יצאנו מחדר המנהלת כשהכל עבר בהצלחה ונכנסנו למכונית של דודה לוסי. דודה לוסי אמרה שהיא לוקחת אותנו עכשיו למקדונלס. הייתי שמח, ממזמן לא הייתי במקדונלס. כשהגענו דודה לוסי הזמינה לנו צ'יפס והמבורגר וקים הזמינה שניצלונים וסלט. הגענו הביתה, כלומר הבית של קים. קים הדריכה אותי בבית היא הראתה לי את הסלון הגדול והיפה שלהם: טלוויזיה 50 אינץ, שטיח ענקי מעור נמר, ספות מייבוא מיוחד מאיטליה ומנורה אחת ענקית. קים הראתה לי את החדר והיית בהלם כי הם פשוט ידעו מה אני אוהב טלוויזיה ענקית ,ספרייה שיכלתי ללמוד שם כמו מורה ,שולחן פינג פונג ומיטה גדולה ומתכווננת. השעה הייתה 16:39 "אל תשכח מהדייט שלך היום בשבע" קים אמרה. לא ידעתי מאיפה היא ידעה. "מה, לא ידעת שאני וגוון החברות הכי טובות" קים הוסיפה. הייתי מופתע, קים אמרה שיש לי שעה של זמן פנוי. לא הבנתי אבל זרמתי איתה. נשכבתי על המיטה ודפדפתי בהודעות בטלפון ראיתי שהסירו אותי מהקבוצה של הכיתה וגוון שלחה לי "אל תשכח היום בשבע!! 😘" שלחתי לה "לא שוכח 😉". עברה שעה וקים באה ואמרה לי ללכת להתקלח. אחרי שהתקלחתי קים הייתה בחדר שלי וראתה אותי בלי חולצה ."איזה שרירי אתה ,אם לא היית בן דוד שלי אולי היה יכול להיות בינינו משהו " אמרה עם חיוך. לבשתי את הבוקסר כשקים לא מסתכלת. "טוב אז מה עושים? " שאלתי אותה כשהיא רואה אותי בבוקסר. היא הכינה לי כבר הכל מגוהץ ונקי, חולצת אדידס לבנה, גינס שחור עם קרעים בברכיים ונעלי אדידס עם הפסים השחורים. היא עשתה לי תסרוקת עם בלורית וממש אהבתי אותה, שמה עליי בושם של דיזל (האהוב עליי) ואז ענדה לי שעון יד מזהב של מייקל קורס על יד שמאל שזאת הייתה המתנה שלה בשבילי. השעה הייתה 18:23 יצאנו החוצה ונכנסנו למכונית של קים. קנינו פרחים, ורדים אדומים ולבנים ושרשרת מזהב עם כיתוב של גוון באנגלית כמתנה. כל כך שמחתי שקחם עוזרת לי ככה. קים הסיעה אותי למסעדה "השוחט מאהבה". קים אמרה לי שהיא הזמינה לנו שולחן "וטיפ לדרך אל תיתן לה לשלם" קים אמרה ונסעה. חיכיתי לגוון רבע שעה ואז היא באה עם שמלה לבנה בלי כתפיות וחתוכה בצדדים עם עקבים שחורים ושיער חלק עם פוני וילון, השפתיים שלה היו מרוחות באודם אדום שרק בא לנשק. היא התיישבה מולי. נתתי לה את הורדים ואת המתנה היא כל כך שמחה וחיבקה אותי חזק. התיישבנו ואמרתי "את מזמינה אני משלם ". "פששש.. רומנטיקן אמיתי מצאתי לעצמי" היא ענתה. היא הזמינה רביולי ברוטב פטריות, בשר ברוטב וסלט. לא ידעתי איך להתחיל שיחה אז גוון התחילה במקומי. "אז אתה בן דוד של קים" היא אמרה. עניתי לה בחיוב ואמרתי לה "זוכרת בכיתה ח' ששפכתי עלייך את המיץ ענבים אז... אני מצטער".היא פרצה בצחוק ואז שמתי את ידי על ידה, התקרבנו לאט והתנשקנו .
YOU ARE READING
החיים כמתבגר
Romanceמאז שההורים של נהרגו בתאונה מצערת, אני בבעיות עם העובדת סוציאלית שלי ,כל החברים שלי נטשו אותי ו השכנים לא מפסיקים להסתכל עליי במבטים מרחמים. מאז היום הזה, היום הנורא הזה הכל השתנה. התחלתי להתאהב בבת דודתי קים, עברתי לבית ספר הפרטי של קים שבעצם היה...