şaka mısın sen ?

174 18 17
                                    

Medya :kerem ve hira.. hira dan ... Okula doğru konuşarak derin ile birlikte gidiyorduk . Okulumuzun ilk günüydü . Heyecanlı miyim diye sorarsanız hayır çünkü nefret ettiğim ve bana bulaşan o kadar insan var ki onlarla uğraşmayı istemiyorum . Ha bide yeni gelecekler var . Daha gelmeden ünleri tum okulu sardi .butun kizlar yeni gelecek erkek öğrenciden bahsediyor . Kesin kendini beğenmiş biri olduğunu düşünüyorum . Tmm benim de durumum iyi olabilir ama asla öyle hava atmam. Okula girdiğim an bu senenin daha sakin geçmesini diledim . Ardından topluluğu umursamadan sınıfa direk çıkıp çantalarımızı koyup klasik konuşmalardan birini daha dinleyip sınıfa çıkacaktık .her zaman ki yerimize çantaları koyup indik . Yine sıra olup dinledikten sonra sınıfa girdim. Keşke girmez olsaydım. Cantalarimiz yere atılmış siramizada ukala bir herif yayila yayila oturuyordu.' hayırdır da sen kim oluyorsun da cantalarimizi atıp siramiza oturuyorsun ' ukala hemen konuştu ' sana ne kızım istediğim yerde otururum sana mi soru cam ' dedi . Ben tam daha çok yanına gidecekken kolundan derin tutup ' boşver hira hadi başka bir yere oturalım 'dedi ben de tam bişey diyecekken ukala sözümü kesip ' bak arkadaşın ne kadarda anlayışlı hadi bay bay başka yere hanfendi 'dedi ardından daha çok sinirlenip 'bana bak çocuk şaka mısın sen ? Diye bağırdım o da sakince ve igneleyerek ' şaka miyim değil miyim görürsün ilerki zamanlarda ' deyip havasını atıp çıktı gitti tamam arkadaş bu sene de sakin gecmiyecek. .. arkadaslar sonradan karakter değişimi oldu ...

Şaka Mısın Sen Ya!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin