Cz.5 wyjazd Tośka

12 1 0
                                    


Tosiek zadzwonił do swojej babci, która mieszka w Niemczech czy może u niej zamieszkać i tam chodzić do szkoły. Babcia chłopca oczywiście się zgodziła, Tosiek był bardzo zadowolony, że jego babcia mu nie odmówiła.
Tosiek powiedział rodzicom , o tym że babcia się zgodziła. Jego rodzice powiedzieli mu , aby zaczoł się pakować.

W tym samym czasie koledzy Tośka szli w stronę jego domu , aby móc z nim porozmawiać.
Kiedy już doszli zobaczyli jak tata ich kolegi wynosi walizki, były to rzeczy chłopca. W tym samym czsie zobaczyli Tośka, który żegna się z mamą, Ci szybko pedbiegli i zapytali co się dzieje? Tata Tośka powiedział , że chłopiec wyjeżdża do babci za granice. Tosiek podszedł do kolegów , porzegnał sie z nimi i wsiadł do samochodu.

Tosiek i jego tata pojechali na lotnisko, gdzie na chłopca czekał już samolot. 2 godziny później chłopaj był już w samolocie , który już startował.

Babcia czekała już na lotnisku.
Kiedy ujrzała swojego wnuka bardzo się ucieszyła, uściskała go mocno. Potem pojechali do domu.

Od tamtego dnia Tosiek przez rok miał mieszkać u babci.
Nie utrzymywał kontaktu z Zośką lecz ze swoimi kolegami.


To już była ostatnia część.
Mam nadzieje,że podobały wam się wszystkie części.

***pozdrawiam***

Cz.1 Początek MiłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz