yok hahaha.

Tabi çirkin değil, "Bütün MendesArmy'ler güzeldir."

Sanırım ben... Özür dilerim.

Ben de

Aynen

Sen, o kadar da kötü birisi değilsin.

Ashley yavaşça gülümsedi, hala ağlıyordu.

"Ah, ben, teşekkür ederim. Yani demek istediğim, size yemin ederim ki amacım Shawn'ın sizinle olan bağını zayıflatmak falan değil, ayrıca ben de sizden biriyim," bunu söylerken bir yandan da eliyle odasını işaret etti. "Sizi seviyorum, sizi her zaman sevdim!"

Biraz daha konuştuktan sonra yayını kapatan Ashley, kendisini mutlu hissediyordu. Derin bir nefes alarak aşağı indi. Karnı acıkmıştı, mutfağa girdi. Daha sonra karşılıklı oturan annesiyle Shawn'ı gördü. Shawn bir bacağını diğerinin üstüne koyduktan sonra sesini inceleyerek konuştu.

"Aah, biz de seni bekliyorduk Ashley," sonra sesini eski haline getirdi. "Cidden ha, on dakikadan beri kahve içiyorum, sıçıyor muydun?"

"Ne oluyor lan?"

IMAGINATION | Mendes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin