אוף....עוד פעם פספסתי את האוטובוס.
מאז שההורים שלי מתו חודש שעבר,החברים שלי התחילו להתרחק ממני, השכנים לא מדברים איתי ומסתכלים עלי עם מבט של רחמים (אני שונא כשמרחמים עליי!!!) וגם אני בריב עם העובדת סוציאלית שלי שרוצה להעביר אותי למשפחה אומנת או שאני אעבור לדודים שלי (אני מעדיף את האפשרות השנייה אבל אני לא רוצה להידחף...). בת דודה שלי, קייסי, מתחתנת היום עם איזה מליין אחד שדווקא חיבבתי קצת. הוא מתנהג אליי כמו לאחיו הקטן ואני אליו כאח גדול כשאף פעם לא היה לי כזה,זה נחמד כשיש מישהו לסמוך עלין.
עכשיו 4:56 דודה לוסי התקשרה, שאלה אם אני צריך טרמפ. הסכמתי אפילו שלא רציתי. כשהם הגיעו פתחתי את הדלת האחורית של האוטו וראיתי ילדה בת 16 כמוני, היה לה שיער כתום כהה גולש על שמלה תכולה בלי כתפיות שמגיעה לה עד לברכיים, ונוצצת כאילו שפכו עליה מיכל שלם של נצנצים, והיו לה נעליים שמזכירות את הנעליים של סינדרלה. פשוט נסיכה אמיתית. זאת הייתה בת דודתי,קים. התיישבתי על המושב וחגרתי חגורת בטיחות. השקפתי מבעד לחלון כשהיו שם רק חנויות ובתים,שום דבר מעניין. ראיתי את קים מתכתבת עם חברה שלה ראיתי שזה בקשר לחבר שלה. הגענו מהר נסיעה של 10 דקות. האולם היה יפה כשרציתי לראות אותו כבר מבפנים,כשנכנסתי הוא היה יפה יותר מבחוץ. התיישבנו בשולחן שלנו כשקים התיישבה לידי, קצת הסמקתי . כשהתחילו כל הברכות לא הלכתי כי לא ממש הכרתי את קייסי ובקושי דיברנו.
אחרי שדודה לוסי ודוד מיכאל הלכו לברך את החתן והכלה ועזבו את השולחן. קים אמרה לי לבוא איתה לשירותים, הלכתי איתה.בנתיים שהיא הייתה בשירותים חיכיתי לה בחוץ.
אחרי כמה דקות היא אמרה לי להביא לה פד מהתיק של דודה לוסי כי שלה לא טוב. כשמצאתי את הפד בתיק של דודה לוסי וזה היה כמו לחפש מחט בערמת שחת, נגעתי בו וקצת נגעלתי כי אף פעם לא נגעתי בפד.
כשנכנסתי לשירותים בדקתי שאף אחד לא נמצא חוץ מאישה אחת שעסוקה בטלפון. נכנסתי, נתתי לה את הפד ואז יצאה ילדה מהתא ליד והסתכלה עליי במבט מוזר ואז היא התחילה לצרוח ולקרוא לאמא שלה (כנראה זאתי עם הטלפון) כל כך התביישתי . אמא שלה נכנסה ו התחילה לקרוא לי מציצן, סוטה, מטרידן ועוד כמה מילים שלא בא לי להגיד. אחרי שהיא הלכה עם מבט כעוס הילדה הסתובבה אליי והראתה לי את הלשון. רציתי לחזור הביתה. קים צחקה לה מאחורי הדלת והצחוק שלה היה מתוק כל כך.
כשהיא יצאה הלכנו לשולחן וחזרנו לאותו מצב היא מתכתבת עם חברה שלה ואני יושב בלי לעשות כלום. כשהתחיל הסלואו רציתי להזמין את קים לרקוד אבל התביישתי . כשהתחלף שיר קים הסתכלה עליי במבט כעוס ואמרה "אתה לא תזמין אותי לרקוד היום? " וואו כל כך שמחתי חשבתי היא לא בעניין אבל התברר שכן . נעמדתי הושטתי לה את היד כמו בסרטים ושאלתי "התרצי לרקוד איתי" היא נענתה בחיוב נתנה את ידה ואמרה "אם אני מוכרחה" עם חיוך משגע.
הלכנו לרקוד ,לא ממש ידעתי לרקוד אבל איתה אפילו לא הייתה לי שגיעה אחת, ואז הסתכלנו אחד לשניה בעיניים קירבנו את הראשים...
YOU ARE READING
החיים כמתבגר
Romanceמאז שההורים של נהרגו בתאונה מצערת, אני בבעיות עם העובדת סוציאלית שלי ,כל החברים שלי נטשו אותי ו השכנים לא מפסיקים להסתכל עליי במבטים מרחמים. מאז היום הזה, היום הנורא הזה הכל השתנה. התחלתי להתאהב בבת דודתי קים, עברתי לבית ספר הפרטי של קים שבעצם היה...