פתאום נשמעה צעקה מהשירותים. זהיתי את הקול ,זאת הייתה האישה ממקודם בשירותים (כמה אפשר להיות בשירותים). קים הלכה לראות מה קורה, דודה לוסי אמרה לי שכנראה הייתה בעיה בצנרת. קצת הוקל לי שלא התנשקנו אבל עדיין רציתי שנתנשק. נסענו הביתה ,אני, דודה לוסי ודוד מיכאל, קים נשארה לעזור לקייסי בסידורים. פתאום חשבתי לעצמי שאולי מישהו ראה אותנו כמעט מתנשקים, נבהלתי. דודה לוסי קטעה אותי מהמחשבות האלה ושאלה: "שון אתה רוצה אולי לעבור לבית הספר של קים?". האמת הופתעתי, שנים שלא היה ביננו קשר ואז פתאום מתייחסים אליי כמו אל בן אדם יקר ללבם. אמרתי לה שאני אחשוב על זה. הגעתי הביתה לחצתי על כפתור האור אבל הנורה לא נידלקה, חשבתי שהנורה נשרפה אבל אחרי שפתחתי את המקרר הבנתי שניתקו לי את החשמל. הלכתי להתקלח בחשכה (רציתי להירגע עם אמבטיה חמה מהיום המתיש הזה). אחרי המקלחת הלכתי לעשות עם עצמי מדיטציה הדבר שעוזר לי תמיד בסידור דברים בראש. חשבתי לעצמי אם לעבור לבית ספר של קים מה שאומר שאצטרך לעזוב את הבית, את בית הספר ואת השכונה שבה גדלתי אבל מצד שני אני אהיה עם קים ואני גם לא ארגיש לבד יותר. אחרי כחצי שעה הגעתי להחלטה שאני אעבור לבית הספר של קים. הלכתי לישון שינה טובה בלי מחשבות. למחרת השעה הייתה 7:47 התקשרתי לדודה לוסי ואמרתי לה שאני אעבור לבית הספר של קים, היא שמחה כל כל ואמרה:"טוב שון אז אני אפגוש אותך בסוף היום לשיחה עם המנהלת". הלכתי לשיעור,השיעור הראשון היה שעת מחנך, הזדמנות מצויינת להגיד לכולם שאני עוזב ובטח כולם ישמחו. 5 דקות לפני סוף השיעור אמרתי למחנכת דלי שאני צריך לומר משהו. היא נתנה לי את רשות הדיבור .זה היה קצת מלחיץ לעמוד מול כולם אבל עזרתי אומץ ואמרתי "טוב אז אתם מכירים אותי ארבע שנים מאז החטיבה ורציתי להגיד לכם שאתם הייתם חברים טובים, אבל אני מצטער ואני צריך לעזוב".כולם היו בשוק אחד גדול ,מירי, המחנכת שלי שאלה אותי למה לא אמרתי קודם ושהם יכלו לארגן לי מסיבת פרידה . עניתי לה שרק אתמול נענתי להצעה. השיעור הסתיים, הייתה הפסקה, ישבתי בכיתה בטלפון ואז גוון ניגשה אליי נישקה אותי בלחי נשיקה נעימה ואמרה:"שון אני לא רוצה שתלך,תמיד רציתי לבוא אליך הביתה פשוט לא הרגשתי בנוח" היא חחיכה עם דמעות בעיניים. קמתי נישקתי אותה פיקה היא לא התנגדה. גוון הייתה אהבתי הראשונה בכיתה ח' היה לה שיער שטני חלק עיניים כסופות וגוף פשוט משגע.אמרתי לה שאם היא רוצה אנחנו יכולים לצאת הערב לדייט.היא שמחה כל כך אבל אמרתי לה שלא צספר לאף אחד . היום הסתיים קרצתי לגוון והלכתי לחדר המנהלת,דודה לוסי וקים כבר חיכו שם. קים!! .שכחתי מה שקרה אתמול. קים עשתה לי להיות בשקט וקרצה לי עם חיוך-היא הייתה לבושה בחולצה לבנה של בית הספר שלה גינס שחור נעלי עקב שחורות ושיער אסוף בקוקו. ואז נכנסנו לחדר המנהלת.
YOU ARE READING
החיים כמתבגר
Romantizmמאז שההורים של נהרגו בתאונה מצערת, אני בבעיות עם העובדת סוציאלית שלי ,כל החברים שלי נטשו אותי ו השכנים לא מפסיקים להסתכל עליי במבטים מרחמים. מאז היום הזה, היום הנורא הזה הכל השתנה. התחלתי להתאהב בבת דודתי קים, עברתי לבית ספר הפרטי של קים שבעצם היה...