דברים שרציתי להגיד לך אבל אסור לי -
1 - לא באמת אהבתי אותו. הוא היה אידיוט רוב הזמן. לא אהבתי אותו בכלל. אהבתי לדבר איתו. היה לי כיף... לא היה לי כיף שלא יכולתי לדבר איתך. אמרתי לך שאני אוהבת אותו כדי שנוכל לדבר עוד קצת.. אני יודעת שהיה לך קשה שדיברנו, ואני ניסיתי לעצור את זה. הוא לא רצה לעצור. אני לא יודעת למה הוא לא רצה לעצור, אנחנו לא דומים. אנחנו... אין משהו שמחבר בינינו חוץ ממך.. ועכשיו אנחנו לא מדברים. בכלל. לא בגללך, בגללי. טעיתי. אני לא יודעת אם הייתי רוצה לטעות. כי הוא לא היה נחמד לפעמים. גם איתך לא ממש מושלם, אבל.. איתך זה שונה.
בקיצור, לא אהבתי אותו. בכלל. איך אני יכולה לאהוב אותו הוא היה מכוער כמו צנון וחשב שהוא מלך העולם.. האם אלה האנשים שאני מתאהבת בהם בדרך כלל? (לא לענות על זה. תודה.)2 - אני לא רוצה להיפגש איתך. כי אני מפחדת. אני מפחדת שלא יהיה לך טוב איתי ושאני אהיה פחות די בשבילך.. וזה נשמע קצת פתטי אבל אני לא הולכת להראות את המעיים שלי בציבור, אז אני ממעיטה בפרטים... פשוט קשה לי ואני לא רוצה שכשאני אסתכל בעיניים שלך אני אראה אכזבה, כי אני לא מושלמת ויפה ומדהימה ומצחיקה כמוך. אני ילדה מכוערת מאוד עם שיער שלא ממש מסתדר בבוקר. אני לא כמוך. אני רוצה להיות כמוך. אבל אני לא יכולה.
3 - לפעמים אני חושבת שמנצלים אותי. כאילו השיחות איתך זה ניצול. אני סתם כלי למילים מצחיקות ומחלות מין (לא משנה...) וכל מיני חרא כזה או אחר שיוצא לנו לדבר עליו. ואז איכשהו החברים שלך יידעו על זה ותגיד ״קרדיט לי!״ אבל הקרדיט הוא שלי.. ואם זה ככה אז לפחות שאני אדע, מגיע לי לדעת. לא אכפת לי מהמילים או הדברים שאני אומרת, אני נותנת לך הכל. אני רק רוצה לדעת אם מנצלים אותי. אני רוצה לדעת שאכפת לך ממני באמת.. אני רוצה לדעת שאני לא סתם שק אגרוף שמשתמשים בו שצריך. אני רוצה לדעת שאכפת לך ממני. אכפת לך ממני? ולא בקטע רומנטי זה לא זה אני לא אתאהב יותר.. זה חברות. חברות זה חשוב. לא? טוב לך איתי בכלל? אני לא יודעת!!
4 - אני לא רוצה לאבד אותך. בחיים. הקשר איתך זה הדבר הכי יציב בעולם שהיה לי. יותר מחברויות וזוגיות אחרות אני לא יודעת איך שרדת איתי את כל הזמן הזה אבל שרדת. ולא נראה כאילו זה הולך להפסיק. זה כן, אבל... אני לא אפתח את זה כאן..
5 - אני בוכה עכשיו. כרגיל. אכפת למישהו? (לא.)
יש עוד הרבה דברים שאני רוצה לספר לך, אני לא יכולה. ואולי אחרי שאני אלך אני אספר לך, אולי לא. תלוי אם יעשו עליי סיאנס או משהו.. בכל מקרה, אני מצטערת. על הכל. ותודה. על הכל. לא יוצא לי להגיד את זה הרבה כי לא יוצא לנו לדבר בכלל. אבל הקשר איתך זה הדבר היחיד שמחזיק אותי פה. אל תעזבו לי את היד. בבקשה.