BÖLÜM 4

57 6 1
                                    

Partinin olduğu  yerde öylece oturuyorduk . Işte bu yüzden gelmek istemiyordum böyle yerlere çünkü hem çok sesli hem de sürekli oturmam veya biri ile illa ki konuşmam gerekiyor.derin benim yanıma geldi ve 'bir şeyler içelim pasta kesilsin sonra gideriz'dedi. Bende "tamam bence de öyle yapalım hatta bugün bizde kal " dedim . Oda onaylarcasina kafasını sallayıp içeceklerin olduğu yere gitti ve ben yine susup insanları izleyip kıyafetlerine yorum yaptım . Tabi hepsi kafamın içinde oluyor . Düşünmeyi  , hayal etmeyi seven biriyim ve sanırım bu özelliğim beni suskun yapıyordu .kapıdan insanları izlemeye devam ederken bir kişi gözüme takıldı ,doğrusu iki kişi ama yanındaki o yılışık ki beni hiç ilgilendirmiyordu şahsen . Aslında bay ukala yani bora da dikkatimi çekmiyordu da ışte gıcık oluyorum ya ondan bakıyorum yoksa bakmam . Bora okula geldiği ilk gün çantalarımızı yere atıp yerimize oturdugundan  beri ona gıcık oluyorum hem de çok ve bu gıdım bile değişmedi bu duygum tam tersine arttı . Ben bunları düşünürken bana baktı ve ilk yüzümü sonra da elbiseyi inceledi gözleriyle . Sonra da her zamanki o gıcık gulumsemesiyle bana bakıp kendi arkadaş grubunun yanına gitti . Gıcık şey ya sen daha hira yi görmedin ...
D

erin den ...
İçeceklerin  yanına gidip birer meyve suyu almak için bardaklara uzandım . Hira her zaman vişneli sevdiği için ona vişneli bana da portakallı meyve suyu doldurup dönüyordum ki her zaman ki sakarlığımla arkamdakinin üstüne meyve sularının hepsini döktüm. Aferin bana ne diyecektim şimdi "şey ben çok çok özür dilerim görmedim hem çok sakar ım ya  annem de hep derdi  zaten küçükken de böyle sakar..." derken lafimı kesti ve "sanırım sakin de değilsin ya tamam alt tarafı meyve suyu döktüm üstümü degistiririm olur biter "deyip gülümsedi çok mu güzel gülüyordu yoksa bana mı öyle gülüyordu ? "Şey sen kızarsın diye konuştum şey yani ben özür dilerim"dedim . "Önemli değil bu arada benim adım kuzey "deyip elini uzattı . "Ben de derin "deyip elini sıktım . Sonra tekrar gülümseyip "çok da iyi bir karşılaşma olmadı ama tanistigima çok memnun oldum derin ,şey şimdi üstümü değiştirmem lazım görüşürüz." Dedi "görüşürüz"dedim sonra tekrar gülümseyip önümden geçip gitti ve öylece kalakaldım ,kendime  gelmeye çalışarak hira nin yanına yürüdüm .
Hira dan devam...
Elimde telefonla wattpad de oyalanirken yanıma birini oturduğunu hissettim ama sesimi çıkarmadım çünkü derin gelse susmak bilmeden konuşmaya başlardı ses çıkmayınca da pek onemsemedim kim olduğunu ."kitap okumayı seviyor musun " diyen kişiye döndüğümde bay ukalayi gördüm hemen . Sakin bir şekilde normal bir şekilde konuşmayı denedim . "Evet severim "   kaşlarını kaldırdı ve "hayret terslemedin ilginç " dedi "istiyorsan tersliyeyim ? " "yok ya sağol böyle daha iyisin " "Ben insanlar bana nasıl davraniyorsa öyle karşılık veririm bay ukala "bi dakika bay ukala mi demiştim ben !? Pot kirdigima inanamıyorum . "Bi dakika sen ne dedin ?"eyvah şimdi yandık ."hiç  bişey sadece insanlar bana nasıl davraniyorsa ben de onlara öyle karşılık verdiğimi söyledim "umarım bunu duymak istemiştir sadece diye kafamda düşüncelerim ile boğuşurken "bay ukala dediğini duymadigimi zannetme ama şimdilik kapatalım konuyu sonra detaylı konuşacağız ama ve ayrı yeten sana dün mesaj atmıştım o numara benim kaydedebilirsin değerini bil çünkü her kıza numaramı vermem dedi ve sırıtarak masadan kalkarken "aman ne şans "diye homurdanirken bora daha da çok siritmaya başladı ve masadan tamamen kalkıp uzaklaştı . Uzaklaşırken bakmayayim diye başka tarafa döndüm ve derine baktım ne olmuştu buna yine çok garip bakıyordu . "Ee meyve suları nerde ?""ha meyve suları şeyde ... şeyde ... harbiden meyve suları nerede ?""peki derin yine kaybettik seni ne oldu kızım yine aklın yerinde değil ?""deyip kikirdamaya başladım suan hali çok komikti çünkü "evde konuşuruz "dedi ve bende uzatmadan kafamı sallayıp sustum sonra pasta geldi asli pastayı ufledi herkes alkışladı felan derken pastaya gömülmüş dalmış olan derin i kendine getirerek asli ya hediyesini verdik . Derin tatlı ya bayılırdı .çikolata deyince zaten akan sular durur derin için ."ya pastanın tadını çok begendim ya "deyip durdu . Cocu gibiydi ya .taksiye bindik ve eve geldik sonra çok yorgun olduğumuzdan üstümüze bir şeyler giyip yattım ve ben bora nin telefon numarasını telefonuma kaydettim . Niye yaptım bilmiyorum belki lazım olurdu ,sanmıyorum ama, adını da 'bay ukala'olarak yazdım sonra uykunun kollarına kendimi bırakmadan önce deli gibi yatan derin in üstünü düzeltip uykuya daldım ...
Herkese merhaba yine bölüm kısa mi oldu bilmiyorum ama artık yavaş yavaş uzatmaya çalışacağım ... her neyse kızların giydikleri medyaya koydum kuzey ile bora nin ki de konuşmamın altında yeni bölümde görüşmek üzere ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şaka Mısın Sen Ya!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin